volgende weekquote:
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
ik vind het wel tijd voor wat drank met alcohol in dat huis
Lijkt me de beste oplossingquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
Klopt, Jane en hij zijn van plan om met zijn vieren in de finale te zitten.....dat is nog nooit vertoont dus dat zou zo mooi zijn.....quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:40 schreef mazaru het volgende:
Axel verwacht dat zij drieën er de volgende keer op zitten.
Dat zou ook nog zo maar kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.
Dat het het plan is betekent nog niet dat ze overtuigd zijn dat dat gaat lukkenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Klopt, Jane en hij zijn van plan om met zijn vieren in de finale te zitten.....dat is nog nooit vertoont dus dat zou zo mooi zijn.....
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ben voor niemand dus kies geen kant moet enkel lichtelijk kosten van Jordy.
Ja dat willen ze maar niet inzien ondanks de vele hints deze weekquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:39 schreef marky het volgende:
Denk dat Jane van die andere groep de enige is die beseft dat ze er buiten niet zo best op staan. Al het oproepen van Jaxel en Shapo op Kiki te stemmen heeft niet geholpen. Dat zegt wat over hoe groot je achterban is.
Die van mijn slager vroeger was wit met roodquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef kater1 het volgende:
[..]
Er waren vast dwarsliggers met een groen schort
Zou ik heel blij mee zijn.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
volgende week
dubbele exit
axel en jordy
tadaaaa
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.
Ik weet niet of Jordy de volgende dag dan haaltquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:43 schreef mazaru het volgende:
[..]
Flessen rum, whisky en wodka! Dan liggen er binnen een uur een paar boven de wc pot. Ik wil op tijd naar bed.
Moet alles nog van af qua verzekeringen en belastingenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:41 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hij dat omzet in 3 weken
zeker wel
als stucadoor
Dan is het al 3 seizoenen een saaie vlaamse man als winnaarquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik heb ook niet echt een favoriet. Ik snap alleen de ergernis van ‘de andere kant’ erg goed tov idd Jordy. En ik blijf het zeggen, dat ‘de andere kant’ ook hard is geworden is puur de te verwachten actie-reactie die je krijgt als je doet zoals Jordy idd. Daarom snap ik dat een stuk beter. Alleen vind ik dat Axel ook ff wat milder mag gaan doen nu, want zie liever positiviteit.
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Daarom Pootje for the win! Gewoon omdat het kan en we het de anderen toch niet gunnen!
prima tochquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
en ze gaan gewoon zitten kaarten en lachen weer
kloptquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Moet alles nog van af qua verzekeringen en belastingen
Als hij aankomende week Mattie Jolien en Jordy erop wil hebben....is het geen fantasie van hun.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat het het plan is betekent nog niet dat ze overtuigd zijn dat dat gaat lukken
hahaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
ik zeg het niet .... ik zeg het niet... ik zeg het niet...quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik weet niet of Jordy de volgende dag dan haalt
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er is niemand overleden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
en ze gaan gewoon zitten kaarten en lachen weer
Een Huub? wtf neeeeee, nog niet een ieniemienie klein beetje. Zware belediging voor Huubquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.
Ik vind Jordy een van de betere spelers van BB. Een beetje een Huub.
Ik gun het iedereen wel op zich, behalve Jordy dan. Pootje staat op zich wel onderaan van die rest voor mij. Niks tegen, maar die zit daar gewoon een beetje voor spek en bonen voor m’n gevoel. Week in week uit roepen dat ie weg wil etcquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Die blijft daar op de bank liggen tot volgend seizoen, dan gooit hij de deur open voor de nieuwe.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef spapaars het volgende:
[..]
En dan nog afwachten of hij dan echt naar huis gaat.
Natuurlijk wil hij dat. Het zou raar zijn als hij zichzelf en Jane erop zou willen hebben. Maar hij verwacht zelf op de bank te komen, samen met Jane en Sharice of Pootje. Dat zei hij net.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij aankomende week Mattie Jolien en Jordy erop wil hebben....is het geen fantasie van hun.
Jordy is naar mijn mening steeds harder gaan spelen door de sneren die hij van meerdere personen kreeg.ik snap dat je je kan ergeren aan hem als je met hem in 1huis woont maar ik vind het vermakelijk om naar te kijken. En nee hij hoeft van mij niet te winnen maar een finaleplaats gun ik hem welquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ze steken elkaar aan met die negativiteit. Maar dat komt echt omdat Jordy daarmee begonnen is. Heel jammer dat zij daar op reageren door hetzelfde te gaan doen. De enige die niet meedoet is Pootje.
Jordy gaat doorslaanquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Die vraagt hoeveel ze willen hebben voor dat BB-huis.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:49 schreef -river- het volgende:
[..]
Die blijft daar op de bank liggen tot volgend seizoen, dan gooit hij de deur open voor de nieuwe.
Daarom juist moet ie winnen. Ok de rest mag winnen behalve Jordy , Matti of Jolienquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:49 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik gun het iedereen wel op zich, behalve Jordy dan. Pootje staat op zich wel onderaan van die rest voor mij. Niks tegen, maar die zit daar gewoon een beetje voor spek en bonen voor m’n gevoel. Week in week uit roepen dat ie weg wil etc
Het is meer een Jaapquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Een Huub? wtf neeeeee, nog niet een ieniemienie klein beetje. Zware belediging voor Huub
Dat zei ik ook alquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:42 schreef Puzzie het volgende:
ik vind het wel tijd voor wat drank met alcohol in dat huis
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
nou jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!
Jordy zou Huub waarschijnlijk nooit gezien hebben,quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:50 schreef -river- het volgende:
[..]
WTF!!!! Je kan Jordy dus echt nooit nooit en nooit vergelijken met Huub!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |