quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.
Huub is een topper en Jordy een flopper.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef mazaru het volgende:
[..]
En die had ook manieren en kwam uit een net gezin.
Ik vind heel wat andere dingen van Jordy. Kort gezegd; een egoïstische speler die veel te veel in het middelpunt wil staan en hypocriet jankt wanneer ie z’n zin niet krijgt. Totaal niet mijn type mens, iemand met zulke eigenschappen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.
Ik vind Jordy een van de betere spelers van BB. Een beetje een Huub.
Maar ze is echt geen slecht persoon hèquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Juultje1981 het volgende:
En Jane vind zich weer beter dan de rest want zij weet het wel allemaal
Is ze toch ook niet?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:56 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar ze is echt geen slecht persoon hè
Ieder jaar konden ze dat enkel dit jaar niet maar dit jaar zijn de bewoners dan ook echt slappelingen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Puzzie het volgende:
Jane speelt al 7 jaar games maar had zich niet gerealiseerd dat niet iedereen gevoel en spel van elkaar kan scheiden
Zegt ze dat? Nee, dat maak jij ervan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:54 schreef Juultje1981 het volgende:
En Jane vind zich weer beter dan de rest want zij weet het wel allemaal
En moet je opletten als de volgende keer Axel en Jane op de bank zitten hoe vals hij dan gaat doen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:56 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik vind heel wat andere dingen van Jordy. Kort gezegd; een egoïstische speler die veel te veel in het middelpunt wil staan en hypocriet jankt wanneer ie z’n zin niet krijgt. Totaal niet mijn type mens, iemand met zulke eigenschappen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |