Toch nog eindigen met een sneertjequote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:08 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Voor de teruglezers is dit ook een nutteloze discussie dus laten we stoppen 2personen 2 meningen en dat is ok ik moet ik blijven en jij moet jij blijven
Eigenlijk heeft Mattie nog weinig aan z’n game changer denk ik daardoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:13 schreef Ynti het volgende:
[..]
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.
Toen ze er net in kwam lag het nog open.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is onzin natuurlijkDaar hoorde ze al niet bij
auch dus voor Mattiquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:13 schreef Ynti het volgende:
[..]
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.
Ja dat gaf hij laatst ook al aan dat zijn gc eigenlijk niks waard isquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk heeft Mattie nog weinig aan z’n game changer denk ik daardoor.
Hangt er vanaf, Sharice kan al een dubbele stem of een censuur ongedaan maken om zichzelf van de bank te halen denk ikquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
ja lijkt mij ookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Eigenlijk al niet meer nee enkel voor de vormquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:16 schreef kater1 het volgende:
[..]
Toen ze er net in kwam lag het nog open.
Ik denk dat als iedereen al zij gc inzet deze week, dat er minstens 1 van de 4 ( Pootje, Sharice, Axel of Jane) op de bank komt te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat is toch altijd na een exit!quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:46 schreef odie22 het volgende:
en ze gaan gewoon zitten kaarten en lachen weer
Volgens mij wordt Sharice pas als laatste naar binnen geroepen als alle mogelijke game changers, incl die van Mattie, zijn ingezet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:17 schreef maxelu het volgende:
[..]
Hangt er vanaf, Sharice kan al een dubbele stem of een censuur ongedaan maken om zichzelf van de bank te halen denk ik
als dan erna Matti nog iets aan de bank verandert is haar gc al gebruikt
Maar hij had het 100% deze week al moeten forceren
Ik denk dat als iedereen al zij gc inzet deze week, dat er minstens 1 van de 4 ( Pootje, Sharice, Axel of Jane) op de bank komt te zitten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:14 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel dat zij als allerlaatste nog naar de dgbk mag.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |