Ik oooooookquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
Ohhh ik hoop zo dat Axel en Jane een vrijstelling winnen
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
onzinquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zegt het niet letterlijk maar ik maak dat op van de woorden die ze wel zegt
Schandalig he? Hoe hij bezorgd is voor haar. Het moest niet kunnenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
Deur dicht doen en vragen gaat het goed. Ja ze zat met mattie he.
Huub kon dat wegzuipen dat gaat niet in BB.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:52 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Jordy is zwaar depressief als ook maar iets tegen zit, Huub was koning Real life soap
Ik mag een eigen mening hebben toch?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Apart dat je dingen niet van elkaar kan scheiden
verdienen eerder een gezellige bank komende vrijdagquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef mazaru het volgende:
Dan moet je dat dus ook niet zo neerzetten.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:58 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ze zegt het niet letterlijk maar ik maak dat op van de woorden die ze wel zegt
Jeff begon met Jane, alleen hoe verder in het spel, des te meer het opvalt met minder mensenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:57 schreef maxelu het volgende:
Met alle respect voor ieders mening: ik vind niet dat Jordy is begonnen met de negativiteit
In mijn ervaring is het Sharice geweest, en is het allemaal begonnen met Milena in te fluisteren dat ze tegen Matti & co moest gaan spelen
We hebben allemaal onze eigen beleving
Ze had bij het kartel gekund maar was/ is gefixeerd op Axel.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:53 schreef Puzzie het volgende:
Jane had graag met Mattie willen spelen maar zag dat hij goed geworteld zat bij de andere groep
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Puzzie het volgende:
Maar ik zal je voortaan wel mijden . beter
Dat is onzin natuurlijkquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:01 schreef kater1 het volgende:
[..]
Ze had bij het kartel gekund maar was/ is gefixeerd op Axel.
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:44 schreef maxelu het volgende:
[..]
Ja dat willen ze maar niet inzien ondanks de vele hints deze week
Sharice hiernet ook echt persoonlijk beledigd omdat Jolien zei met een andere bank zat Kiki hier nog
Jane heeft het wel door en zegt 10x per dag dat ze vriendelijker moeten praten over het andere kamp
Jeff was inderdaad de aanstichter maar toen hij weg was nam Jordy het stokje over. Die heeft echt voor de volledige tweedeling gezorgd. Vooral met dat eten jatten toen ze op rantsoen stonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff begon met Jane, alleen hoe verder in het spel, des te meer het opvalt met minder mensen
Maar idd beleving, Jeff en Sharice hoeven niet de reden te zijn dat ze nu spanningen hebben.
Ik vind dat ik het netjes heb verwoord. Ik scheld haar niet uit of wat dan ook. Ik zie wat op de streams en ik geef mij mening. Volgens mij doe ik niemand er kwaad mee en andere mogen een andere mening hebben prima maar dit is mijn meningquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:00 schreef Flory- het volgende:
[..]
Dan moet je dat dus ook niet zo neerzetten.
Voor de terug lezers is het alsof je het zo hoorde, er staat niet dat het een mening is van jou.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:03 schreef Juultje1981 het volgende:
[..]
Ik vind dat ik het netjes heb verwoord. Ik scheld haar niet uit of wat dan ook. Ik zie wat op de streams en ik geef mij mening. Volgens mij doe ik niemand er kwaad mee en andere mogen een andere mening hebben prima maar dit is mijn mening
Ja ze is echt wel sluw dus het kan zekerquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.
Of ze heeft toch gewetenswroeging, dat kan ook.
Voor de teruglezers is dit ook een nutteloze discussie dus laten we stoppen 2personen 2 meningen en dat is ok ik moet ik blijven en jij moet jij blijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Voor de terug lezers is het alsof je het zo hoorde, er staat niet dat het een mening is van jou.
Heel eerlijk ik hoop het een beetje....maakt haar wat zachter......hoe ze nu met haar grootste vijand zo kan heulen alsof ze de beste vriendinnen zijn terwijl ze zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Ynti het volgende:
[..]
Ik verdenk Jane er van om dat telkens te zeggen om ons, de kijkers van de streams en van de uitzendingen, positief over haar te laten denken.
Of ze heeft toch gewetenswroeging, dat kan ook.
Echt he! Ik kijk al de hele avond uit naar een goede SL op de vrijdagavondquote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef spapaars het volgende:
Altijd leuk voor de kijkers die wat langer kunnen blijven kijken ivm weekend.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:10 schreef Willewa het volgende:
[..]
Echt he! Ik kijk al de hele avond uit naar een goede SL op de vrijdagavond
neuh...huub had humorquote:Op vrijdag 7 maart 2025 22:48 schreef marky het volgende:
[..]
Axel was hekemaal niet de focus van Jordy.
Ik vind Jordy een van de betere spelers van BB. Een beetje een Huub.
Sharice zei van de week tegen Axel dat zij nog ná Matti naar de dagboekkamer geroepen zal worden.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 23:02 schreef Giggio het volgende:
kan Sharice de GC van Matti ook ongedaan maken?
Matti is toch altijd als laatste om te zien wie er genomineerd staan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |