Geniet ervan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef Adames het volgende:
Ik eet een boterham met doperwtenspread en kipfilet
Het is maar wat je lekker vindtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:01 schreef Adames het volgende:
Ik eet een boterham met doperwtenspread en kipfilet
Een doel voor ons allemaalquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Heeft al bijna 10 jaar niet gepost.
Die zijn weer fier beschikbaar met dank aan de deurbel gelukkig!quote:
Jij hecht hier waarde aan.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 12:18 schreef tong80 het volgende:
Dinsdag
24. 099 tong80
25. 098 sp3c
26. 097 Droopie
27. 095 CherryLips
27. 095 maily
29. 092 KingRoland
Woensdag
050. 050 KingRoland
053. 049 sp3c
054. 047 tong80
054. 047 livelink
056. 046 _UserName_
057. 044 Evangelion
058. 043 maxelu
059. 042 UitStraling
Donderdag
040. 071 Mikeytt
041. 070 bitterbal
042. 067 tong80
042. 067 KingRoland
044. 066 Aardbeienmoes
045. 065 AardappelSchotel
045. 065 Ireth
045. 065 Melting
045. 065 GurneyIsBestOke
Amen.
Nee. Ik post ook veel over Feijenoord. Dus dat zegt niks.quote:
Moet je hem eerst uit je reet halen.quote:
Eet smakelijk maatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Beetje laat, excuus, maar eet smakelijk.
Dat kan gebeuren, maar dan eet je wel met KingRoland.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:28 schreef Scrummie het volgende:
Beetje laat, excuus, maar eet smakelijk.
Ik verhonger nog liever.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 13:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren, maar dan eet je wel met KingRoland.
Laat slechts zien dat je kortzichtig bent. Je denkt alleen aan het scenario dat je zelf iets bestelt. Iemand kan ook iets 'zomaar' toegestuurd krijgen terwijl hij een weekje met vakantie is. Of in het ziekenhuis liggen opeens.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er zijn echt nul excuses om niet na drie dagen een pakketje op te halen. Je weet dat je andere mensen ermee opzadelt, feitelijk. Als je de verantwoordelijkheid voor je pakketje buiten jezelf legt, moet je ook niet verbaasd zijn als @:zoekeenleven zijn hakken stevig in het zand zet.
Je moet het mensen niet te makkelijk maken. Dat heeft niets met egocentrisme te maken. Slechts met het hoger leggen van de lat in de samenleving. Ik neem aan dat jij daar makkelijk aan kunt voldoen.
Dat ligt nu.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Soms bellen die fuckers niet eens aan en geven ze het gewoon mee aan een buurman die ook een pakketje had besteld.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:03 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Laat slechts zien dat je kortzichtig bent. Je denkt alleen aan het scenario dat je zelf iets bestelt. Iemand kan ook iets 'zomaar' toegestuurd krijgen terwijl hij een weekje met vakantie is. Of in het ziekenhuis liggen opeens.
hier heb je er eentje hoor.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:44 schreef 3rr0r het volgende:
Post met 5 likes kwijtgeraakt in het Oekraine topic
Ik ga prima met mijn buren, maar deze mensen zijn een beetje de weirdo's uit de straat. Zeggen ook nooit goeiedag terugquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:31 schreef Caland het volgende:
De gruwelen van Nederlanders die liever niet meer met buren in contact willen komen.
Dan wil ik je toch adviseren dit pakketje niet meer aan te nemen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga prima met mijn buren, maar deze mensen zijn een beetje de weirdo's uit de straat. Zeggen ook nooit goeiedag terug
Wat een goeie manier om het ijs te breken dit danquote:Op vrijdag 7 maart 2025 14:47 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Ik ga prima met mijn buren, maar deze mensen zijn een beetje de weirdo's uit de straat. Zeggen ook nooit goeiedag terug
Die dame rijd in een scootmobiel, parkeert deze altijd buiten op straat met een hoes daaroverheen. Die hoes was een keer aan het wegwaaien, ben ik daar achteraan gerend om hem terug te brengen. Bel ik aan trekt ze de hoes uit mijn handen en gooit de deur dichtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat een goeie manier om het ijs te breken dit dan
Oh, dat is wel naar jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die dame rijd in een scootmobiel, parkeert deze altijd buiten op straat met een hoes daaroverheen. Die hoes was een keer aan het wegwaaien, ben ik daar achteraan gerend om hem terug te brengen. Bel ik aan trekt ze de hoes uit mijn handen en gooit de deur dicht
Misschien wilde ze er net zelf achteraan rennen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Die dame rijd in een scootmobiel, parkeert deze altijd buiten op straat met een hoes daaroverheen. Die hoes was een keer aan het wegwaaien, ben ik daar achteraan gerend om hem terug te brengen. Bel ik aan trekt ze de hoes uit mijn handen en gooit de deur dicht
rijdquote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:16 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Even lekker ontstressen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Klaar met werk ik ga douchen dan naar den haag @:mortaxx
Vertel nog eens die anekdote over die fles wijn en je buurvrouw.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 15:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, dat is wel naar ja
@:onlogisch moet je lezen wat een raar mens
Ooit heb ik iets kleins gedaan voor mijn buurvrouw. Later die dag ging ik langs om een sleutel op te halen die ik had uitgeleend. Toen ze de deur opendeed, had ze een fles wijn in haar hand.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:28 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Vertel nog eens die anekdote over die fles wijn en je buurvrouw.
Gezellig tot zoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 16:19 schreef KingRoland het volgende:
Klaar met werk ik ga douchen dan naar den haag @:mortaxx
Lasagne Bolognese.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Net heerlijk op balkon zitten lezen. Lekker opweg naar lente en zomer.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd om te zuipen en te darten hatsaaaaaaaaaa
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie stuurt jou het vaakst een mention?
En hoe voel jij je daarbij?
Een FOK! user die iets bereiktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die meid die skeleton doet en vroeger op FOK! zat is wereldkampioen geworden
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.quote:
Als rolmops op een sleetje head first een ijsschans af denderen. Je moet er maar lol aan hebben. Echt een voorbeeld voor ons allen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Niet zo min over @KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @Pisces29quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.
Waar hebben die verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet zo min over @:KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @:Pisces29
Ik at friet speciaal met twee viandellen. Stukje valse big.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Op de tennisbaan doe je altijd leuk en joviaal. Heel apart dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet zo min over @:KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @:Pisces29
Maar binnen FOK! is dit wel nog het meest intellectuele topic natuurlijk
Wat verdrietig, Scrummie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanmiddag begrafenis van opa. Bah.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
"We" hebben haar zelfs gesponsord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe zie je dat precies ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerd maat!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerd en sterkte vandaag makker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Andere settingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de tennisbaan doe je altijd leuk en joviaal. Heel apart dit.
Hoezo, ben je het niet met me eens dan?quote:
Ben het altijd met je eens en noem me geen dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoezo, ben je het niet met me eens dan?
Oké dan tong80.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:47 schreef tong80 het volgende:
Be
[..]
Ben het altijd met je eens en noem me geen dan.
Gecondoleerd makkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Lag er een bananenschil?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik glij uit in het premier league topic
Romige kip, spätzl en groenten. Plus mandarijntje en een hele banaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond en een mok soep.
Biefstukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond en een mok soep.
ik eet bibimbapquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las Bamihap, ben teleurgesteld.quote:
Dit wil ik met de VBL SC.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zag net op ESPN dat rambo ook echt bestaat lol, ze noemen het Omegaball @:haxballers
[ afbeelding ]
Dus dit bis haxbal.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zag net op ESPN dat rambo ook echt bestaat lol, ze noemen het Omegaball @:haxballers
[ afbeelding ]
Tyfusgoated.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oh gadverdamme popmuziek bahquote:
Straks ga je me vertellen dat verstoppertje ook echt bestaat.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, rosbief kaas. Sinaasappel.
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, rosbief kaas. Sinaasappel.
Dat weet jij al als het goed isquote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer Griekse schotel
Wij hebben Hello Fresh, al neig ik ook naar iets lekkers afhalen om de vakantie af te sluiten.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti Bolognese.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco host nooit meer. (Sorry, ik klink erg verslaafd nu)
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zou jij in een team willen?
Klap in het gezicht van mij, @Coco @GGMM @Scrummie @Wereldgozer @AFCNiels @Littlerabbit @Tarado @KingRoland @Sked @maxi-mus @Drizzt @alpeko @RamboDirk @Orientequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.
Maar als ik moet kiezen, lastig want het zijn er maar 5.
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Geen dickpics meer voor @Pisces29quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Mensen moeten wel present zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Fijn dat je nee snel een ja werd, makker.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Ik eigen @tong80 toequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Zeker wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Eventueel met Feijenoorders.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Plus, hij heeft ze op een rijtje en op de rails. De overgang al achter de rug.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
Ik was op het schoolplein een waanzinnige linksbuiten.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walking football met Sjaak Swart genotquote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
Die kwam er ook alleen maar door de Gouden Gids.quote:
Ik ben hier denk ik de enige die daadwerkelijk nog actief aan het voetballen is.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen moeten wel present zijn.En zelf veel sporten.
[..]
Fijn dat je nee snel een ja werd, makker.
Oei, ik ken je niet zo goed. Doe je wel meer dan voetballen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die daadwerkelijk nog actief aan het voetballen is.
Je bent een walgelijk varkenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga voor een uitsmijtertje met plakjes kaas.
@:Caland
@:GGMM
@:Drizzt
Afgelopen dagen 70 km afgewerkt waarvan 20 op de mtb en 50 met de benenwagen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen moeten wel present zijn.En zelf veel sporten.
Fitness, padel, tennis, kaatsen (wat geen sport is). En hardlopen buiten het voetbalseizoen om.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik ken je niet zo goed. Doe je wel meer dan voetballen?![]()
Je vergeet nu onze wekelijkse pot padel?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Afgelopen dagen 70 km afgewerkt waarvan 20 op de mtb en 50 met de benenwagen.
Oh ja... al laat ik dan wel meestal jou het vuile werk doenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet nu onze wekelijkse pot padel?
Je bent ook een beetje een mooi-weer diertje. Zie die 70km.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oh ja... al laat ik dan wel meestal jou het vuile werk doen
Laatste 2 jaar wel ja. Al loop ik ook in de regen. Zeker in de zomer. Maar de winter en mijn fiets zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje een mooi-weer diertje. Zie die 70km.
Mokertjefit of mokertjevet?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken, waar hangt @Oriente uit?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco host nooit meer. (Sorry, ik klink erg verslaafd nu)
Ik vind hem een erg leuke user.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan met @:flitsbezorger wel door een deur
@Bezsenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je haar ook vragen of ze horse wordt van dit weer?
Ga weg!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Even uurtje met boek in zon op balkon. Daarna met boekie plat denk ik. Ben moe en morgen belangrijk gesprek over WLZ. Alvast prettige avond en tot merrege. Oh ja, wil even kwijt dat de sfeer lekker relaxt en goed is hier momenteel.Of is dit de goden verzoeken ?
[ afbeelding ]
Leuk dat je zo positief bent de laatste tijdquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Even uurtje met boek in zon op balkon. Daarna met boekie plat denk ik. Ben moe en morgen belangrijk gesprek over WLZ. Alvast prettige avond en tot merrege. Oh ja, wil even kwijt dat de sfeer lekker relaxt en goed is hier momenteel.Of is dit de goden verzoeken ?
[ afbeelding ]
Kip met doperwten!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
hutspotquote:Op maandag 10 maart 2025 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Verdwaald geraakt in het VKquote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken, waar hangt @:Oriente uit?
China vult de lokale Actionquote:Op maandag 10 maart 2025 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Interessante video.
@:3rr0r @:rambodirk @:coco @:mortaxx @:vrijgevochten @:wotte
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af wat Flopland van zijn eigen acts vindt?
Nee, wel van andere acts.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af wat Flopland van zijn eigen acts vindt?
Dit valt met geen mogelijkheid serieus te nemen. sc Heerenveen kan onmogelijk een voetbalclub zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ de naam Sjonnie Jansens schijnt rond te zingen bij Heerenveen.
Muesli bollen, kaas, rosbief, banaan, sinaasappel.quote:
Balen, pikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Klote gesprek gehad vanochtend. Voelde niet goed. Een bureaucraat die gaat beslissen over belangrijke dingen in m'n leven. Voelde me een gevangene die zonder advocaat een proces aangaat. Er was een begeleidster bij die de draad af en toe oppakte. Ik wacht nu maar af. Misschien maak ik me te druk. Normaal ben ik best relaxt en relativerend (Ha ha ga @:Onlogisch ) Maar nu voel ik me niet bepaald ontspannen. Was kapot moe en paar uurtjes in bed. Ga zo weer liggen. Eerst ff m'n goudvis uitlaten buiten de bebouwde kom.
Een beetje, 15 was mooier geweestquote:
Je hoeft niet alles te accepteren, bezwaar moet altijd kunnen neem ik aan, waar het ook over gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Klote gesprek gehad vanochtend. Voelde niet goed. Een bureaucraat die gaat beslissen over belangrijke dingen in m'n leven. Voelde me een gevangene die zonder advocaat een proces aangaat. Er was een begeleidster bij die de draad af en toe oppakte. Ik wacht nu maar af. Misschien maak ik me te druk. Normaal ben ik best relaxt en relativerend (Ha ha ga @:Onlogisch ) Maar nu voel ik me niet bepaald ontspannen. Was kapot moe en paar uurtjes in bed. Ga zo weer liggen. Eerst ff m'n goudvis uitlaten buiten de bebouwde kom.
Waarom raak je de zeggenschap kwijt over belangrijke dingen in je leven makker? Dat gaat toch niet 'zomaar'?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al jaren WMO. Dit gaat over WLZ....Wet Langdurige Zorg. WMO is "tijdelijk" en wordt jaarlijks verlengd. Of niet natuurlijk. Ik heb nogal wat achter de rug de laatste jaren, beter wordt het niet meer. Het is nu stabiel. Ik moet wel altijd rekeningen houden met m'n beperkingen. Als ik WLZ krijg is dat voor altijd, en 24 uur per dag. Dat geeft rust en stabiliteit. Plus mocht ik aangepast willen gaan wonen heb ik bv voorrang. Nog wel veel meer, maar dit als voorbeeld. Maar goed, kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom raak je de zeggenschap kwijt over belangrijke dingen in je leven makker? Dat gaat toch niet 'zomaar'?
Als je baat hebt bij rust en stabiliteit, dan is dat mooi meegenomen toch? Zolang je maar kut topics mag blijven openen van ze. Jatogniettan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren WMO. Dit gaat over WLZ....Wet Langdurige Zorg. WMO is "tijdelijk" en wordt jaarlijks verlengd. Of niet natuurlijk. Ik heb nogal wat achter de rug de laatste jaren, beter wordt het niet meer. Het is nu stabiel. Ik moet wel altijd rekeningen houden met m'n beperkingen. Als ik WLZ krijg is dat voor altijd, en 24 uur per dag. Dat geeft rust en stabiliteit. Plus mocht ik aangepast willen gaan wonen heb ik bv voorrang. Nog wel veel meer, maar dit als voorbeeld. Maar goed, kindjes in Afrika hebben pas honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je baat hebt bij rust en stabiliteit, dan is dat mooi meegenomen toch? Zolang je maar kut topics mag blijven openen van ze. Jatogniettan.
Wie maakt je wat?Rust en stabiliteit is één van de dingen. Wel belangrijk. Verder heb ik buiten Imca natuurlijk ook Viola. En de Hema natuurlijk. Maar dat spreekt voor zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
1-7, eruit op penaltiesquote:Op woensdag 12 maart 2025 11:18 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo makker. Wat verwacht je van PSV vanavond?
Het wordt hier steeds meer een verzameling van verwarde mensen die net zo goed op een bankje bij een station zouden kunnen zitten.quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2025 11:19 schreef onlogisch het volgende:
@:Rambodirk krijgt vanuit alle hoeken klappen te verwerken.
Gerookte zalm, sinaasappel, peertje.quote:
Dat heeft de provincie nog niet bereikt makker.quote:Op woensdag 12 maart 2025 12:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Wat vind jij van de plastic hond DJ Skipper?
Dat is echt een volkomen debiel conceptquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lunch iets later, had vanmorgen een brunch.
Ik vind het bij die extreem alternatieve typetjes altijd heel moeilijk inschatten of ze radicaal links met de hele genderbingo zijn, of dat het radicaal rechtse complotwappies zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft de provincie nog niet bereikt makker.
Wie gaat ook voor een frissere blik?quote:Ooglidcorrecties razendpopulair
Een recent voorbeeld is PVV-leider Geert Wilders, die na het reces met een frissere blik verscheen nadat hij op doktersadvies een ooglidcorrectie had ondergaan. Wilders gaf aan "echt last te hebben van hangende oogleden" en is tevreden over het resultaat, hoewel het herstel van de zichtbare littekens nog wat tijd nodig heeft.
Een zorg minderquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. WLZ aanvraag is goedgekeurd. Hoef nooit meer aan te vragen. Voorgoed verzekerd van 24 uur zorg. Lijntjes worden kort en begeleidsters van Iriszorg zijn vanaf nu zowel de aanvragers als beoordelaars. Etc en enzovoort.
Ha ha. En nog veel meer positiefs. Geen gedoe meer iig.quote:
Erg mooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. WLZ aanvraag is goedgekeurd. Hoef nooit meer aan te vragen. Voorgoed verzekerd van 24 uur zorg. Lijntjes worden kort en begeleidsters van Iriszorg zijn vanaf nu zowel de aanvragers als beoordelaars. Etc en enzovoort.
Ik ook (al op)quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga nog niet denk ik, moet eerst nog even lid worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie gaat ook voor een frissere blik?
@:KingRoland gaat denk ik voor een blik fris
Ik heb Chinees gegeten bij moeders. Nu lekker voor Dortmund en straks de Madrileense derby genot.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En PSV dan?! (lol)quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Chinees gegeten bij moeders. Nu lekker voor Dortmund en straks de Madrileense derby genot.
Door mijn brunch en verlate lunch eet ik wat later. Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dr Oetlulquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Door mijn brunch en verlate lunch eet ik wat later. Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.
quote:Als China geen actie onderneemt, kampt ruim 70 procent van de volwassenen en ruim 32 procent van de kinderen over vijf jaar met overgewicht of obesitas.
quote:Zo heeft KFC met ruim 10.000 filialen ruim twee keer zoveel winkels in China als in de VS.
quote:En ook het in 2017 opgerichte Luckin Coffee, China's ultragoedkope koffieaanbieder die mensen alleen met hun smartphone laat bestellen en die bekendstaat om zijn originele koffies met smaken als kaas of ham, heeft in China nu al meer winkels dan Starbucks.
Vuil volgevreten varken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.
quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
NWS / [Einde tijdperk] Gerri Eickhof stopt
@:Zipportal
@:Caland
@:Rambodirk
@:Mexicanobakker
#EindeTijdperk
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Zojuist het 'help mijn kind is slim! hoe ga je om met hoogbegaafdheid?' topic doorgenomen. Een pagina of twee. En dat was minder oninteressant dan de VBL SC. Jammer gozers
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter opquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Zojuist het 'help mijn kind is slim! hoe ga je om met hoogbegaafdheid?' topic doorgenomen. Een pagina of twee. En dat was minder oninteressant dan de VBL SC. Jammer gozers
Hierna werd er een halve dag niks gepost. Ik hoop wel dat er werd gegeten.quote:
Dan ga ik zeker even reageren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Het gebeurdt niet vaak maar ik ben het heelemaal met uw eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter op
Je haalt de begrippen werkschuw en hoofdbegaafd door elkaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter op
gebeurdtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gebeurdt niet vaak maar ik ben het heelemaal met uw eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
gebeurdtWadtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |