quote:Op donderdag 13 maart 2025 09:14 schreef onlogisch het volgende:
NWS / [Einde tijdperk] Gerri Eickhof stopt
@:Zipportal
@:Caland
@:Rambodirk
@:Mexicanobakker
#EindeTijdperk
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Zojuist het 'help mijn kind is slim! hoe ga je om met hoogbegaafdheid?' topic doorgenomen. Een pagina of twee. En dat was minder oninteressant dan de VBL SC. Jammer gozers
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter opquote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Zojuist het 'help mijn kind is slim! hoe ga je om met hoogbegaafdheid?' topic doorgenomen. Een pagina of twee. En dat was minder oninteressant dan de VBL SC. Jammer gozers
Hierna werd er een halve dag niks gepost. Ik hoop wel dat er werd gegeten.quote:
Dan ga ik zeker even reageren.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 00:49 schreef De_Bok het volgende:
Het gebeurdt niet vaak maar ik ben het heelemaal met uw eens.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter op
Je haalt de begrippen werkschuw en hoofdbegaafd door elkaar.quote:Op vrijdag 14 maart 2025 05:10 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Tong en ik zijn ook hoogbegaafd, dus let maar even beter op
gebeurdtquote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het gebeurdt niet vaak maar ik ben het heelemaal met uw eens.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 14 maart 2025 08:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
gebeurdtWadtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |