Forumbeestquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef onlogisch het volgende:
@:kingroland is on fire.
[ afbeelding ]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te makenquote:
4042 bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te maken
Dat wordt naar Darmstadt faxen want Eintracht schijt in hun broek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
Geen like van je ontvangen op Twitter.quote:
Kip pilav. Een lekkere sinaasappel (Vieze sinaasappels vind ik minder) en een bekertje Bulgaarse yoghurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? ik doe hachee
Ik heb geen stress, maar doe wel even met je mee. Tot later..............quote:
Darude - sandstormquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Voor de oudjes onder ons
onlogisch in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #373
Ik merk dat ik ook wel wat vaker ziek ben nu mijn vriendin vanuit haar werk al die kinderbacillen meeneemtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan die Paus gewoon niet eens ophouden met zichzelf zo aanstellen?
Ga gewoon naar God.
3 dagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Laat het lekker liggen, niet jouw probleem. Dan moeten ze ook maar de consequenties voelen en ervaren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Hoezo langsbrengen, na drie dagen mag je de inhoud van het pakket toch zelf houden?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laat het lekker liggen, niet jouw probleem. Dan moeten ze ook maar de consequenties voelen en ervaren.
Niks gemist zo te zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen stress, maar doe wel even met je mee. Tot later..............
Dan kan je voortaan wel wat langer wegblijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks gemist zo te zien.
Idd.
Goeiemorgen
Er zit een klein potje in ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Zou het pakketje openmaken. Als er iets bruikbaars inzit lekker zelf houden. Ja tog niettan.
Er zijn echt nul excuses om niet na drie dagen een pakketje op te halen. Je weet dat je andere mensen ermee opzadelt, feitelijk. Als je de verantwoordelijkheid voor je pakketje buiten jezelf legt, moet je ook niet verbaasd zijn als @zoekeenleven zijn hakken stevig in het zand zet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij zo egocentrisch in het leven staat
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gastquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er zijn echt nul excuses om niet na drie dagen een pakketje op te halen.
Wie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een paar dagen pakketje van buurman in huis gehad. Was een dildo. Een kleintje met batterijen. Mijn ex (ik zeg niet wie) liet ooit een Paarse Tarzan als souvenir achter. Zonder batterijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie?Jane.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dan sturen ze een mailtje als je niet thuis bent. Of je checkt je track and trace. Verdedig nu niet de mensen die in hun leunstoel blijven hangen. Zo ben jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gast
Zal wel DHL zijn, die doen dat wel vaker.
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten? En tegelijkertijd is een pakket van de buren hier ook achtergelaten, en die kwamen het dezelfde avond ophalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gast
Zal wel DHL zijn, die doen dat wel vaker.
Dat is bij mij ook wel eens verkeerd gegaan. Ik bij de buren links langsgegaan nee hoor niks ontvangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten?
Philips ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Toen had ik overigens een lamp besteld @:scrummie
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Toen had ik overigens een lamp besteld @:scrummie
@shmoopy hij heeft het weer over jequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een paar dagen pakketje van buurman in huis gehad. Was een dildo. Een kleintje met batterijen. Mijn ex (ik zeg niet wie) liet ooit een Paarse Tarzan als souvenir achter. Zonder batterijen.
quote:
Het gaat meestal goed jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten? En tegelijkertijd is een pakket van de buren hier ook achtergelaten, en die kwamen het dezelfde avond ophalen.
Je kunt ook te VAR gaan.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |