Forumbeestquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef onlogisch het volgende:
@:kingroland is on fire.
[ afbeelding ]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te makenquote:
4042 bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te maken
Dat wordt naar Darmstadt faxen want Eintracht schijt in hun broek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
Geen like van je ontvangen op Twitter.quote:
Kip pilav. Een lekkere sinaasappel (Vieze sinaasappels vind ik minder) en een bekertje Bulgaarse yoghurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? ik doe hachee
Ik heb geen stress, maar doe wel even met je mee. Tot later..............quote:
Darude - sandstormquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Voor de oudjes onder ons
onlogisch in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #373
Ik merk dat ik ook wel wat vaker ziek ben nu mijn vriendin vanuit haar werk al die kinderbacillen meeneemtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan die Paus gewoon niet eens ophouden met zichzelf zo aanstellen?
Ga gewoon naar God.
3 dagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Laat het lekker liggen, niet jouw probleem. Dan moeten ze ook maar de consequenties voelen en ervaren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |