@Bezsen en ik vinden dit erg mooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Zeer grote brand in Arnhem.
#Pray4Yats #Pray4Sked
@:Yats
@:Sked
Het zal de wedstrijdspanning zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM zet de toon voor de dag
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Sterkte maatquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Ik moet hier even van bijkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Forum-autoriteit @:klaasweetalles zoekt de naïeve forumgebruiker @:fetx op in het Feyenoordtopic
Pas maar op met al die windjes hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
had hem gewaarschuwd maar mocht helaas niet batenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen zondag een kaarsje branden voor @:Bezsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |