Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat is nou jammer want groente is gezondquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Wat ben je toch een milieuvriendelijke topper.quote:
Je kunt nog altijd bij je onderbuurman een eierslaatje halenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan belooft het dus een hele gezellige avond te worden.
Veel plezier met het sporten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.
(Jij kan wel raden wat ik ga doen)
Gecondoleerd... Sterkte met het verliesquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Weer een goede maat overleden. (Zelfmoord)
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gecondoleerd... Sterkte met het verlies
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.
gecondoleerd ik zal voor hem biddenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hij was 66. Jong dus eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Dank je.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gecondoleerd ik zal voor hem bidden
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.quote:
Maakt niet uit. Wilde het gewoon kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.
@Bezsen en ik vinden dit erg mooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Zeer grote brand in Arnhem.
#Pray4Yats #Pray4Sked
@:Yats
@:Sked
Het zal de wedstrijdspanning zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM zet de toon voor de dag
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Sterkte maatquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Ik moet hier even van bijkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Forum-autoriteit @:klaasweetalles zoekt de naïeve forumgebruiker @:fetx op in het Feyenoordtopic
Pas maar op met al die windjes hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
had hem gewaarschuwd maar mocht helaas niet batenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen zondag een kaarsje branden voor @:Bezsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |