Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Dat is nou jammer want groente is gezondquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Wat ben je toch een milieuvriendelijke topper.quote:
Je kunt nog altijd bij je onderbuurman een eierslaatje halenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan belooft het dus een hele gezellige avond te worden.
Veel plezier met het sporten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.
(Jij kan wel raden wat ik ga doen)
Gecondoleerd... Sterkte met het verliesquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Weer een goede maat overleden. (Zelfmoord)
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gecondoleerd... Sterkte met het verlies
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.
gecondoleerd ik zal voor hem biddenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hij was 66. Jong dus eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Dank je.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gecondoleerd ik zal voor hem bidden
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.quote:
Maakt niet uit. Wilde het gewoon kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |