Dit wil ik met de VBL SC.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zag net op ESPN dat rambo ook echt bestaat lol, ze noemen het Omegaball @:haxballers
[ afbeelding ]
Dus dit bis haxbal.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
Zag net op ESPN dat rambo ook echt bestaat lol, ze noemen het Omegaball @:haxballers
[ afbeelding ]
Tyfusgoated.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Oh gadverdamme popmuziek bahquote:
Straks ga je me vertellen dat verstoppertje ook echt bestaat.quote:Op zondag 9 maart 2025 01:39 schreef 3rr0r het volgende:
[ afbeelding ]
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, rosbief kaas. Sinaasappel.
Eet smakelijkquote:Op zondag 9 maart 2025 12:08 schreef tong80 het volgende:
Bruine bolletjes, rosbief kaas. Sinaasappel.
Dat weet jij al als het goed isquote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe weer Griekse schotel
Wij hebben Hello Fresh, al neig ik ook naar iets lekkers afhalen om de vakantie af te sluiten.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Spaghetti Bolognese.quote:Op zondag 9 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco host nooit meer. (Sorry, ik klink erg verslaafd nu)
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zou jij in een team willen?
Klap in het gezicht van mij, @Coco @GGMM @Scrummie @Wereldgozer @AFCNiels @Littlerabbit @Tarado @KingRoland @Sked @maxi-mus @Drizzt @alpeko @RamboDirk @Orientequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.
Maar als ik moet kiezen, lastig want het zijn er maar 5.
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Geen dickpics meer voor @Pisces29quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Mensen moeten wel present zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Fijn dat je nee snel een ja werd, makker.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Ik eigen @tong80 toequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Zeker wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Eventueel met Feijenoorders.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Plus, hij heeft ze op een rijtje en op de rails. De overgang al achter de rug.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
Ik was op het schoolplein een waanzinnige linksbuiten.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walking football met Sjaak Swart genotquote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
Die kwam er ook alleen maar door de Gouden Gids.quote:
Ik ben hier denk ik de enige die daadwerkelijk nog actief aan het voetballen is.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen moeten wel present zijn.En zelf veel sporten.
[..]
Fijn dat je nee snel een ja werd, makker.
Oei, ik ken je niet zo goed. Doe je wel meer dan voetballen?quote:Op maandag 10 maart 2025 13:48 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben hier denk ik de enige die daadwerkelijk nog actief aan het voetballen is.
Je bent een walgelijk varkenquote:Op maandag 10 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
Ik ga voor een uitsmijtertje met plakjes kaas.
@:Caland
@:GGMM
@:Drizzt
Afgelopen dagen 70 km afgewerkt waarvan 20 op de mtb en 50 met de benenwagen.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef Pisces29 het volgende:
Mensen moeten wel present zijn.En zelf veel sporten.
Fitness, padel, tennis, kaatsen (wat geen sport is). En hardlopen buiten het voetbalseizoen om.quote:Op maandag 10 maart 2025 13:58 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oei, ik ken je niet zo goed. Doe je wel meer dan voetballen?![]()
Je vergeet nu onze wekelijkse pot padel?quote:Op maandag 10 maart 2025 14:12 schreef alpeko het volgende:
[..]
Afgelopen dagen 70 km afgewerkt waarvan 20 op de mtb en 50 met de benenwagen.
Oh ja... al laat ik dan wel meestal jou het vuile werk doenquote:Op maandag 10 maart 2025 14:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je vergeet nu onze wekelijkse pot padel?
Je bent ook een beetje een mooi-weer diertje. Zie die 70km.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:20 schreef alpeko het volgende:
[..]
Oh ja... al laat ik dan wel meestal jou het vuile werk doen
Laatste 2 jaar wel ja. Al loop ik ook in de regen. Zeker in de zomer. Maar de winter en mijn fiets zijn geen vrienden van elkaar.quote:Op maandag 10 maart 2025 14:21 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je bent ook een beetje een mooi-weer diertje. Zie die 70km.
Mokertjefit of mokertjevet?quote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken, waar hangt @Oriente uit?quote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco host nooit meer. (Sorry, ik klink erg verslaafd nu)
Ik vind hem een erg leuke user.quote:Op maandag 10 maart 2025 15:51 schreef KingRoland het volgende:
Ik kan met @:flitsbezorger wel door een deur
@Bezsenquote:Op maandag 10 maart 2025 16:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ga je haar ook vragen of ze horse wordt van dit weer?
Ga weg!quote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Even uurtje met boek in zon op balkon. Daarna met boekie plat denk ik. Ben moe en morgen belangrijk gesprek over WLZ. Alvast prettige avond en tot merrege. Oh ja, wil even kwijt dat de sfeer lekker relaxt en goed is hier momenteel.Of is dit de goden verzoeken ?
[ afbeelding ]
Leuk dat je zo positief bent de laatste tijdquote:Op maandag 10 maart 2025 16:57 schreef tong80 het volgende:
Even uurtje met boek in zon op balkon. Daarna met boekie plat denk ik. Ben moe en morgen belangrijk gesprek over WLZ. Alvast prettige avond en tot merrege. Oh ja, wil even kwijt dat de sfeer lekker relaxt en goed is hier momenteel.Of is dit de goden verzoeken ?
[ afbeelding ]
Kip met doperwten!quote:Op maandag 10 maart 2025 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
hutspotquote:Op maandag 10 maart 2025 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Verdwaald geraakt in het VKquote:Op maandag 10 maart 2025 16:10 schreef Coco het volgende:
[..]
Over verslaafd gesproken, waar hangt @:Oriente uit?
China vult de lokale Actionquote:Op maandag 10 maart 2025 22:58 schreef KingRoland het volgende:
Interessante video.
@:3rr0r @:rambodirk @:coco @:mortaxx @:vrijgevochten @:wotte
Bekijk deze YouTube-video
Neequote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af wat Flopland van zijn eigen acts vindt?
Nee, wel van andere acts.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 08:42 schreef onlogisch het volgende:
Vragen jullie je ook wel eens af wat Flopland van zijn eigen acts vindt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |