Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.quote:Op maandag 10 maart 2025 07:47 schreef onlogisch het volgende:
[..]
@:Coco host nooit meer. (Sorry, ik klink erg verslaafd nu)
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Goeiemorgen makker. Ik bedoelde dit spel in het echt.
quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Met wie zou jij in een team willen?
Klap in het gezicht van mij, @Coco @GGMM @Scrummie @Wereldgozer @AFCNiels @Littlerabbit @Tarado @KingRoland @Sked @maxi-mus @Drizzt @alpeko @RamboDirk @Orientequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.
Maar als ik moet kiezen, lastig want het zijn er maar 5.
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Geen dickpics meer voor @Pisces29quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Mensen moeten wel present zijn.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Klap in het gezicht van mij, @:coco @:GGMM @:Scrummie @:Wereldgozer @:AFCNiels @:Littlerabbit @:Tarado @:KingRoland @:Sked @:maxi-mus @:Drizzt @:Alpeko @:RamboDirk @:Oriente
Fijn dat je nee snel een ja werd, makker.quote:Op maandag 10 maart 2025 09:05 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dit zou een veel te sociaal evenement zijn voor vele onder ons.
Ik eigen @tong80 toequote:Op maandag 10 maart 2025 09:42 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Maakt me niet uit. Dit hele groepje in 3 teams is leuk.
Maar als ik moet kiezen, lastig want het zijn er maar 5.
Jij wordt de mascotte. @:gurneyisbestoke en ik zijn er voor de snelheid (volgens mij is er geen buitenspel, bohhh). @:tong80 achter in het doel. @:3rr0r kent 40-45 sporten, die komt ook met het plan. @:caland als zijn poot goed genoeg is. Anders @:Flitsbezorger Die is echt mokertjefit.
Zeker wel.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Eventueel met Feijenoorders.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:09 schreef vrijgevochten het volgende:
[..]
Ik eigen @:tong80 toe
Die wil toch niet in een team met feyenoorders
Plus, hij heeft ze op een rijtje en op de rails. De overgang al achter de rug.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
Ik was op het schoolplein een waanzinnige linksbuiten.quote:Op maandag 10 maart 2025 10:03 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Walking football met Sjaak Swart genotquote:Op maandag 10 maart 2025 10:34 schreef RamboDirk het volgende:
Met Hermien in je team heb je in ieder geval altijd een witte wissel mogelijkheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |