Dat is echt een volkomen debiel conceptquote:Op woensdag 12 maart 2025 12:43 schreef RamboDirk het volgende:
Ik lunch iets later, had vanmorgen een brunch.
Ik vind het bij die extreem alternatieve typetjes altijd heel moeilijk inschatten of ze radicaal links met de hele genderbingo zijn, of dat het radicaal rechtse complotwappies zijn.quote:Op woensdag 12 maart 2025 14:16 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat heeft de provincie nog niet bereikt makker.
Wie gaat ook voor een frissere blik?quote:Ooglidcorrecties razendpopulair
Een recent voorbeeld is PVV-leider Geert Wilders, die na het reces met een frissere blik verscheen nadat hij op doktersadvies een ooglidcorrectie had ondergaan. Wilders gaf aan "echt last te hebben van hangende oogleden" en is tevreden over het resultaat, hoewel het herstel van de zichtbare littekens nog wat tijd nodig heeft.
Een zorg minderquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. WLZ aanvraag is goedgekeurd. Hoef nooit meer aan te vragen. Voorgoed verzekerd van 24 uur zorg. Lijntjes worden kort en begeleidsters van Iriszorg zijn vanaf nu zowel de aanvragers als beoordelaars. Etc en enzovoort.
Ha ha. En nog veel meer positiefs. Geen gedoe meer iig.quote:
Erg mooiquote:Op woensdag 12 maart 2025 16:18 schreef tong80 het volgende:
Net telefoontje. WLZ aanvraag is goedgekeurd. Hoef nooit meer aan te vragen. Voorgoed verzekerd van 24 uur zorg. Lijntjes worden kort en begeleidsters van Iriszorg zijn vanaf nu zowel de aanvragers als beoordelaars. Etc en enzovoort.
Ik ook (al op)quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Ik ga nog niet denk ik, moet eerst nog even lid worden.quote:Op woensdag 12 maart 2025 16:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Wie gaat ook voor een frissere blik?
@:KingRoland gaat denk ik voor een blik fris
Ik heb Chinees gegeten bij moeders. Nu lekker voor Dortmund en straks de Madrileense derby genot.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
En PSV dan?! (lol)quote:Op woensdag 12 maart 2025 19:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb Chinees gegeten bij moeders. Nu lekker voor Dortmund en straks de Madrileense derby genot.
Door mijn brunch en verlate lunch eet ik wat later. Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.quote:Op woensdag 12 maart 2025 17:11 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dr Oetlulquote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Door mijn brunch en verlate lunch eet ik wat later. Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.
quote:Als China geen actie onderneemt, kampt ruim 70 procent van de volwassenen en ruim 32 procent van de kinderen over vijf jaar met overgewicht of obesitas.
quote:Zo heeft KFC met ruim 10.000 filialen ruim twee keer zoveel winkels in China als in de VS.
quote:En ook het in 2017 opgerichte Luckin Coffee, China's ultragoedkope koffieaanbieder die mensen alleen met hun smartphone laat bestellen en die bekendstaat om zijn originele koffies met smaken als kaas of ham, heeft in China nu al meer winkels dan Starbucks.
Vuil volgevreten varken.quote:Op woensdag 12 maart 2025 21:46 schreef RamboDirk het volgende:
Momenteel zit er een Dr. Oetker pizza in de oven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |