Dit valt met geen mogelijkheid serieus te nemen. sc Heerenveen kan onmogelijk een voetbalclub zijn.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 11:36 schreef maxi-mus het volgende:
@:alaphilippe_ de naam Sjonnie Jansens schijnt rond te zingen bij Heerenveen.
Muesli bollen, kaas, rosbief, banaan, sinaasappel.quote:
Balen, pikquote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Klote gesprek gehad vanochtend. Voelde niet goed. Een bureaucraat die gaat beslissen over belangrijke dingen in m'n leven. Voelde me een gevangene die zonder advocaat een proces aangaat. Er was een begeleidster bij die de draad af en toe oppakte. Ik wacht nu maar af. Misschien maak ik me te druk. Normaal ben ik best relaxt en relativerend (Ha ha ga @:Onlogisch ) Maar nu voel ik me niet bepaald ontspannen. Was kapot moe en paar uurtjes in bed. Ga zo weer liggen. Eerst ff m'n goudvis uitlaten buiten de bebouwde kom.
Een beetje, 15 was mooier geweestquote:
Je hoeft niet alles te accepteren, bezwaar moet altijd kunnen neem ik aan, waar het ook over gaat.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Klote gesprek gehad vanochtend. Voelde niet goed. Een bureaucraat die gaat beslissen over belangrijke dingen in m'n leven. Voelde me een gevangene die zonder advocaat een proces aangaat. Er was een begeleidster bij die de draad af en toe oppakte. Ik wacht nu maar af. Misschien maak ik me te druk. Normaal ben ik best relaxt en relativerend (Ha ha ga @:Onlogisch ) Maar nu voel ik me niet bepaald ontspannen. Was kapot moe en paar uurtjes in bed. Ga zo weer liggen. Eerst ff m'n goudvis uitlaten buiten de bebouwde kom.
Waarom raak je de zeggenschap kwijt over belangrijke dingen in je leven makker? Dat gaat toch niet 'zomaar'?quote:Op dinsdag 11 maart 2025 16:47 schreef tong80 het volgende:
Ik heb al jaren WMO. Dit gaat over WLZ....Wet Langdurige Zorg. WMO is "tijdelijk" en wordt jaarlijks verlengd. Of niet natuurlijk. Ik heb nogal wat achter de rug de laatste jaren, beter wordt het niet meer. Het is nu stabiel. Ik moet wel altijd rekeningen houden met m'n beperkingen. Als ik WLZ krijg is dat voor altijd, en 24 uur per dag. Dat geeft rust en stabiliteit. Plus mocht ik aangepast willen gaan wonen heb ik bv voorrang. Nog wel veel meer, maar dit als voorbeeld. Maar goed, kindjes in Afrika hebben pas honger.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:37 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Waarom raak je de zeggenschap kwijt over belangrijke dingen in je leven makker? Dat gaat toch niet 'zomaar'?
Als je baat hebt bij rust en stabiliteit, dan is dat mooi meegenomen toch? Zolang je maar kut topics mag blijven openen van ze. Jatogniettan.quote:Op dinsdag 11 maart 2025 19:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb al jaren WMO. Dit gaat over WLZ....Wet Langdurige Zorg. WMO is "tijdelijk" en wordt jaarlijks verlengd. Of niet natuurlijk. Ik heb nogal wat achter de rug de laatste jaren, beter wordt het niet meer. Het is nu stabiel. Ik moet wel altijd rekeningen houden met m'n beperkingen. Als ik WLZ krijg is dat voor altijd, en 24 uur per dag. Dat geeft rust en stabiliteit. Plus mocht ik aangepast willen gaan wonen heb ik bv voorrang. Nog wel veel meer, maar dit als voorbeeld. Maar goed, kindjes in Afrika hebben pas honger.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 11 maart 2025 20:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als je baat hebt bij rust en stabiliteit, dan is dat mooi meegenomen toch? Zolang je maar kut topics mag blijven openen van ze. Jatogniettan.
Wie maakt je wat?Rust en stabiliteit is één van de dingen. Wel belangrijk. Verder heb ik buiten Imca natuurlijk ook Viola. En de Hema natuurlijk. Maar dat spreekt voor zich.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |