Lasagne Bolognese.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Net heerlijk op balkon zitten lezen. Lekker opweg naar lente en zomer.quote:
Geniet er lekker van maatquote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:33 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Tijd om te zuipen en te darten hatsaaaaaaaaaa
Dat weet ik eigenlijk niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 18:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wie stuurt jou het vaakst een mention?
En hoe voel jij je daarbij?
Een FOK! user die iets bereiktquote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Die meid die skeleton doet en vroeger op FOK! zat is wereldkampioen geworden
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.quote:
Als rolmops op een sleetje head first een ijsschans af denderen. Je moet er maar lol aan hebben. Echt een voorbeeld voor ons allen ja.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Niet zo min over @KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @Pisces29quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.
Waar hebben die verdedigende middenvelder gespeeld dan?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet zo min over @:KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @:Pisces29
Ik at friet speciaal met twee viandellen. Stukje valse big.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 17:05 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Op de tennisbaan doe je altijd leuk en joviaal. Heel apart dit.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:30 schreef alpeko het volgende:
[..]
Niet zo min over @:KingRoland maar de rest is pure middelmaat. Inclusief mezelf uiteraard. Ohja ook nog wel een eervolle vermelding voor @:Pisces29
Maar binnen FOK! is dit wel nog het meest intellectuele topic natuurlijk
Wat verdrietig, Scrummie.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Vanmiddag begrafenis van opa. Bah.
quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
"We" hebben haar zelfs gesponsord.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 02:56 schreef 3rr0r het volgende:
Hoe zie je dat precies ?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 07:25 schreef mitt het volgende:
[..]
En zoals je hier kan zien, dat zijn er niet veel.
Gecondoleerd.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerd maat!quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerdquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Gecondoleerd en sterkte vandaag makker.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Andere settingquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:37 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Op de tennisbaan doe je altijd leuk en joviaal. Heel apart dit.
Hoezo, ben je het niet met me eens dan?quote:
Ben het altijd met je eens en noem me geen dan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:46 schreef mitt het volgende:
[..]
Hoezo, ben je het niet met me eens dan?
Oké dan tong80.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 12:47 schreef tong80 het volgende:
Be
[..]
Ben het altijd met je eens en noem me geen dan.
Gecondoleerd makkerquote:Op zaterdag 8 maart 2025 08:51 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen.
Lag er een bananenschil?quote:Op zaterdag 8 maart 2025 15:14 schreef KingRoland het volgende:
Ik glij uit in het premier league topic
Romige kip, spätzl en groenten. Plus mandarijntje en een hele banaan.quote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond en een mok soep.
Biefstukquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe lekker makkelijk stokbroodje gezond en een mok soep.
ik eet bibimbapquote:Op zaterdag 8 maart 2025 17:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik las Bamihap, ben teleurgesteld.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |