Tijd voor thee.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:34 schreef KingRoland het volgende:
de kampioenswedstrijd in Italie heb ik op het 2e scherm
Had idd rood kunnen zijn.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:30 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Als Malacia hier geel verdient terwijl hij ook de bal speelt, is het natuurlijk rood voor die ander.
Higler is ook drama.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:30 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat heb ik bij Higler. Pol neemt soms beslissingen tegen PSV waar ik mijn twijfels bij heb zeg maar.
Van mij ook. Ik zou als ik PSV was hem ook verkopen. Die zit tegen zijn plafond en verkloot te vaak wedstrijden.quote:
Wie wilt hier nog geld voor geven😅quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:36 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Van mij ook. Ik zou als ik PSV was hem ook verkopen. Die zit tegen zijn plafond en verkloot te vaak wedstrijden.
Gewoon raar. Malacia doet echt niks fout, speelt de bal en niet eens met gestrekt been. Het ziet er dramatisch uit omdat die Kowet speler tegelijkertijd inkomt met zijn been vooruit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Had idd rood kunnen zijn.
Maar goed, Polletje…
Alkmaar is dé club van Den Helder.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Drie meeuwen op het noordelijkste puntje van Rottumeroog vinden de kaart in de OP niet leuk trouwens. En daarnaast ligt Rottumeroog in werkelijkheid zuidelijker dan Rottumerplaat, maar dat is een detail.
Volendamquote:
Was het maar zo'n feest.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Alkmaar is dé club van Den Helder.
Nou ja, de VAR zit ook te slapen. Maar goed, de VAR heeft het voetbal echt een stuk minder leuk gemaakt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Gewoon raar. Malacia doet echt niks fout, speelt de bal en niet eens met gestrekt been. Het ziet er dramatisch uit omdat die Kowet speler tegelijkertijd inkomt met zijn been vooruit.
Rood voor Kowet was logischer dan deze oplossing.
Knap aangezien hij in 2001 debuteerde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat was ik in de jaren '90 al.
Voor Utrecht wel, voor Heracles niet. Lastig, lastig...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Daarom hoop ik dat NEC wint.
Ik was ff pissen. Wat gebeurde er ?quote:
Lang reageerde nogal overdreven na een overtreding.quote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Knap aangezien hij in 2001 debuteerde.
Hij heeft bij mij het voordeel van de twijfel niet eens meer. Eng figuur die denkt dat-ie top is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lang reageerde nogal overdreven na een overtreding.
Van mij mag ie ook wel naar een ander team...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij het voordeel van de twijfel niet eens meer. Eng figuur die denkt dat-ie top is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Drie meeuwen op het noordelijkste puntje van Rottumeroog vinden de kaart in de OP niet leuk trouwens. En daarnaast ligt Rottumeroog in werkelijkheid zuidelijker dan Rottumerplaat, maar dat is een detail.
Overal problemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook wel naar een ander team...
Lijkt me sterk. Deventer ligt naar mijn weten niet in Noord-Brabant. Moet je nagaan dat is zelfs met Veldhoven erbij geteld.quote:
Madquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Deventer ligt naar mijn weten niet in Noord-Brabant. Moet je nagaan dat is zelfs met Veldhoven erbij geteld.
Ik heb het nooit echt in hem gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Pablo84 het volgende:
Hoe was die bakayoko ooit minimaal 30 miljoen waard?
Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.quote:
Lijkt meer een obsessiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.
Het is allemaal kut.
Niemand is meer anti psv dan Pol.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
Dat Polletje meteen voor een pingel floot terwijl het vrij duidelijk daarbuiten was zegt ook weer veel.
Sucks to be you.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.
Het is allemaal kut.
Andy Houtkamp (quote:
De Efteling is wel prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal kut.
Andyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andy Houtkamp ()was een keer heel boos tijdens LdL dat een arbiter uit Venlo wedstrijden van PSV floot
Ho ho, dat is de beste allertijden.quote:
Dat die gozer nog geen geel heeft gehad…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Pol laat het allemaal doorgaan, wat maakt het uit wat de Edvardsen allemaal uitvreet joh.
😅quote:
Alleen voor zijn domme kop zou die al geel moeten krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat die gozer nog geen geel heeft gehad…
Ja dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
AndyHeb ik op Facebook, laatst nog een bericht van me geliked. Je zal maar Oscar Petterson heten.
Zit er wel muziek in deze spelert ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jou zien we ook alleen bij een tegengoal voor psv😅
Dit is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazzeltje.
Neemt niet weg dat je niet week na week punten kunt blijven verspelen.
Lijkt me ook wel, dit PSV is zo instabiel, dat kan bijna niet mis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
Maar goed die mèèr dan terechte 2-2 gaat wel vallen.
Goh, dit gaat nog wel mis.quote:
U las het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
Maar goed die mèèr dan terechte 2-2 gaat wel vallen.
Eens hoor. Als je langer dan een minuut nodig hebt om te moeten zien of het buitenspel is, tel die goal maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik geloof er niks van dat je dit met zekerheid kunt vaststellen op deze manier. Het gaat om millimeters, je weet nooit op de milliseconde exact wanneer een bal vertrekt. Dit vind ik echt onzin in deze goal af te keuren.
In die gevallen vind ik het ook onzin om een goal op zoiets af/goed te keuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef Pablo84 het volgende:
Omdat het goed uitpakt voor psv gaan we zeiken? Hoe vaak gebeurd dit wel niet in Nederland
Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan .quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Als je langer dan een minuut nodig hebt om te moeten zien of het buitenspel is, tel die goal maar gewoon.
Oke boomer all capsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Scorpie het volgende:
EERST GEHOLPEN DOOR DE VAR
EN HET DAN NOG ZO VERPRUTSEN
PSV IS EEN PARODIE OP EEN VOETBALCLUB
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In die gevallen vind ik het ook onzin om een goal op zoiets af/goed te keuren.
Voorziende blik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel, dit PSV is zo instabiel, dat kan bijna niet mis.
Buitenspel is broodnodigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Oke Marcoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Met Pepi had je al voorgestaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV nou in vorm was of een goede tweede spits zou hebben werd die 2-3 er wel in gefrommeld.
Maar ja.
Totaal niet.quote:
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.quote:
Ziedend.quote:
Er is op dit moment toch geen enkele reden om aan te nemen dat PSV dit wel even wint? PSV heeft welgeteld 1 eredivisiewedstrijd gewonnen deze seizoenshelft.quote:
Belachelijk dat die terreinknecht die lijn van het strafschopgebied niet recht kan maken inderdaad.quote:
Ik gebruik zeezout.quote:
JR dekt zich in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is op dit moment toch geen enkele reden om aan te nemen dat PSV dit wel even wint? PSV heeft welgeteld 1 eredivisiewedstrijd gewonnen deze seizoenshelft.
Dit is nu al 3x gepost.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost, zie mijn situatieschets hoe hij is getrokken
[ x ]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.
Eerder stabiel. Al tijden kut.quote:
@3rr0rquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
De babbelbox vraagt zich af, laat u m wel eens uit de broek hangen?
@:rambodirk @:caland @:alaphilippe_
Ik zou niet durven inderdaad.quote:
Tegen Utrecht was het best prima, maar dit is weer helemaal bagger.quote:
Dat is dan ook een oud wijf.quote:
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
psv verneukt de titel vanavond mogelijk
Ik neem aan dat de Feyenoordsupporters weer gaan eisen dat hun ploeg verliest van PSVquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Daar hebben ze de supporters niet voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Feyenoordsupporters weer gaan eisen dat hun ploeg verliest van PSV
Wellicht een betere oplossing dat echte lijnen spel op een teentje buitenspel is wat spelbederf als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.
Ze hebben geëxperimenteerd met 30 cm marge
En nu willen ze volledig voorbij de laatste verdediger. Dat lijkt me prima.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan mij nog steeds niet echt voorstellen dat Ajax kampioen wordt.
niet persequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.
Niet alleen vanavond. Al zo'n beetje de hele periode na de winterstop.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax uit, waar een gelijkspel werd weggegeven door een achterlijke opbouw van Benitezquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.
Dat is toch precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.
Ze hebben geëxperimenteerd met 30 cm marge
En nu willen ze volledig voorbij de laatste verdediger. Dat lijkt me prima.
pics van je schriftje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
ik schrijf Ajax op als kampioen in mijn schriftje
Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
DIT IS PUUR GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag hij een beetje met de wedstrijd meedoen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Pablo84 het volgende:
Die commentator geniet er wel van dat psv het zo slecht doet.
Dat zag je na Willem II thuis al wel aankomen, dat je eerder P2 moest verdedigen dan iets anders. En dat dat lastig zat wordt.quote:
Wij ook anders !quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Pablo84 het volgende:
Die commentator geniet er wel van dat psv het zo slecht doet.
Bijzonder scherpe analyse.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Stukje Bosz en stukje nooit investeren in fatsoenlijke verdediging.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nee dat zal niet gebeuren. Maar hoe kun je dit zo weggooien in 2025
dan moet 010 of 040 wel blijven winnenquote:
Eens, het huidige is goed, maar als het echt zoeken is naar een klein stukje knie dan is dat gewoon: besluit grens blijft staan. Volgens mij is daar meer mee te leven dan dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch precies hetzelfde.
Dan gaan ze weer lijntjes trekken of hij er echt VOLLEDIG voorbij is.
Dat helpt toch allemaal niks.
als het nog 3-2 blijft dan mag je over het kampioenschap praten. Voor deze wedstrijd nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Maar ik wacht nog even af met juichen (laf ja ik weet het)
Die 0,3% gaat naar 0,4%quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Ik schrijf even meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord eindigt niet boven AZ.
U las het hier.
‘Dit is de kampioensoverwinning’quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het nog 3-2 blijft dan mag je over het kampioenschap praten. Voor deze wedstrijd niet
Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze maandag gaat nu al prima worden en dan zijn de krachten nog niet eens gespaard.
waarom niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord eindigt niet boven AZ.
U las het hier.
RIPquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 150 euro incoming als PSV niet gaat choken (gelijkspel is ook goed)
Ze spaarden voor dit tweeluikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Zorro het volgende:
Toch knap dat GAE drie wedstrijden achter elkaar zo ongelofelijk fanatiek vecht!
Toch? Ik heb vorige zondag niet gezien maar toen hebben ze vast ook zo gevochten als leeuwen of niet?
AZ is sinds half november totaal niet wisselvallig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom niet....
az is ook een wisselvallige ploeg
Boegies he ? Dan krijde dè.quote:
AZ dat penalty's nodig had tegen Heracles?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is sinds half november totaal niet wisselvallig.
guiness book of records.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Langste VAR moment in de Eredivisie volgens mij
Grunn - Twente
Kijk zelf in gids waarom moet ik dat voor je doenquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
op welk kanaal is feyenoord zo
ook op espn 2?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |