Dit is nu al 3x gepost.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost, zie mijn situatieschets hoe hij is getrokken
[ x ]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.
Eerder stabiel. Al tijden kut.quote:
@3rr0rquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
De babbelbox vraagt zich af, laat u m wel eens uit de broek hangen?
@:rambodirk @:caland @:alaphilippe_
Ik zou niet durven inderdaad.quote:
Tegen Utrecht was het best prima, maar dit is weer helemaal bagger.quote:
Dat is dan ook een oud wijf.quote:
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
psv verneukt de titel vanavond mogelijk
Ik neem aan dat de Feyenoordsupporters weer gaan eisen dat hun ploeg verliest van PSVquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
Daar hebben ze de supporters niet voor nodig hoor.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de Feyenoordsupporters weer gaan eisen dat hun ploeg verliest van PSV
Wellicht een betere oplossing dat echte lijnen spel op een teentje buitenspel is wat spelbederf als je het mij vraagt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.
Ze hebben geëxperimenteerd met 30 cm marge
En nu willen ze volledig voorbij de laatste verdediger. Dat lijkt me prima.
Wen er maar aan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik kan mij nog steeds niet echt voorstellen dat Ajax kampioen wordt.
niet persequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.
Niet alleen vanavond. Al zo'n beetje de hele periode na de winterstop.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:27 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax uit, waar een gelijkspel werd weggegeven door een achterlijke opbouw van Benitezquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
PSV verneukte de titel al tegen Willem II thuis.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |