Ik schrijf even meequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord eindigt niet boven AZ.
U las het hier.
‘Dit is de kampioensoverwinning’quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:34 schreef KingRoland het volgende:
[..]
als het nog 3-2 blijft dan mag je over het kampioenschap praten. Voor deze wedstrijd niet
Het is zaterdag.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef SebbeSwensje het volgende:
Deze maandag gaat nu al prima worden en dan zijn de krachten nog niet eens gespaard.
waarom niet....quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Feyenoord eindigt niet boven AZ.
U las het hier.
RIPquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:20 schreef KingRoland het volgende:
@:ripcity 150 euro incoming als PSV niet gaat choken (gelijkspel is ook goed)
Ze spaarden voor dit tweeluikquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef Zorro het volgende:
Toch knap dat GAE drie wedstrijden achter elkaar zo ongelofelijk fanatiek vecht!
Toch? Ik heb vorige zondag niet gezien maar toen hebben ze vast ook zo gevochten als leeuwen of niet?
AZ is sinds half november totaal niet wisselvallig.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:36 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
waarom niet....
az is ook een wisselvallige ploeg
Boegies he ? Dan krijde dè.quote:
AZ dat penalty's nodig had tegen Heracles?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
AZ is sinds half november totaal niet wisselvallig.
guiness book of records.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:37 schreef KingRoland het volgende:
Langste VAR moment in de Eredivisie volgens mij
Grunn - Twente
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |