Dat zag je na Willem II thuis al wel aankomen, dat je eerder P2 moest verdedigen dan iets anders. En dat dat lastig zat wordt.quote:
Wij ook anders !quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Pablo84 het volgende:
Die commentator geniet er wel van dat psv het zo slecht doet.
Bijzonder scherpe analyse.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Stukje Bosz en stukje nooit investeren in fatsoenlijke verdediging.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nee dat zal niet gebeuren. Maar hoe kun je dit zo weggooien in 2025
dan moet 010 of 040 wel blijven winnenquote:
Eens, het huidige is goed, maar als het echt zoeken is naar een klein stukje knie dan is dat gewoon: besluit grens blijft staan. Volgens mij is daar meer mee te leven dan dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch precies hetzelfde.
Dan gaan ze weer lijntjes trekken of hij er echt VOLLEDIG voorbij is.
Dat helpt toch allemaal niks.
als het nog 3-2 blijft dan mag je over het kampioenschap praten. Voor deze wedstrijd nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Maar ik wacht nog even af met juichen (laf ja ik weet het)
Die 0,3% gaat naar 0,4%quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |