Dat is toch precies hetzelfde.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:25 schreef Adames het volgende:
[..]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.
Ze hebben geëxperimenteerd met 30 cm marge
En nu willen ze volledig voorbij de laatste verdediger. Dat lijkt me prima.
pics van je schriftje?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef RamboDirk het volgende:
ik schrijf Ajax op als kampioen in mijn schriftje
Gefeliciteerd met het kampioenschapquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
DIT IS PUUR GENIETEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mag hij een beetje met de wedstrijd meedoen ?quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Pablo84 het volgende:
Die commentator geniet er wel van dat psv het zo slecht doet.
Dat zag je na Willem II thuis al wel aankomen, dat je eerder P2 moest verdedigen dan iets anders. En dat dat lastig zat wordt.quote:
Wij ook anders !quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Pablo84 het volgende:
Die commentator geniet er wel van dat psv het zo slecht doet.
Bijzonder scherpe analyse.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Stukje Bosz en stukje nooit investeren in fatsoenlijke verdediging.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Nee dat zal niet gebeuren. Maar hoe kun je dit zo weggooien in 2025
dan moet 010 of 040 wel blijven winnenquote:
Eens, het huidige is goed, maar als het echt zoeken is naar een klein stukje knie dan is dat gewoon: besluit grens blijft staan. Volgens mij is daar meer mee te leven dan dit.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:31 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat is toch precies hetzelfde.
Dan gaan ze weer lijntjes trekken of hij er echt VOLLEDIG voorbij is.
Dat helpt toch allemaal niks.
als het nog 3-2 blijft dan mag je over het kampioenschap praten. Voor deze wedstrijd nietquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je bent een lieverd
Maar ik wacht nog even af met juichen (laf ja ik weet het)
Die 0,3% gaat naar 0,4%quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:32 schreef GGMM het volgende:
Voor Feyenoord is het erg gunstig dat PSV nu verliest, in strijd voor de 2e plaats.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |