Ik was ff pissen. Wat gebeurde er ?quote:
Lang reageerde nogal overdreven na een overtreding.quote:
Kun je nagaan.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Knap aangezien hij in 2001 debuteerde.
Hij heeft bij mij het voordeel van de twijfel niet eens meer. Eng figuur die denkt dat-ie top is.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Lang reageerde nogal overdreven na een overtreding.
Van mij mag ie ook wel naar een ander team...quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Hij heeft bij mij het voordeel van de twijfel niet eens meer. Eng figuur die denkt dat-ie top is.
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:39 schreef Dagoduck het volgende:
Drie meeuwen op het noordelijkste puntje van Rottumeroog vinden de kaart in de OP niet leuk trouwens. En daarnaast ligt Rottumeroog in werkelijkheid zuidelijker dan Rottumerplaat, maar dat is een detail.
Overal problemen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Van mij mag ie ook wel naar een ander team...
Lijkt me sterk. Deventer ligt naar mijn weten niet in Noord-Brabant. Moet je nagaan dat is zelfs met Veldhoven erbij geteld.quote:
Madquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:59 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lijkt me sterk. Deventer ligt naar mijn weten niet in Noord-Brabant. Moet je nagaan dat is zelfs met Veldhoven erbij geteld.
Ik heb het nooit echt in hem gezienquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:02 schreef Pablo84 het volgende:
Hoe was die bakayoko ooit minimaal 30 miljoen waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |