Dit is nog niet afgelopen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mazzeltje.
Neemt niet weg dat je niet week na week punten kunt blijven verspelen.
Lijkt me ook wel, dit PSV is zo instabiel, dat kan bijna niet mis.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
Maar goed die mèèr dan terechte 2-2 gaat wel vallen.
Goh, dit gaat nog wel mis.quote:
U las het hier voor het eerst.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Wotte het volgende:
Maar goed die mèèr dan terechte 2-2 gaat wel vallen.
Eens hoor. Als je langer dan een minuut nodig hebt om te moeten zien of het buitenspel is, tel die goal maar gewoon.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
Ik geloof er niks van dat je dit met zekerheid kunt vaststellen op deze manier. Het gaat om millimeters, je weet nooit op de milliseconde exact wanneer een bal vertrekt. Dit vind ik echt onzin in deze goal af te keuren.
In die gevallen vind ik het ook onzin om een goal op zoiets af/goed te keuren.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef Pablo84 het volgende:
Omdat het goed uitpakt voor psv gaan we zeiken? Hoe vaak gebeurd dit wel niet in Nederland
Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan .quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Als je langer dan een minuut nodig hebt om te moeten zien of het buitenspel is, tel die goal maar gewoon.
Oke boomer all capsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Scorpie het volgende:
EERST GEHOLPEN DOOR DE VAR
EN HET DAN NOG ZO VERPRUTSEN
PSV IS EEN PARODIE OP EEN VOETBALCLUB
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In die gevallen vind ik het ook onzin om een goal op zoiets af/goed te keuren.
Voorziende blik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel, dit PSV is zo instabiel, dat kan bijna niet mis.
Buitenspel is broodnodigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Oke Marcoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Met Pepi had je al voorgestaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV nou in vorm was of een goede tweede spits zou hebben werd die 2-3 er wel in gefrommeld.
Maar ja.
Totaal niet.quote:
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.quote:
Ziedend.quote:
Er is op dit moment toch geen enkele reden om aan te nemen dat PSV dit wel even wint? PSV heeft welgeteld 1 eredivisiewedstrijd gewonnen deze seizoenshelft.quote:
Belachelijk dat die terreinknecht die lijn van het strafschopgebied niet recht kan maken inderdaad.quote:
Ik gebruik zeezout.quote:
JR dekt zich in.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Er is op dit moment toch geen enkele reden om aan te nemen dat PSV dit wel even wint? PSV heeft welgeteld 1 eredivisiewedstrijd gewonnen deze seizoenshelft.
Dit is nu al 3x gepost.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:23 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Zoals eerder gepost, zie mijn situatieschets hoe hij is getrokken
[ x ]
Dan krijg je heel soms ridicule fouten. Het is wel zo dat de onzekerheid in de meting groter is dan deze marge.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:22 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.
Eerder stabiel. Al tijden kut.quote:
@3rr0rquote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
De babbelbox vraagt zich af, laat u m wel eens uit de broek hangen?
@:rambodirk @:caland @:alaphilippe_
Ik zou niet durven inderdaad.quote:
Tegen Utrecht was het best prima, maar dit is weer helemaal bagger.quote:
Dat is dan ook een oud wijf.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |