Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.quote:
Lijkt meer een obsessiequote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.
Het is allemaal kut.
Niemand is meer anti psv dan Pol.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:05 schreef VEM2012 het volgende:
Dat Polletje meteen voor een pingel floot terwijl het vrij duidelijk daarbuiten was zegt ook weer veel.
Sucks to be you.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Nee, ik heb een aversie tegen Noord-Brabant in zijn geheel. Zelden een regio gezien waar het niet uit maakt of je nou in het noorden of westen zit.
Het is allemaal kut.
Andy Houtkamp (quote:
De Efteling is wel prima.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:04 schreef Wotte het volgende:
[..]
Het is allemaal kut.
Andyquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:07 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Andy Houtkamp ()was een keer heel boos tijdens LdL dat een arbiter uit Venlo wedstrijden van PSV floot
Ho ho, dat is de beste allertijden.quote:
Dat die gozer nog geen geel heeft gehad…quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef Zorro het volgende:
Pol laat het allemaal doorgaan, wat maakt het uit wat de Edvardsen allemaal uitvreet joh.
😅quote:
Alleen voor zijn domme kop zou die al geel moeten krijgen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Dat die gozer nog geen geel heeft gehad…
Ja dus.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:09 schreef tong80 het volgende:
[..]
AndyHeb ik op Facebook, laatst nog een bericht van me geliked. Je zal maar Oscar Petterson heten.
Zit er wel muziek in deze spelert ?
quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:15 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Jou zien we ook alleen bij een tegengoal voor psv😅
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |