Dan blijft de beslissing van de grensrechter staan .quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:18 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Eens hoor. Als je langer dan een minuut nodig hebt om te moeten zien of het buitenspel is, tel die goal maar gewoon.
Oke boomer all capsquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef Scorpie het volgende:
EERST GEHOLPEN DOOR DE VAR
EN HET DAN NOG ZO VERPRUTSEN
PSV IS EEN PARODIE OP EEN VOETBALCLUB
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:19 schreef WismutVeilchen83 het volgende:
[..]
In die gevallen vind ik het ook onzin om een goal op zoiets af/goed te keuren.
Voorziende blik.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:17 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Lijkt me ook wel, dit PSV is zo instabiel, dat kan bijna niet mis.
Buitenspel is broodnodigquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Oke Marcoquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:20 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik niet, dat is de regel nou eenmaal.
Ik zou veel liever zien dat dat hele buitenspel eruit werd geflikkerd.
Met Pepi had je al voorgestaanquote:Op zaterdag 1 maart 2025 20:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als PSV nou in vorm was of een goede tweede spits zou hebben werd die 2-3 er wel in gefrommeld.
Maar ja.
Totaal niet.quote:
Ben wel van mening dat die VAR het binnen 10 seconden uitsluitsel moet geven en anders geen buitenspel.quote:
Ziedend.quote:
Er is op dit moment toch geen enkele reden om aan te nemen dat PSV dit wel even wint? PSV heeft welgeteld 1 eredivisiewedstrijd gewonnen deze seizoenshelft.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |