Denk aan je maagquote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:26 schreef KingRoland het volgende:
Dat gezegdhebbende neem ik nu mijn 2e bak koffie wit
Dankje vriend maar dat zal wel goed komenquote:
Duivels werk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 10:35 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Dankje vriend maar dat zal wel goed komen
Zometeen een call met een big pharma klant
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 11:12 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik sta er voor open om te onderzoeken of er tussen ons een romantische klik is.
Ik zo knäckebröd met kipfilet als tweede lunch en dan gymquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ben bruine bonensoep aan het maken
8/10 en 300 euro lichterquote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review van je carnavalsoutfit @:caland
ik word er een beetje moe van inmiddelsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 19:06 schreef T3hTommay het volgende:
503 Service Unavailable
No server is available to handle this request.
Zwaai eensquote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef KingRoland het volgende:
net langs de gym gelopen
@:mortaxx
quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef KingRoland het volgende:
net langs de gym gelopen
Clauteliedje. Die verdient geen eigen smiley.quote:
Ik heb op de Philipsschool gezeten. Tot ik er door de brandweer vanaf werd gehaald.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 20:17 schreef KingRoland het volgende:
net langs de gym gelopen
Vriend van me was gisteren op tv. Er werden kandidaten gevolgd die prins carnaval konden worden.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 17:58 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review van je carnavalsoutfit @:caland
Op tv hoorde ik 6e bij de bookmakers. Zelf vond ik het kleine stukje dat ik hoorde maar zeurderig en ook nog in het Fransquote:Op zaterdag 1 maart 2025 09:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
Clauteliedje. Die verdient geen eigen smiley.
Goeiemorgen,
Ik ook (broccolirijst)quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Nipt aangebraadde zalm. Banaan, mandarijn en Bulgaarse yoghurt.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Net optocht gekeken en een geweldig verslag geschreven voor het plaatselijke sufferdje. Ik merk vandaag echt wat ik de laatste jaren heb moeten inleveren. Anderhalf uur staan en dan bek af zijn met pijntjes. "Vroeger" van vrijdag tot en met woensdag carnavallen en klein katertje. Op donderdag gewoon weer trainen en zaterdags een wereldpartij.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 10:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Carnaval is nu echt een 'feest' voor proleten.
En ? Het blijft hangen, maar dat zegt misschien niks.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 14:43 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Op tv hoorde ik 6e bij de bookmakers. Zelf vond ik het kleine stukje dat ik hoorde maar zeurderig en ook nog in het Frans, echter ik zal het hele liedje eens opzetten een keer.
Shitholequote:Op zaterdag 1 maart 2025 15:45 schreef Wereldgozer het volgende:
[ x ]
De babbelbox vraagt zich af, laat u m wel eens uit de broek hangen?
@:rambodirk @:caland @:alaphilippe_
Sushiquote:Op zaterdag 1 maart 2025 17:03 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Heb m'n weekend er nog niet aan besteedquote:Op zaterdag 1 maart 2025 18:01 schreef tong80 het volgende:
[..]
En ? Het blijft hangen, maar dat zegt misschien niks.
Ga snel zoeken. Ik ben ooit 2000 posts kwijt geraakt tijdens een down/crash april 2001.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Post met 7 likes verloren in het Oekraine topic, erg jammer
Ga je niet vinden tenzij mod. Maar goed, een rusofiel had een TT aangemaakt die luidde 'met internet mongolen' en daar had ik iets over gezegdquote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:44 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ga snel zoeken. Ik ben ooit 2000 posts kwijt geraakt tijdens een down/crash april 2001.
Ach denk maar zo: aan die mensen heeft het niet gelegen.quote:Op zaterdag 1 maart 2025 19:40 schreef 3rr0r het volgende:
Post met 7 likes verloren in het Oekraine topic, erg jammer
Broodje knakworstquote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Biefstuk (al op)quote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pizza besteld.quote:Op zondag 2 maart 2025 17:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Als dat zo is heeft hij zo weinig in het leven dat ik hem dat van harte gunquote:Op zondag 2 maart 2025 19:02 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
@:Onlogisch zit nu te trappelen voor zijn laptop om dit stukje aandacht.
Ik zal jou eens een Oscar gevenquote:Op zondag 2 maart 2025 18:06 schreef tong80 het volgende:
Net weer zalm. Met bruine bolletjes. Zo wel naar bed. Even gas terug. "Vroeger" zou ik de Oscars kijken vannacht. Wel iets om morgen lekker helemaal terug te zien. Nu wordt het lekker lezen in bed. Truste en tot merrege,
Geen makkelijke maandag dus!quote:Op maandag 3 maart 2025 07:46 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1353 6/6
⬛🟨🟨⬛⬛
⬛⬛⬛🟩⬛
⬛🟩⬛🟩🟨
⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1149 6/6
🟨⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛🟨🟨⬛⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko vrijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
Ongehoord.quote:Op maandag 3 maart 2025 08:27 schreef onlogisch het volgende:
Mention gehad van @:pisces29 uit WGR, is gemod.
Laat gemeldquote:Op maandag 3 maart 2025 10:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hallo maat. Latertje vandaag of ben je gewoon vroeg?
Een fietstocht door het koude zonnige Twentsche landschapquote:
Hier gewoon de werkleef maat. Succes met je fietstocht. Is het teveel gevraagd om wat foto's te maken onderweg en ons later op de dag te verwennen met de geschoten kiekjes?quote:Op maandag 3 maart 2025 10:47 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Een fietstocht door het koude zonnige Twentsche landschap
Het jouwe?
quote:
@onlogisch vindt het ook jammer.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
Ach teringquote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch vindt het ook jammer.
Op een toneel waar iedereen zijn eigen act opvoert, blijft hij authentiek en dichtbij zichzelf. Een groot gemis, voor de tijd die het zal duren.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
Ik vindtquote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
quote:
Hoop dat ze een erge griep krijgen, niet dat ze gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop jij nog dat er bepaalde mensen met een griepje gaan??
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat snel dan opeens vaak als de kanker toch niet meer te behandelen is, klote ziekte
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.
Dat sowieso. Maar ik geloof ook wel in de mindset. Iemand die zegt 'over my dead body' (hi ha ho) trekt het denk ik gewoon een stukje langer dan iemand die zegt 'Oh, nou ja, ok. Dit was het danquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Beest.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee uurtjes weg geweest, helaas vergeten foon mee te nemen @:onlogischWel bijna 20km gedaan, genot.
Koot : "Bepalen, bepalen, ik zou Sharon Stone wel willen palen,'quote:
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Vanwege kanker? Op een gegeven moment heb je wel sterke pijnstilling nodig anders is het niet te harden. Van die pijnstillers kan je alleen dan wel weer bijwerkingen krijgen waardoor je een halve zombie wordt of rare dingen ziet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.
Wat ben je toch een wijze olifant.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je dat ik het 'Wie gaat er dood in 2024'-spel heb gewonnen?
Ja kanker. Door omstandigheden bij opa en opoe eerste jaren opgegroeid. Dus sommige ooms en tantes voelde als meer dan........quote:Op maandag 3 maart 2025 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanwege kanker? Op een gegeven moment heb je wel sterke pijnstilling nodig anders is het niet te harden. Van die pijnstillers kan je alleen dan wel weer bijwerkingen krijgen waardoor je een halve zombie wordt of rare dingen ziet.
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @KingRolandquote:...zou ik graag bij jullie langs komen voor een kennismakingsgesprek om meer te weten te komen wat jullie organisatie doet. De voorkeur voor dit gesprek is morgenochtend 4 maart (Ik ben beschikbaar tot maximaal 11:00), en anders volgende week dinsdagmiddag.
Wat heb je teruggestuurd, google het maar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef alpeko het volgende:
Gister deze reactie op een vacature gehad:
[..]
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @:kingroland
We hadden eerder ook al een dame met een baard.
Sorry maar we konden alleen maandag 3 maart om 15u.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je teruggestuurd, google het maar?
Ben je recruiter?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef alpeko het volgende:
Gister deze reactie op een vacature gehad:
[..]
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @:kingroland
We hadden eerder ook al een dame met een baard.
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima maat. Net terug van 5 dagen Rome, genoten. En met jou?
Het wordt weer tijd voor een avondklok en een LOCKDOWN.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS
Corona is een kriebelhoesje vergeleken met deze griep. Al mijn holtes zitten nog steeds dicht met diepgroene snot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS
Nee we werven zelf ons personeel. Komen wel een hoop recruiters op af. 25% van het jaarloon eisen als feequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je recruiter?
Dan heeft @:rambodirk een apart plekje voor je
Wedstrijdje van AS Roma meemaken was wel een mooie ervaring makker. Zat vlakbij het uitvak.quote:
Om half 6 in den ochtend. De leven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:de_boswachter deelt een ongelooflijk harde beuk uit aan @:tong80 in FB
RomeGenot, ook wel een mooi clublied.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedstrijdje van AS Roma meemaken was wel een mooie ervaring makker. Zat vlakbij het uitvak.
De italiaantjes zaten 90 minuten vrij hoog in hun emotie. Ook wel gelachen dat vlakbij dat stadion gewoon een groot monument staat ter verering van Mussolini.
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
RomeGenot, ook wel een mooi clublied.
Zo stond ik ooit tijdens de derby achter een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was. Kan gewoon. Gervinho die tijdens een corner geen banaan maar een hele tros naar zich toegeworpen kreeg, nam gewoon netjes de corner.
Was je samen met moeders de vrouw? Romantiek in de Romeinse nacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.
Hymne van Sevilla vind ik de mooiste.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hymne van Sevilla vind ik de mooiste.
@:Alaphilippe_ is het met mij eens.
Ja die moest ook mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was je samen met moeders de vrouw? Romantiek in de Romeinse nacht?
Stukje metooquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je recruiter?
Dan heeft @:rambodirk een apart plekje voor je
Je gaat zijn dieet volgen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn ambitie is om een politiek zwaargewicht te worden binnen de nieuw op te richten partij van Frans Timmermans.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat zijn dieet maagverkleining volgen?
Slappe zak inderdaad, type '1 maand geprobeerd te 'sporten' en calorieinname van 6000 naar 5000 gebracht' maar helaas, het lukt niet om in die maand alle vetreserves opgebouwd in decennia eraf te krijgen.quote:
Je bent een vies varken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een gore big.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Sporten boeit eigenlijk geen kont, tenzij je gaat hardlopen. Die dikke kerstman moet gewoon minder eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slappe zak inderdaad, type '1 maand geprobeerd te 'sporten' en calorieinname van 6000 naar 5000 gebracht' maar helaas, het lukt niet om in die maand alle vetreserves opgebouwd in decennia eraf te krijgen.
Om over die samenwerking met GL nog maar te zwijgen.quote:
Hoe was 1stdates?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om over die samenwerking met GL nog maar te zwijgen.
Je hebt van alles gemist.quote:
Hardlopen is ook niet echt goed om af te vallen, omdat je volop suikers en koolhydraten moet snoepen om het een beetje vol te houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sporten boeit eigenlijk geen kont, tenzij je gaat hardlopen. Die dikke kerstman moet gewoon minder eten.
Maar goed, zijn knipje is gezet.
Volop? Niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet echt goed om af te vallen, omdat je volop suikers en koolhydraten moet snoepen om het een beetje vol te houden.
Dat valt wel mee, om een beetje goed te kunnen lopen kom je qua calorieën-inname al gauw in de buurt van wat je gaat verbranden. Mijn vriendin liep daar ook wat tegenaan, zij heeft vooral succes met spinning.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volop? Niet mee eens.
En met de rest ook niet.
Cardio = afvallen. Zeker voor een dikkerd.
Bij de VVD zitten dikkere papzakken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn ambitie is om een politiek zwaargewicht te worden binnen de nieuw op te richten partij van Frans Timmermans.
Noedels en biefstukjes.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je praat nu over marathons. Die kerstman kan prima 5k lopen. En als je daar grote hoeveelheden voor nodig hebt, heb je gewoon geen conditie. Je hebt er geen grote hoeveelheden voor nodig.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat valt wel mee, om een beetje goed te kunnen lopen kom je qua calorieën-inname al gauw in de buurt van wat je gaat verbranden. Mijn vriendin liep daar ook wat tegenaan, zij heeft vooral succes met spinning.
In de vorige hardloopgroepen waar ik in zat had je ook iets forsere mensen die in potentie retesnel waren maar gewoon moeite hadden met afvallen.
Mijn dieet bestaat momenteel vooral uit pasta en glibberige gelletjesgelukkig zitten er ook koolhydraten in speciaalbiertjes.
Ik denk dat we het sowieso eens zijn dat voeding veel belangrijker is dan veel sporten, zeker om actief gewicht te verliezen.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:07 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Je praat nu over marathons. Die kerstman kan prima 5k lopen. En als je daar grote hoeveelheden voor nodig hebt, heb je gewoon geen conditie. Je hebt er geen grote hoeveelheden voor nodig.
En wie zegt dat de mensen in je groepje thuis netjes eten? Zoveel mensen die met grote ogen roepen er niks van te begrijpen, maar nog steeds veel eten.
Maar heb je de bouw van een Amalia, dan gaat het langzamer. Maar dan nog val je af van cardio.
Als dikkerd gaan hardlopen is funest voor je gewrichten, maar verder wil je het beidequote:Op dinsdag 4 maart 2025 21:13 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik denk dat we het sowieso eens zijn dat voeding veel belangrijker is dan veel sporten, zeker om actief gewicht te verliezen.
Eigenlijk ben ik het sowieso met je hele post eens, alleen vind/ervaar ik alsnog dat het effect van hardlopen op je gewicht hoe dan ook beperkt is. Als je écht effect wil, moet je iets er naast doen (nog meer sporten of minder eten).
Niet te veel naar @Pisces luisteren. Ideale hartslag voor vetverbranding is 50-65% van je maximale hartslag. Dat is voor de meesten, zeker ongeoefende hardlopers, gewoon wandeltempo. Je kunt beter gaan fietsen of wandelen dan hardlopen. Moet je natuurlijk wel een lange activiteit plannen. Met 5 km hardlopen verbrandt je nauwelijks vet.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet echt goed om af te vallen, omdat je volop suikers en koolhydraten moet snoepen om het een beetje vol te houden.
user rijgevochten zal erg blij zijn met de mentionquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:44 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1355 4/6
⬛⬛🟨⬛⬛
🟨🟨⬛🟩⬛
🟨🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 1151 5/6
⬛⬛⬛🟨⬛🟨
🟨⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛🟨
🟩🟩🟨🟨⬛🟨
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko vrijgevochten rijgevochten @:wereldgozer
Goedemorgen
In onze harten is hij er bijquote:Op woensdag 5 maart 2025 08:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
user rijgevochten zal erg blij zijn met de mention
Hallo makker. Heb je gister ook stiekem een beetje genoten van de downfall van Peter Bosz en zijn kornuiten?quote:
Het was in zekere zin wel genieten ja. Maar ik ben bang dat ik vanavond ook zal moeten schuilen in het Feyenoord topic. De boomerang zal ongetwijfeld hard terug komen vanavond. Maar je kent het credo hé, incasseren en doorpakkenquote:Op woensdag 5 maart 2025 09:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hallo makker. Heb je gister ook stiekem een beetje genoten van de downfall van Peter Bosz en zijn kornuiten?
'een beetje', ja.quote:Op woensdag 5 maart 2025 09:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb nog even wat nagelezen en ik zag dat user @:zipportal een beetje bozig was op FA @:ggmm .
Eindelijk iemand met relevante ervaring.quote:Op woensdag 5 maart 2025 13:01 schreef RamboDirk het volgende:
In het kabinet Woke I van minster-president Timmermans zal ik staatsecretaris zijn onder minister van inclusie Rob Jetten. Specialisme; transitiespijt.
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.quote:Op woensdag 5 maart 2025 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dat is nou jammer want groente is gezondquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Wat ben je toch een milieuvriendelijke topper.quote:
Je kunt nog altijd bij je onderbuurman een eierslaatje halenquote:Op woensdag 5 maart 2025 17:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik heb alleen kip ik dacht dat ik nog groente had maar die heb ik niet meer en ik heb geen zin om naar de supermarkt te gaan.
Dus kort samengevat: kip.
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dan belooft het dus een hele gezellige avond te worden.
Veel plezier met het sporten.quote:Op woensdag 5 maart 2025 18:18 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kijk niet mee, dus dat sowieso.
(Jij kan wel raden wat ik ga doen)
Gecondoleerd... Sterkte met het verliesquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Weer een goede maat overleden. (Zelfmoord)
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:48 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gecondoleerd... Sterkte met het verlies
Gecondoleerd.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:50 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dank je. Heb een IM geschreven voor de plaatselijke krant. Staat in het Feijenoordtopic.
gecondoleerd ik zal voor hem biddenquote:Op woensdag 5 maart 2025 19:18 schreef tong80 het volgende:
Hij was 66. Jong dus eigenlijk.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Dank je.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:52 schreef KingRoland het volgende:
[..]
gecondoleerd ik zal voor hem bidden
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.quote:
Maakt niet uit. Wilde het gewoon kwijt.quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:54 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Gezien het spelverloop denk ik niet dat je post zal aankomen in het Feyenoord topic (logisch ook ergens). Nogmaals sterkte.
@Bezsen en ik vinden dit erg mooi.quote:Op donderdag 6 maart 2025 07:41 schreef onlogisch het volgende:
Zeer grote brand in Arnhem.
#Pray4Yats #Pray4Sked
@:Yats
@:Sked
Het zal de wedstrijdspanning zijn.quote:Op donderdag 6 maart 2025 09:34 schreef onlogisch het volgende:
Forum admin @:GGMM zet de toon voor de dag
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................quote:Op woensdag 5 maart 2025 19:51 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Ruim gepensioneerd en dan kiezen voor zelfmoord. Het leven is hard.
Sterkte maatquote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Gecondoleerd.quote:Op donderdag 6 maart 2025 11:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Paar traantjes gelaten net. Komt harder binnen dan ik me realiseerde. Heb een IM geschreven gisteren en ontzettend veel reacties met anekdotes en foto's. Carpe Diem mensen................
Oh ja, goeiemorgen.
Ik moet hier even van bijkomen.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:28 schreef onlogisch het volgende:
Forum-autoriteit @:klaasweetalles zoekt de naïeve forumgebruiker @:fetx op in het Feyenoordtopic
Pas maar op met al die windjes hahahahaquote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
had hem gewaarschuwd maar mocht helaas niet batenquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:06 schreef onlogisch het volgende:
[..]
We zullen zondag een kaarsje branden voor @:Bezsen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forumbeestquote:Op donderdag 6 maart 2025 15:08 schreef onlogisch het volgende:
@:kingroland is on fire.
[ afbeelding ]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te makenquote:
4042 bijvoorbeeld!quote:Op donderdag 6 maart 2025 15:17 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die titel is enkel weggelegd voor mensen die het presteren om meer dan 4000 posts op een dag te maken
Dat wordt naar Darmstadt faxen want Eintracht schijt in hun broek.quote:Op donderdag 6 maart 2025 14:38 schreef KingRoland het volgende:
@:drizzt ik eet vanavond bruinebonensoep
Geen like van je ontvangen op Twitter.quote:
Kip pilav. Een lekkere sinaasappel (Vieze sinaasappels vind ik minder) en een bekertje Bulgaarse yoghurt.quote:Op donderdag 6 maart 2025 17:04 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? ik doe hachee
Ik heb geen stress, maar doe wel even met je mee. Tot later..............quote:
Darude - sandstormquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:39 schreef onlogisch het volgende:
Boys,
Voor de oudjes onder ons
onlogisch in MUZ / [Sticky] Help, ik zoek... #373
Ik merk dat ik ook wel wat vaker ziek ben nu mijn vriendin vanuit haar werk al die kinderbacillen meeneemtquote:Op vrijdag 7 maart 2025 10:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Kan die Paus gewoon niet eens ophouden met zichzelf zo aanstellen?
Ga gewoon naar God.
3 dagenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Laat het lekker liggen, niet jouw probleem. Dan moeten ze ook maar de consequenties voelen en ervaren.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
Ik heb hier nu al 3 dagen een pakketje van iemand anders liggen, wat is het punt dat ik het zelf maar langs moet gaan brengen?
Hoezo langsbrengen, na drie dagen mag je de inhoud van het pakket toch zelf houden?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:43 schreef zoekeenleven het volgende:
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:46 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Laat het lekker liggen, niet jouw probleem. Dan moeten ze ook maar de consequenties voelen en ervaren.
Niks gemist zo te zien.quote:Op donderdag 6 maart 2025 18:23 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik heb geen stress, maar doe wel even met je mee. Tot later..............
Dan kan je voortaan wel wat langer wegblijvenquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Niks gemist zo te zien.
Idd.
Goeiemorgen
Er zit een klein potje in ofzoquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:49 schreef onlogisch het volgende:
Zou het pakketje openmaken. Als er iets bruikbaars inzit lekker zelf houden. Ja tog niettan.
Er zijn echt nul excuses om niet na drie dagen een pakketje op te halen. Je weet dat je andere mensen ermee opzadelt, feitelijk. Als je de verantwoordelijkheid voor je pakketje buiten jezelf legt, moet je ook niet verbaasd zijn als @zoekeenleven zijn hakken stevig in het zand zet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:47 schreef GGMM het volgende:
[..]Ik wist niet dat jij zo egocentrisch in het leven staat
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gastquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:50 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Er zijn echt nul excuses om niet na drie dagen een pakketje op te halen.
Wie?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een paar dagen pakketje van buurman in huis gehad. Was een dildo. Een kleintje met batterijen. Mijn ex (ik zeg niet wie) liet ooit een Paarse Tarzan als souvenir achter. Zonder batterijen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wie?Jane.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
Dan sturen ze een mailtje als je niet thuis bent. Of je checkt je track and trace. Verdedig nu niet de mensen die in hun leunstoel blijven hangen. Zo ben jij helemaal niet.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gast
Zal wel DHL zijn, die doen dat wel vaker.
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten? En tegelijkertijd is een pakket van de buren hier ook achtergelaten, en die kwamen het dezelfde avond ophalen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die postbode kan toch vergeten zijn een briefje achter te laten bij die gast
Zal wel DHL zijn, die doen dat wel vaker.
Dat is bij mij ook wel eens verkeerd gegaan. Ik bij de buren links langsgegaan nee hoor niks ontvangen.quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten?
Philips ?quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Toen had ik overigens een lamp besteld @:scrummie
quote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:56 schreef GGMM het volgende:
Toen had ik overigens een lamp besteld @:scrummie
@shmoopy hij heeft het weer over jequote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:52 schreef tong80 het volgende:
Ik heb ooit een paar dagen pakketje van buurman in huis gehad. Was een dildo. Een kleintje met batterijen. Mijn ex (ik zeg niet wie) liet ooit een Paarse Tarzan als souvenir achter. Zonder batterijen.
quote:
Het gaat meestal goed jaquote:Op vrijdag 7 maart 2025 11:53 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
Krijg je toch altijd in de app te zien waar het pakket is achtergelaten? En tegelijkertijd is een pakket van de buren hier ook achtergelaten, en die kwamen het dezelfde avond ophalen.
Je kunt ook te VAR gaan.quote:
Heeft al bijna 10 jaar niet gepost.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |