Ach teringquote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch vindt het ook jammer.
Op een toneel waar iedereen zijn eigen act opvoert, blijft hij authentiek en dichtbij zichzelf. Een groot gemis, voor de tijd die het zal duren.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
Ik vindtquote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
quote:
Hoop dat ze een erge griep krijgen, niet dat ze gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop jij nog dat er bepaalde mensen met een griepje gaan??
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat snel dan opeens vaak als de kanker toch niet meer te behandelen is, klote ziekte
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.
Dat sowieso. Maar ik geloof ook wel in de mindset. Iemand die zegt 'over my dead body' (hi ha ho) trekt het denk ik gewoon een stukje langer dan iemand die zegt 'Oh, nou ja, ok. Dit was het danquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Beest.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee uurtjes weg geweest, helaas vergeten foon mee te nemen @:onlogischWel bijna 20km gedaan, genot.
Koot : "Bepalen, bepalen, ik zou Sharon Stone wel willen palen,'quote:
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Vanwege kanker? Op een gegeven moment heb je wel sterke pijnstilling nodig anders is het niet te harden. Van die pijnstillers kan je alleen dan wel weer bijwerkingen krijgen waardoor je een halve zombie wordt of rare dingen ziet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.
Wat ben je toch een wijze olifant.quote:Op maandag 3 maart 2025 18:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wist je dat ik het 'Wie gaat er dood in 2024'-spel heb gewonnen?
Ja kanker. Door omstandigheden bij opa en opoe eerste jaren opgegroeid. Dus sommige ooms en tantes voelde als meer dan........quote:Op maandag 3 maart 2025 17:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Vanwege kanker? Op een gegeven moment heb je wel sterke pijnstilling nodig anders is het niet te harden. Van die pijnstillers kan je alleen dan wel weer bijwerkingen krijgen waardoor je een halve zombie wordt of rare dingen ziet.
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @KingRolandquote:...zou ik graag bij jullie langs komen voor een kennismakingsgesprek om meer te weten te komen wat jullie organisatie doet. De voorkeur voor dit gesprek is morgenochtend 4 maart (Ik ben beschikbaar tot maximaal 11:00), en anders volgende week dinsdagmiddag.
Wat heb je teruggestuurd, google het maar?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef alpeko het volgende:
Gister deze reactie op een vacature gehad:
[..]
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @:kingroland
We hadden eerder ook al een dame met een baard.
Sorry maar we konden alleen maandag 3 maart om 15u.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat heb je teruggestuurd, google het maar?
Ben je recruiter?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:07 schreef alpeko het volgende:
Gister deze reactie op een vacature gehad:
[..]
Pro-actief. Echt iemand voor de big 4 @:kingroland
We hadden eerder ook al een dame met een baard.
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Prima maat. Net terug van 5 dagen Rome, genoten. En met jou?
Het wordt weer tijd voor een avondklok en een LOCKDOWN.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS
Corona is een kriebelhoesje vergeleken met deze griep. Al mijn holtes zitten nog steeds dicht met diepgroene snot.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:52 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik was de afgelopen 2 weken ziek. Sinds donderdag weer beter. Maar van het weekend werd ik opeens weer verkouden.
EN DE ROVERHEID DOET NIETS
Nee we werven zelf ons personeel. Komen wel een hoop recruiters op af. 25% van het jaarloon eisen als feequote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je recruiter?
Dan heeft @:rambodirk een apart plekje voor je
Wedstrijdje van AS Roma meemaken was wel een mooie ervaring makker. Zat vlakbij het uitvak.quote:
Om half 6 in den ochtend. De leven.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:37 schreef onlogisch het volgende:
Forumgebruiker @:de_boswachter deelt een ongelooflijk harde beuk uit aan @:tong80 in FB
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |