Ach teringquote:Op maandag 3 maart 2025 12:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
@:onlogisch vindt het ook jammer.
Op een toneel waar iedereen zijn eigen act opvoert, blijft hij authentiek en dichtbij zichzelf. Een groot gemis, voor de tijd die het zal duren.quote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
Ik vindtquote:Op maandag 3 maart 2025 12:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een van de weinige Users die regelmatig een ban heeft waarvan ik het jammer vindt dat hij weg is.
quote:
Hoop dat ze een erge griep krijgen, niet dat ze gaan.quote:Op maandag 3 maart 2025 13:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hoop jij nog dat er bepaalde mensen met een griepje gaan??
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.quote:Op maandag 3 maart 2025 14:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Gaat snel dan opeens vaak als de kanker toch niet meer te behandelen is, klote ziekte
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sommige mensen geven het dan gewoon op. Ik denk dat het dan gewoon snel voorbij is.
Dat sowieso. Maar ik geloof ook wel in de mindset. Iemand die zegt 'over my dead body' (hi ha ho) trekt het denk ik gewoon een stukje langer dan iemand die zegt 'Oh, nou ja, ok. Dit was het danquote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Beest.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:49 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Twee uurtjes weg geweest, helaas vergeten foon mee te nemen @:onlogischWel bijna 20km gedaan, genot.
Koot : "Bepalen, bepalen, ik zou Sharon Stone wel willen palen,'quote:
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.quote:Op maandag 3 maart 2025 15:37 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee, het is geen kwestie van willen, die ziekte is zodra medicijnen niet meer aanslaan gewoon genadeloos.
Vanwege kanker? Op een gegeven moment heb je wel sterke pijnstilling nodig anders is het niet te harden. Van die pijnstillers kan je alleen dan wel weer bijwerkingen krijgen waardoor je een halve zombie wordt of rare dingen ziet.quote:Op maandag 3 maart 2025 16:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Afgelopen jaar paar mensen uit m'n omgeving die het zelf hebben beëindigd. M'n oom de avond er voor nog gebeld. Dat hakte er wel in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |