RomeGenot, ook wel een mooi clublied.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wedstrijdje van AS Roma meemaken was wel een mooie ervaring makker. Zat vlakbij het uitvak.
De italiaantjes zaten 90 minuten vrij hoog in hun emotie. Ook wel gelachen dat vlakbij dat stadion gewoon een groot monument staat ter verering van Mussolini.
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:44 schreef Caland het volgende:
[..]
RomeGenot, ook wel een mooi clublied.
Zo stond ik ooit tijdens de derby achter een opa die met zijn kleinzoon op de nek de Hitlergroet aan het brengen was. Kan gewoon. Gervinho die tijdens een corner geen banaan maar een hele tros naar zich toegeworpen kreeg, nam gewoon netjes de corner.
Was je samen met moeders de vrouw? Romantiek in de Romeinse nacht?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.
Hymne van Sevilla vind ik de mooiste.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 10:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja dat clublied was wel een kippenvelmomentje net voor de aftrap.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:41 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Hymne van Sevilla vind ik de mooiste.
@:Alaphilippe_ is het met mij eens.
Ja die moest ook mee.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 11:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Was je samen met moeders de vrouw? Romantiek in de Romeinse nacht?
Stukje metooquote:Op dinsdag 4 maart 2025 09:24 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Ben je recruiter?
Dan heeft @:rambodirk een apart plekje voor je
Je gaat zijn dieet volgen?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 13:32 schreef RamboDirk het volgende:
Mijn ambitie is om een politiek zwaargewicht te worden binnen de nieuw op te richten partij van Frans Timmermans.
quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:13 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je gaat zijn dieet maagverkleining volgen?
Slappe zak inderdaad, type '1 maand geprobeerd te 'sporten' en calorieinname van 6000 naar 5000 gebracht' maar helaas, het lukt niet om in die maand alle vetreserves opgebouwd in decennia eraf te krijgen.quote:
Je bent een vies varken.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Je bent een gore big.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 17:01 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe spaghetti (met plakjes kaas).
Sporten boeit eigenlijk geen kont, tenzij je gaat hardlopen. Die dikke kerstman moet gewoon minder eten.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 18:38 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Slappe zak inderdaad, type '1 maand geprobeerd te 'sporten' en calorieinname van 6000 naar 5000 gebracht' maar helaas, het lukt niet om in die maand alle vetreserves opgebouwd in decennia eraf te krijgen.
Om over die samenwerking met GL nog maar te zwijgen.quote:
Hoe was 1stdates?quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:38 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Om over die samenwerking met GL nog maar te zwijgen.
Je hebt van alles gemist.quote:
Hardlopen is ook niet echt goed om af te vallen, omdat je volop suikers en koolhydraten moet snoepen om het een beetje vol te houden.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 19:00 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Sporten boeit eigenlijk geen kont, tenzij je gaat hardlopen. Die dikke kerstman moet gewoon minder eten.
Maar goed, zijn knipje is gezet.
Volop? Niet mee eens.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Hardlopen is ook niet echt goed om af te vallen, omdat je volop suikers en koolhydraten moet snoepen om het een beetje vol te houden.
Dat valt wel mee, om een beetje goed te kunnen lopen kom je qua calorieën-inname al gauw in de buurt van wat je gaat verbranden. Mijn vriendin liep daar ook wat tegenaan, zij heeft vooral succes met spinning.quote:Op dinsdag 4 maart 2025 20:30 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Volop? Niet mee eens.
En met de rest ook niet.
Cardio = afvallen. Zeker voor een dikkerd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |