SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Ja maar dat is het hem nou juist, alles kan en alles mag. Zolang je er maar van genietquote:Op zondag 23 februari 2025 17:22 schreef Arizona het volgende:
[..]
Een verse boterham met kaas is anders echt genieten hoor
Zin in Davelapjes?quote:Op zondag 23 februari 2025 17:23 schreef Arizona het volgende:
Al bijna half 6, geen wonder dat ik honger heb
Ik heb Davelapjes niet bedacht hoor, overgenomen van het vorige topicquote:
Paella mag sowieso niet. Ik ben niet zo’n fan van rijst en ook niet van zeevruchtenquote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hem nou juist, alles kan en alles mag. Zolang je er maar van geniet
Nou ja paella met chorizo mag niet. Er zijn grenzen.
Ik heb wel Coburger ham in de burratasaladequote:Op zondag 23 februari 2025 17:35 schreef Troel het volgende:
Wij eten zelfgemaakte tomatensoep, dus geen lapjes in welke vorm dan ook.
Oh toe maar. Nou ja ik heb nu al Das Erste opstaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:36 schreef Arizona het volgende:
@:strani we kunnen ook gewoon naar NPO 1 kijken, daar start straks: Duitsland Kiest.
Het zullen de Engelsen wel weer zijn die dat doen.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:24 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja maar dat is het hem nou juist, alles kan en alles mag. Zolang je er maar van geniet
Nou ja paella met chorizo mag niet. Er zijn grenzen.
Je oefent vast met Duitse tv kijken, voor over een tijdjequote:Op zondag 23 februari 2025 17:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh toe maar. Nou ja ik heb nu al Das Erste opstaan.
quote:Op zondag 23 februari 2025 17:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Het zullen de Engelsen wel weer zijn die dat doen.
Bekijk deze YouTube-video
En je had al zo’n hongerquote:Op zondag 23 februari 2025 17:49 schreef Arizona het volgende:
Overigens ben ik vandaag onnederlands laat met eten, ik zit nog stééds niet aan het avondmaal!
Ik wacht op dochter die nog terug moet komen van het werk (en Neu Mexiko is er niet)
Ik ben heel benieuwd.quote:Op zondag 23 februari 2025 17:49 schreef Momo het volgende:
Zo lang AfD maar geen 30 procent gaat halen...
Ik heb net een stukje Kinderchocola en een handje borrelnootjes gepaktquote:Op zondag 23 februari 2025 17:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
En je had al zo’n hongerik ga dan altijd veel te veel snaaien
Is wel echt een ding van Oost-Duitsland hequote:Op zondag 23 februari 2025 17:52 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd.
Overigens waren we gisteren even in Duitsland (en trouwens dinsdag ook) en toen viel het me wel op dat je nergens AfD-campagneposters zag. Hopelijk een goed teken
Met een beetje goede exit poll zou dit tussen 18 en 21 procent moeten uitkomen max.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:02 schreef Strani het volgende:
Zo, de polls zaten deze keer wel heel goed, als deze exit poll een goede indruk heeft. Ongeveer precies wat verwacht was.
Ja. Hier staat info van de meest recente peiling:quote:Op zondag 23 februari 2025 18:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Met een beetje goede exit poll zou dit tussen 18 en 21 procent moeten uitkomen max.
Ja ik zag ook allemaal mensen op twitter zeggen oh 20 procent in de peiling. Bij dat soort partijen durven mensen niet toe te geven dat ze erop stemmen dus werkelijkheid zal wel dichterbij 30 procent liggen.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit valt alles mee ten opzichte van mijn nachtmerrie, zalmazegguh
Maar dit is een exitpoll. Die zijn vaak wel redelijk nauwkeurig, in Nederland ook.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:22 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik zag ook allemaal mensen op twitter zeggen oh 20 procent in de peiling. Bij dat soort partijen durven mensen niet toe te geven dat ze erop stemmen dus werkelijkheid zal wel dichterbij 30 procent liggen.
Ja, ging ook over peilingen voor de exitpoll. Exit polls zijn idd nauwkeurig.quote:Op zondag 23 februari 2025 18:23 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Maar dit is een exitpoll. Die zijn vaak wel redelijk nauwkeurig, in Nederland ook.
Had je alle verjaardagsgasten bij meer dan 25% voor de AFD ook woedend je huis uit getieft?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:21 schreef Hamlapjes het volgende:
Dit valt alles mee ten opzichte van mijn nachtmerrie, zalmazegguh
quote:Op zondag 23 februari 2025 18:51 schreef Arizona het volgende:
Wielrennen, de sport die blijft geven. In dit geval de Belgische fans weer. Belgische fan (P*** C***) op Facebook over de Algarve-tour:
“Proficiat Wout maar stop a.u.b. van de rijden ten dienste van vinngaard rij je eigen koersen en naar eigen kunnen want er zat meer in vandaag 👍💪”
Re:
——-“ P*** C*** het was een tijdrit.”
Weet je zeker dat dat niet gewoon Faber zelf is?quote:Op zondag 23 februari 2025 18:44 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
De Duitse zus van Faber zit bij het afd.
Sinds afgelopen maandag, waarbij vrijwel het hele peloton níet over de finishlijn kwam, maar aan de verkeerde kant van de hekken reed, is de ronde van de Algarve mijn favoriete wielerrondequote:Op zondag 23 februari 2025 19:15 schreef Yesse het volgende:
[..]ik weet niet veel van wielrennen maar deze snap ik
Dat had ook gekund, maar ze had wel haar haar anders gedaan.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:55 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Weet je zeker dat dat niet gewoon Faber zelf is?
Nou ja er is niemand die voor haar plezier zo'n kapsel neemt als Faber, dus dat moet wel een pruik zijn. De Duitse Faber laat dan het echte kapsel wat eronder zit zien.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:58 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat had ook gekund, maar ze had wel haar haar anders gedaan.
Wat dat betreft is het fijn dat iemand niet op twee plekken tegelijk kan zijn want Pogi won vandaag gewoon de Ronde van de Verenigde Arabische Emiraten.quote:Op zondag 23 februari 2025 19:56 schreef Arizona het volgende:
[..]
Sinds afgelopen maandag, waarbij vrijwel het hele peloton níet over de finishlijn kwam, maar aan de verkeerde kant van de hekken reed, is de ronde van de Algarve mijn favoriete wielerronde(had daarvoor nog niet eerder van die ronde gehoord, maarja
)
Maar serieus, ik vind wielrennen eigenlijk wel steeds leuker worden om naar te kijkenMaar niet als Pogacar weer alles gaat winnen. Gelukkig deed hij deze keer niet mee
.
Oh ja, dat zou goed kunnen inderdaad.quote:Op zondag 23 februari 2025 20:08 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja er is niemand die voor haar plezier zo'n kapsel neemt als Faber, dus dat moet wel een pruik zijn. De Duitse Faber laat dan het echte kapsel wat eronder zit zien.
Allemaal illegaal het huis binnen gekomen, direct eruit!quote:Op zondag 23 februari 2025 18:32 schreef Strani het volgende:
[..]
Had je alle verjaardagsgasten bij meer dan 25% voor de AFD ook woedend je huis uit getieft?
Dat is bizar ja. In voormalig West-Duitsland is de AfD nergens de grootste en in voormalig Oost-Duitsland in 90% van de regio's juist weer de grootstequote:Op zondag 23 februari 2025 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
De landkaart over de Duitse verkiezingen.. Tjonge, het lijkt wel alsof West-Duitsland en Oost-Duitsland nog steeds twee verschillende landen zijn..
https://app.nos.nl/nieuws/duitsland2025/
In voormalig Oost-Duitsland hebben ze nooit volledig mee geprofiteerd van de welvaart van het kapitalistische Westen.quote:Op zondag 23 februari 2025 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
De landkaart over de Duitse verkiezingen.. Tjonge, het lijkt wel alsof West-Duitsland en Oost-Duitsland nog steeds twee verschillende landen zijn..
Er blijken ook plaatjes te zijn met dingen als werkloosheid, inkomen etc. die diezelfde grens aantonen. Het is wel duidelijk dat het Duitsland niet gelukt is om weer één geheel te zijn..quote:Op zondag 23 februari 2025 23:16 schreef BillDauterive het volgende:
Hamlapjes gaat winnen.quote:Op maandag 24 februari 2025 14:10 schreef Fred_B het volgende:
Het topic over de hamvraag is geopend mensen!
ESF / [2025] Wie gaat er dit jaar winnen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
quote:Op maandag 24 februari 2025 14:21 schreef Troel het volgende:
Zo, er is net een bom ontploft op mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 24 februari 2025 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]Als je het zo bekijktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Zo, er is net een bom ontploft op mijn werk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU
Zo, er is net een bom ontploft op mijn werk.Vanwaar deze verandering?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Maar je zit nu op één kamer met drie mensen en moet verdeeld over twee kamers met zes, dus komen er dan andere mensen ook bij?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Troel het volgende:
Dan kunnen we beter overleggen ofzo. Wij zien het niet
Met meer mensen kun je meer overleggen hèquote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je zit nu op één kamer met drie mensen en moet verdeeld over twee kamers met zes, dus komen er dan andere mensen ook bij?
Ik vind het ook alleen maar meer afleiding, zoveel mensen in een ruimte. En dat wordt dan bepaald door managers die allemaal nog lekker een kantoortje voor zichzelf hebbenquote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Troel het volgende:
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met meer mensen kun je meer overleggen hè
Maar is dat dan inderdaad met mensen van een andere afdeling op die kamers?quote:Op maandag 24 februari 2025 18:19 schreef Troel het volgende:
Ja, maar dat doen we dus nauwelijks eigenlijk, we overleggen vooral met ons eigen team.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:34 schreef Redefine het volgende:
[..]
Maar is dat dan inderdaad met mensen van een andere afdeling op die kamers?
Mijn collega en ik moeten weg bij onze andere collega's om ons te voegen op de kamer met een ander team.quote:Op maandag 24 februari 2025 19:35 schreef Meke het volgende:
[..]
Maar je zit nu op één kamer met drie mensen en moet verdeeld over twee kamers met zes, dus komen er dan andere mensen ook bij?
quote:Op maandag 24 februari 2025 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen we dus nauwelijks eigenlijk, we overleggen vooral met ons eigen team.
[..]
Mijn collega en ik moeten weg bij onze andere collega's om ons te voegen op de kamer met een ander team.
Dan snap ik er ook niet veel van. Of het moet zijn dat de samenwerking tussen de twee afdelingen beter kan.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
Ja, maar dat doen we dus nauwelijks eigenlijk, we overleggen vooral met ons eigen team.
[..]
Mijn collega en ik moeten weg bij onze andere collega's om ons te voegen op de kamer met een ander team.
Meer mensen zouden eens hun muil moeten houdenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:16 schreef Arizona het volgende:
[..]
Met meer mensen kun je meer overleggen hè
Ik voel @Redefine aangesproken.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:53 schreef H_T het volgende:
[..]
Meer mensen zouden eens hun muil moeten houden
Dat is echt stom dan. Dan kun je toch juist minder goed overleggenquote:Op maandag 24 februari 2025 21:38 schreef Troel het volgende:
[..]
[..]
Naar Servië ben ik wel benieuwd. Die hebben altijd een sterke nationale finale.quote:Op maandag 24 februari 2025 21:50 schreef Momo het volgende:
[success]
Dinsdag 25 februari
[H]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25- Eerste halve finale 21:00 - 23:30
[F] Australie [topic link] Presentatie artiest en nummer 19:00
Donderdag 27 februari
[F] Nederland [topic link] presentatie nummer Claude
[H] Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Tweede halve finale 21:00 - 23:30
Vrijdag 28 februari
[F]Servië [topic link] Pesma za Evroviziju 25 - Finale 21:00 - 00:30
[/success]
Morgen horen we het nummer van Australië en is de eerste halve finale in Servië
Lekker handig ookquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ben ook weer op weg naar mn kantoortuin. Veel mensen zijn vrij deze week, want vakantie ofzo, dus waarschijnlijk kan ik nu wel een plekje vinden. Soms moet ik zelfs mn bureau delen met collega's en beetje agenda's afstemmen wie wanneer overleg heeft. En dan schijnen we zelfs van 0.7 naar 0.5 te gaan (dus op elke twee medewerkers 1 bureau, waarbij het het idee is dat je je kantoor dagen daarop afstemt met zn allen)
Ik wil best niet naar kantoor komen hoorquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Nou, ben ook weer op weg naar mn kantoortuin. Veel mensen zijn vrij deze week, want vakantie ofzo, dus waarschijnlijk kan ik nu wel een plekje vinden. Soms moet ik zelfs mn bureau delen met collega's en beetje agenda's afstemmen wie wanneer overleg heeft. En dan schijnen we zelfs van 0.7 naar 0.5 te gaan (dus op elke twee medewerkers 1 bureau, waarbij het het idee is dat je je kantoor dagen daarop afstemt met zn allen)
Het lukt mij ook niet altijd of alleen met heel veel extra moeitequote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:20 schreef NailQueen het volgende:
Een kantoortuin lijkt mij trouwens verschikkelijk. Ik zou mij daar echt niet kunnen concentreren.
Ik vind kantoren (en dan vooral grote kantoren) sowieso echt verschrikkelijk. Ik ben heel blij dat ik al ruim 20 jaar vanuit huis werk want elke keer dat ik eens naar één van onze kantoren moest komen vond ik het geestdodend.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:20 schreef NailQueen het volgende:
Een kantoortuin lijkt mij trouwens verschikkelijk. Ik zou mij daar echt niet kunnen concentreren.
Zo, er is net een bom ontploft op mijn werk.Wat irritant zeg. Zoals ik het lees zijn jullie hier niet in meegenomen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
Ik moest voor corona ongeveer 1x per maand een dag werken op een vestiging met kantoortuin. Vreselijk, ik kreeg er nooit wat gedaan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 09:20 schreef NailQueen het volgende:
Je hebt dit eerder gevraagdquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef Strani het volgende:
Het is weliswaar mooi weer vandaag qua temperatuur maar ook hoofdpijnweer met bewolking maar ook genoeg licht zodat die witte wolken keihard m'n oog in vibreren. Hebben jullie dat ook, dat zo'n witte lucht veel meer last veroorzaakt voor je ogen dan een blauwe?
Ohquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:20 schreef Arizona het volgende:
[..]
Je hebt dit eerder gevraagd![]()
Ja, ik heb daar ook last van. Ik heb dan zeker met autorijden mijn zonnebril op, anders krijg ik heel snel hoofdpijn.
Ik weet het niet. NM en dochter hebben ook lichte ogen en hebben er geen last van. Zij lopen ook veel vaker zonder zonnebril dan ik.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:22 schreef Strani het volgende:
[..]
OhSorry. Blijkbaar werkt m'n geheugen op zulke dagen ook niet.
Snap ik ja! Wij mensen met lichte ogen zijn er sowieso gevoellig voor denk ik? Ik heb bijna altijd m'n zonnebril op buiten (behalve in het donker dan).
Da's ook weer waarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:28 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik weet het niet. NM en dochter hebben ook lichte ogen en hebben er geen last van. Zij lopen ook veel vaker zonder zonnebril dan ik.
Ik denk dat ik in Spanje ook het hele jaar mijn zonnebril zou dragen buiten, hier in Nederland hebben we genoeg grijze dagen waarbij het niet nodig is
Wie bedenkt dat soort dingen johquote:Op dinsdag 25 februari 2025 08:13 schreef egeltje1985 het volgende:
Overheid. Bezuinigingen. En in theorie zou ik best op woensdag naar kantoor kunnen komen, maar mn teamoverleg is op donderdag en op woensdag zijn veel mensen met kinderen vrij. Dus sja, dan zit je een beetje alleen op woensdag...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:50 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Wie bedenkt dat soort dingen joh
Ow dat zou ik sowieso niet trekken zeg...quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Troel het volgende:
Nou, niet alleen overheid dus.
Het wordt nog leuker: een van de collega's die hier altijd al zat heeft standaard de radio aan op haar computer. Zonder oortjes of koptelefoon.
En ja, net nieuwe baan
Ik zit 2/3 dagen met een ander collega op kantoor. Zij maakt gelukkig weinig lawaai dus ik heb weinig last van haar. Maar ik heb een veel betere concentratie als zij er niet isquote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:19 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik moest voor corona ongeveer 1x per maand een dag werken op een vestiging met kantoortuin. Vreselijk, ik kreeg er nooit wat gedaan.
Ik zit nu op kantoor altijd in een kamer van 3 en dat is wel het maximale dat ik aankan![]()
En dan nog word ik snel afgeleid, door mensen op de gangen. En de koffieautomaat staat vlakbij ons kantoor, dus dat is ook een recept voor afleiding door mensen die vinden dat je daar niet alleen je koffie haalt, maar ook al luid kletsend je koffie kunt drinken.
Wij hebben ook altijd de radio aanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Troel het volgende:
Het wordt nog leuker: een van de collega's die hier altijd al zat heeft standaard de radio aan op haar computer. Zonder oortjes of koptelefoon.
En ja, net nieuwe baan
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
Nou mag ik m'n kinderen niet eens meer aanspreken via m'n YouTubekanaal, lees ik op Nu.nl. Het is verdomme nog niet makkelijk om massadonor te zijn zeg
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:40 schreef Arizona het volgende:
[..]![]()
Misschien kun je ze verzamelen in een kantoortuin en ze daar toespreken
Ik beschouw mijn kantoordag qua productiviteit ook als grotendeels verloren. Her is een dag voor overleggen en socializen. If you can’t beat them, join them, zeg maarquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:30 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik zit 2/3 dagen met een ander collega op kantoor. Zij maakt gelukkig weinig lawaai dus ik heb weinig last van haar. Maar ik heb een veel betere concentratie als zij er niet is![]()
Nu is ze een weekje met vakantie en het werk gaat veel soepeler
Een dag niet overlegd is een dag niet geleefd!quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:41 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik beschouw mijn kantoordag qua productiviteit ook als grotendeels verloren. Her is een dag voor overleggen en socializen. If you can’t beat them, join them, zeg maar
Hij komt van de zomer weer terug in Nederland. Wie weet kan je dan gaanquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef NailQueen het volgende:
Confession: Ik zie nu een aantal filmpjes van het Pitbull concert van gisteren. Dit had mij eerlijk gezegd best leuk gelekenGegarandeerd een feestje.
Ik zie het ja. Dat valt op een zondag dus dat zou te doen zijn. Moet ik wel iemand vinden om mee te gaan. Alleen naar een concert in Amsterdam gaan begint mij langzamerhand een beetje tegen te staan.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:01 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Hij komt van de zomer weer terug in Nederland. Wie weet kan je dan gaan
In overleg vind ik dat wat anders.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:38 schreef Arizona het volgende:
[..]
Wij hebben ook altijd de radio aan![]()
Maar dat is in goed overleg.
Fatsoenlijke radiozender via degelijke speakers zou ik geen bezwaar tegen hebbenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:14 schreef Troel het volgende:
En ja, net nieuwe baan
Altijd tegen jouquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:37 schreef Strani het volgende:
Nou mag ik m'n kinderen niet eens meer aanspreken via m'n YouTubekanaal, lees ik op Nu.nl. Het is verdomme nog niet makkelijk om massadonor te zijn zeg
Wij hebben ooit met mijn oude kamer gezamenlijk boxjes gekochtquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Fatsoenlijke radiozender via degelijke speakers zou ik geen bezwaar tegen hebbenRadioNL door blikkerige laptopspeakers wel
Zelfs de hemel is tegen jou, met die witte gloedquote:
Het is zo'n zender die alle liedjes verdjt.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Fatsoenlijke radiozender via degelijke speakers zou ik geen bezwaar tegen hebbenRadioNL door blikkerige laptopspeakers wel
Ik heb ooit per ongeluk(!!) een radio gesloopt omdat er een vreselijke zender op wasquote:Op dinsdag 25 februari 2025 12:45 schreef H_T het volgende:
[..]
Ja. Dan heb ik meer een zonnebril nodig dan bij gewone zon.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 10:14 schreef Strani het volgende:
Het is weliswaar mooi weer vandaag qua temperatuur maar ook hoofdpijnweer met bewolking maar ook genoeg licht zodat die witte wolken keihard m'n oog in vibreren. Hebben jullie dat ook, dat zo'n witte lucht veel meer last veroorzaakt voor je ogen dan een blauwe?
Ik heb liever een milkshake.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Momo het volgende:
Willen jullie een espresso macchiato of een milkshake?
Milkshakequote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Momo het volgende:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik heb liever een milkshake.
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1 19:00quote:
Voor mij liever ook een milkshake. Maar eerst eens naar Australië luisteren, ik gok dat het liedje "Milkshake" in de titel heeftquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Momo het volgende:
yes! top gokquote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
Kelis beweerde dat die van haar beter smaakte.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 19:09 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
ESF / [2025] Australië: Go-Jo - Milkshake Man #1
Ik denk dat jij, @Arizona en ik gewoon hele gevoelige mensen zijnquote:Op dinsdag 25 februari 2025 18:35 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ja. Dan heb ik meer een zonnebril nodig dan bij gewone zon.
quote:
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:22 schreef BillDauterive het volgende:
Bara bada bastu, bara bada bastu
Bara bada, bara bada, bara bada bastu
Sauna
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:39 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat jij, @:arizona en ik gewoon hele gevoelige mensen zijn
quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had me @:arizona anders voorgesteld maar jij en ik lijken inderdaad wel
Maar dat waren wel de goede jaren he. Dit zijn meer actuele beelden van ons.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 20:48 schreef Strani het volgende:
[..]
Oh ik had me @:arizona anders voorgesteld maar jij en ik lijken inderdaad wel
Doe maar niet Ari in Muppetvorm posten, dat gaat niet goed aflopen.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
[..]
Maar dat waren wel de goede jaren he. Dit zijn meer actuele beelden van ons.
[ afbeelding ]
Niet?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:02 schreef Strani het volgende:
[..]
Doe maar niet Ari in Muppetvorm posten, dat gaat niet goed aflopen.
Jij kent natuurlijk alleen Miss Piggy.quote:
*stil* *mooi*quote:
Lijkt me positief voor het vrouwenvoetbal als we er met dezelfde aggressie naar kijken als naar het mannenvoetbalquote:
Als de dames nu ook even fanatiek als de mannen zouden spelenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 21:57 schreef Strani het volgende:
[..]
Lijkt me positief voor het vrouwenvoetbal als we er met dezelfde aggressie naar kijken als naar het mannenvoetbal
Ik vrees dat ik je hierin niet kan tegensprekenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de dames nu ook even fanatiek als de mannen zouden spelen![]()
Het ziet er altijd zo traag en klunzig uit.
Zo spelen de mannen toch ook vaak.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:00 schreef Arizona het volgende:
[..]
Als de dames nu ook even fanatiek als de mannen zouden spelen![]()
Het ziet er altijd zo traag en klunzig uit.
Of ze zitten op een regenachtige dinsdagavond gewoon liever thuis dan hier naar te kijkenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:19 schreef Strani het volgende:
Aan de tribunes te zien zit Schotland nog in een lockdown?
Mooiquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik was weer eens naar een concert: Jack White. Echt heel erg goed.
Jep in Tivoli. Morgen ook naar Jack White? Of een ander concert?quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
MooiIn Tivoli toch? Daar ben ik morgenavond voor een concert
Leuk om te horen! En een mooie locatie voor zo'n grote artiestquote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:46 schreef egeltje1985 het volgende:
Zo, ik was weer eens naar een concert: Jack White. Echt heel erg goed.
Jaa niet eens in de grote zaal. De prijs was wel in lijn met grote artiest.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 23:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Leuk om te horen! En een mooie locatie voor zo'n grote artiest
Naar Ramkot. Een Belgische rockband van de laatste jaren.quote:Op dinsdag 25 februari 2025 22:55 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Jep in Tivoli. Morgen ook naar Jack White? Of een ander concert?
Ah yes, ook erg tof! Vorig jaar op Pukkelpop gezien.quote:Op woensdag 26 februari 2025 06:15 schreef Redefine het volgende:
[..]
Naar Ramkot. Een Belgische rockband van de laatste jaren.
Aan Jan Slagter zal het niet liggen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:05 schreef Strani het volgende:
En @:esf1gamer kunnen we het 5e kampioenschap van Max al gaan vieren of is het nog iets te vroeg?
Hier ben ik dus ook wel benieuwd naar jaquote:Op zondag 23 februari 2025 14:28 schreef Meke het volgende:
[..]
Ja, dat zag ik! Ik ben alleen benieuwd wie van de dubbelrollen er op mijn dag speelt(Er zit nogal een verschil tussen Claudia de Breij en Maarten Heijmans
)
Dat zijn echt heel weinig zakkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
Gemeentelijke aanslagen zijn binnen. Naast wat ik al verwacht had, valt mij de brief over de afvalstofheffing op.
De vaste kosten zijn dit jaar 195,00 euro en per lediging betaal je 1,60. Vorig jaar had ik drie vuilniszakken ingeleverd, dat is dus 4,80. Dit jaar zal het meer zijn, omdat ze het PMD-inleverpunt afgeschaft hebben. Nu moet dit bij de restafval mee, wat stom is, omdat ik daar vorig jaar acht vuilniszakken van had.
In de brief, die bijgeleverd is, staat. "Wel zijn de totale kosten zo eerlijker verdeeld, wat past bij het beleid dat de vervuiler betaalt.". Ik vind dat schandalig. 97,5% van mijn afvalkosten zijn vaste kosten per huishouden. Ik kan haast niet minder vervuilen dan wat ik nu doe.![]()
Een huishouden met 5 personen betaalt overigens net zoveel vaste afvalkosten als ik in mijn eentje. Zij vervuilen meer, maar zijn relatief goedkoper uit.
Jaquote:
Wij klagen hier na 15 jaar nog steeds over Sieneke, dus leef je uit, zou ik zeggenquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:40 schreef BillDauterive het volgende:
En ja, ik weet dat ik hier vorig jaar ook al over aan het klagen was.
Wat doe jij met afval, wij zitten denk ik aan minstens 50 zakken per jaarquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
Gemeentelijke aanslagen zijn binnen. Naast wat ik al verwacht had, valt mij de brief over de afvalstofheffing op.
De vaste kosten zijn dit jaar 195,00 euro en per lediging betaal je 1,60. Vorig jaar had ik drie vuilniszakken ingeleverd, dat is dus 4,80. Dit jaar zal het meer zijn, omdat ze het PMD-inleverpunt afgeschaft hebben. Nu moet dit bij de restafval mee, wat stom is, omdat ik daar vorig jaar acht vuilniszakken van had.
In de brief, die bijgeleverd is, staat. "Wel zijn de totale kosten zo eerlijker verdeeld, wat past bij het beleid dat de vervuiler betaalt.". Ik vind dat schandalig. 97,5% van mijn afvalkosten zijn vaste kosten per huishouden. Ik kan haast niet minder vervuilen dan wat ik nu doe.![]()
Een huishouden met 5 personen betaalt overigens net zoveel vaste afvalkosten als ik in mijn eentje. Zij vervuilen meer, maar zijn relatief goedkoper uit.
Eierdozen mogen ook bij het oud-papier.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaAls je netjes je GFT, PMD en papier scheidt, dan houd je weinig restafval over. Ik geloof dat het vooral gevuld was met kapotte kleding, jus-resten in een blikken fles en eierdoosjes, omdat ik niet weet of die nou wel of niet bij het oud-papier mogen.
Ik heb geen aparte GFT, PMD of papierbak bij mijn huisquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
JaAls je netjes je GFT, PMD en papier scheidt, dan houd je weinig restafval over. Ik geloof dat het vooral gevuld was met kapotte kleding, jus-resten in een blikken fles en eierdoosjes, omdat ik niet weet of die nou wel of niet bij het oud-papier mogen.
Ja, dat is best lullig.quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:38 schreef BillDauterive het volgende:
0031 is niet slecht, met meer dan 250 landen in de wereld.quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Wat vinden we van het nummer van Nederland?
Ik gokte AI omdat ik het zo generiek vind klinkenquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Net boven België en ruim boven Duitslandquote:Op woensdag 26 februari 2025 15:15 schreef Fred_B het volgende:
[..]
0031 is niet slecht, met meer dan 250 landen in de wereld.
Toevallig hebben we het hier ook al in een ander topic over. Fred_B in ESF / [2025] Nederland: Claude - C'est La Vie #8 27 feb 16:15quote:Op woensdag 26 februari 2025 15:01 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Huh een heel ander topic over het ESF!?quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:02 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Toevallig hebben we het hier ook al in een ander topic over. Fred_B in ESF / [2025] Nederland: Claude - C'est La Vie #8 27 feb 16:15
Ja, dat is nieuw. Anders wordt het hier te druk en sneeuwen de berichten over de pakketjes onder. Dat moeten we niet hebben.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Huh een heel ander topic over het ESF!?
Nee je moet er niet aan denken dat die berichtjes niet aankomen.quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:05 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ja, dat is nieuw. Anders wordt het hier te druk en sneeuwen de berichten over de pakketjes onder. Dat moeten we niet hebben.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was vorig jaar een dagje vrij en de hort op toen Joost gediskwalificeerd werd. Arme medemodsquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:33 schreef NailQueen het volgende:
Ik ga even een uurtje boodschappen doen. En net in dat uurtje wordt er iets belangrijks gelekt
Oh ja dat topic waar ik altijd met een grote boog omheen loopquote:Op woensdag 26 februari 2025 16:04 schreef Strani het volgende:
[..]
Het liedje is wat al de lijn van mijn verwachting lag, dus heb er geen seconde minder om geslapenquote:Op woensdag 26 februari 2025 20:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sterkte in deze zware tijden allen. Dit voelt als de dag dat Dermot plots op zes stond.
Nou, ik heb toch de hele nacht liggen woelen over de vraag of dit wel was wat jij ervan verwacht had.quote:Op donderdag 27 februari 2025 07:33 schreef Redefine het volgende:
[..]
Het liedje is wat al de lijn van mijn verwachting lag, dus heb er geen seconde minder om geslapen
Door deze samenvatting zit er al helemaal geen spanning meer in de komende maanden, alles is al uitgetekend.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Waar gaan we het nu de komende drie maanden over hebben trouwens? We hebben een liedje dat te zwak is om te winnen en te goed om buiten het linkerrijtje te vallen. Iedereen is het redelijk eens in het topic. BN’ers zijn laaiend enthousiast. Zelfs Getty heeft al geroepen dat het kan winnen.
We missen eigenlijk alleen nog Dick Bakker die voor een NSF pleit, OGENE die Claude succes wensen en in het topic wat POL/NWS-gekkies om na te trappen naar Joost, onze huischauvinist die dit het beste liedje van allemaal vindt en FOK-experts die ons onwetenden komen uitleggen dat dit niet gaat winnen.
Oké, daar moest ik hardop om lachenquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:24 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat zou een welkome verrassing zijn.
Als je alle adrenaline van dat moment in je werk hebt gestopt heb je vast een promotie verdiend inmiddelsquote:Op donderdag 27 februari 2025 11:49 schreef NailQueen het volgende:
Ah daar zijn we gelukkig weer. Strani heeft me weggejaagd uit de discord door iets vreselijks te posten
Toch fijn dat Claude daar op zo’n drukke dag nog even tijd voor had.quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:18 schreef Danny het volgende:
We zijn er weer. ik heb naast wat diagnostisch werk, bijgestaan door chatgpt en claude 3.7, verder niet echt iets gedaan, maar wel gezien dat de db server van de 264GB ram nog maar 8GB vrij heeft. Of dat ermee te maken heeft weet ik zo niet. Hopelijk kan breuls later vinden wat het probleem is. Voor nu zijn we in ieder geval terug, spontaan, opeens, zonder iets te fixen. De hangende queries zorgden voor een serverload op de db server van rond de 35 - 40.
Tja, c'est la vie.quote:Op donderdag 27 februari 2025 09:05 schreef Fred_B het volgende:
Waar gaan we het nu de komende drie maanden over hebben trouwens? We hebben een liedje dat te zwak is om te winnen en te goed om buiten het linkerrijtje te vallen. Iedereen is het redelijk eens in het topic. BN’ers zijn laaiend enthousiast. Zelfs Getty heeft al geroepen dat het kan winnen.
We missen eigenlijk alleen nog Dick Bakker die voor een NSF pleit, OGENE die Claude succes wensen en in het topic wat POL/NWS-gekkies om na te trappen naar Joost, onze huischauvinist die dit het beste liedje van allemaal vindt en FOK-experts die ons onwetenden komen uitleggen dat dit niet gaat winnen.
Maar dat is ook meer dan terechtquote:Op donderdag 27 februari 2025 08:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Nou, ik heb toch de hele nacht liggen woelen over de vraag of dit wel was wat jij ervan verwacht had.
Dat mag je zeggen!quote:Op donderdag 27 februari 2025 12:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Waren WE weer uit de lucht?
Ik was gewoon keihard aan het werk, heb de hele blackout gemistquote:
Ik was pas laat wakker, dus ik heb 'm ook deels gemist. Maar was nog net op tijd om een gifje van Ed Sheeran te posten op Discord voor het genot van @NailQueenquote:Op donderdag 27 februari 2025 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gewoon keihard aan het werk, heb de hele blackout gemist
Ik heb het dit keer niet eens gemerktquote:Op donderdag 27 februari 2025 12:54 schreef Arizona het volgende:
Goedemiddag! Waren WE weer uit de lucht?
Vecht als een man of geef je over en zwicht!quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:34 schreef Cyan9 het volgende:
FOK! werkt nu weer sneller dan het licht.
Cyan9, ogen dicht!quote:Op donderdag 27 februari 2025 14:44 schreef H_T het volgende:
[..]
Vecht als een man of geef je over en zwicht!
Ja zo bizar. Ik weet nog wel dat we een week later ofzo opeens allemaal thuis moesten werken. Dat ik tegen collega's zei: nou tot ehhhh snel hoop ik ofzo? En dat werd echt maanden later.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:20 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat de coronapleuris uitbrak in Nederland.
Vlak voor het officieel was nog lekker hard staan hoesten in een bomvolle kroeg toenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:20 schreef NailQueen het volgende:
Het is vandaag precies 5 jaar geleden dat de coronapleuris uitbrak in Nederland.
Ik heb bepaalde ex-collega's na die lockdown niet meer gezien. Ik wisselde midden in coronatijd van baan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:38 schreef Yesse het volgende:
[..]
Ja zo bizar. Ik weet nog wel dat we een week later ofzo opeens allemaal thuis moesten werken. Dat ik tegen collega's zei: nou tot ehhhh snel hoop ik ofzo? En dat werd echt maanden later.
Wij hebben 1 dag voor het ingaan van de sluiting van alle horeca nog een escaperoom en een restaurantje gedaanquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlak voor het officieel was nog lekker hard staan hoesten in een bomvolle kroeg toen
Jaaaa ook dat. In mijn geval dan andersom, collega's die halverwege vertrokken. Zelf ook wel van baan gewisseld maar binnen dezelfde organisatiequote:Op donderdag 27 februari 2025 15:49 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik heb bepaalde ex-collega's na die lockdown niet meer gezien. Ik wisselde midden in coronatijd van baan.
Ik zat in een café toen die maatregelen officieel bekend werden. Was het laatste rondje ineens al om kwart over vijf in de middagquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:50 schreef Yesse het volgende:
[..]
Wij hebben 1 dag voor het ingaan van de sluiting van alle horeca nog een escaperoom en een restaurantje gedaanMaar gelukkig zonder corona vanaf gekomen
Ik zat bij de kaakchirurg en mijn verstandskies werd eruit getrokken.quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat in een café toen die maatregelen officieel bekend werden. Was het laatste rondje ineens al om kwart over vijf in de middag
Wij konden gelukkig gewoon tot in de avond blijven zittenquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:55 schreef H_T het volgende:
[..]
Ik zat in een café toen die maatregelen officieel bekend werden. Was het laatste rondje ineens al om kwart over vijf in de middag
Wij kwamen net van een Chinees wokrestaurantquote:Op donderdag 27 februari 2025 15:42 schreef H_T het volgende:
[..]
Vlak voor het officieel was nog lekker hard staan hoesten in een bomvolle kroeg toen
Ik word er toch wel stil van zo'n mooi gebaar van jequote:Op donderdag 27 februari 2025 13:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik was pas laat wakker, dus ik heb 'm ook deels gemist. Maar was nog net op tijd om een gifje van Ed Sheeran te posten op Discord voor het genot van @:nailqueen
Het voelde op dat moment gewoon goed om dat te doen weet je. Er zat ook heel veel emotie achter.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:32 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik word toch wel stil van zo'n mooi gebaar van je
Idem.quote:Op donderdag 27 februari 2025 13:11 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik was gewoon keihard aan het werk, heb de hele blackout gemist
Gelukkig zijn er nog mensen zoals jij.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:33 schreef Strani het volgende:
[..]
Het voelde op dat moment gewoon goed om dat te doen weet je. Er zat ook heel veel emotie achter.
Die hebben ze toen maar halverwege laten zitten?quote:Op donderdag 27 februari 2025 15:56 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik zat bij de kaakchirurg en mijn verstandskies werd eruit getrokken.
Nog even lekker een vleermuis in de pan gegooid daar?quote:Op donderdag 27 februari 2025 16:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Wij kwamen net van een Chinees wokrestaurant
Hij is eruit gegaan.quote:Op donderdag 27 februari 2025 18:45 schreef Redefine het volgende:
[..]
Die hebben ze toen maar halverwege laten zitten?
Ja! Dat kunnen we doen. Het is alweer een tijd geleden!quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, doen we zaterdag een afterparty? Denemarken en Duitsland zullen niet super laat afgelopen zijn
Lekker! Ik heb der al best een tijdje zin in en volgens mij is deze zaterdag eigenlijk de enige waarbij we niet tot midden in de nacht wakker moeten blijven voor een nationale voorronde. Dus kunnen we tot midden in de nacht wakker blijven voor onze hitsquote:Op donderdag 27 februari 2025 19:56 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ja! Dat kunnen we doen. Het is alweer een tijd geleden!
Bij carnaval bedoel je?quote:Op donderdag 27 februari 2025 19:55 schreef BillDauterive het volgende:
@:NailQueen, doen we zaterdag een afterparty? Denemarken en Duitsland zullen niet super laat afgelopen zijn
Hey, tweede halve finale in Portugal he.quote:Op donderdag 27 februari 2025 20:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Lekker! Ik heb der al best een tijdje zin in en volgens mij is deze zaterdag eigenlijk de enige waarbij we niet tot midden in de nacht wakker moeten blijven voor een nationale voorronde. Dus kunnen we tot midden in de nacht wakker blijven voor onze hits
Dingen die je niet in dit subforum had verwacht voor 500 Euro alsjeblieft.quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:19 schreef Troel het volgende:
Ik vind het heel knap dat die Finse klaarkomt van de milkshake van die Aussikerel
Nou ja volgens mij is dit gezien het verleden in deze SC toch juist meer just another day in the office?quote:Op donderdag 27 februari 2025 21:49 schreef Strani het volgende:
[..]
Dingen die je niet in dit subforum had verwacht voor 500 Euro alsjeblieft.
Nee, maar dat komt vermoedelijk omdat ik er niet naar kijk.quote:
quote:Op donderdag 27 februari 2025 22:37 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nee, maar dat komt vermoedelijk omdat ik er niet naar kijk.
Ja eigenlijk ook wel jaquote:Op donderdag 27 februari 2025 22:26 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja volgens mij is dit gezien het verleden in deze SC toch juist meer just another day in the office?
@Hamlapjes pik je dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat AZ gewonnen heeft. Liever niet dat Heracles Europa in gaat. Ook liever niet dat GAE europa in gaat, maar goed...
@Strani pik je dit?quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een valse nicht
Nou ja ik wil absoluut niet stoken, maar ik voel het als een roeping.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat ben je toch ook een valse nicht
Voor aardig wat Europese bestemmingen is het vanuit Almelo toch minder kilometers dan vanuit Alkmaarquote:Op donderdag 27 februari 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Fijn dat AZ gewonnen heeft. Liever niet dat Heracles Europa in gaat. Ook liever niet dat GAE europa in gaat, maar goed...
Mijn collega's denken daar anders over. Ik had t wel grappig gevonden.quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Is goed Sjaak Swart.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 00:28 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Absoluut niet! Ik hoop dat AZ gaat degraderen!
Ik was de kaartverkoop helemaal vergeten. Er zijn nu alleen nog platinum tickets van ¤200 over. Nah laat maar zittenquote:Op dinsdag 25 februari 2025 11:59 schreef NailQueen het volgende:
Confession: Ik zie nu een aantal filmpjes van het Pitbull concert van gisteren. Dit had mij eerlijk gezegd best leuk gelekenGegarandeerd een feestje.
Er komt een extra concert van Ed Sheeran in Antwerpen op 7 augustus. Op dit moment voor 113 Euro in de verkoop op Ticketmaster. Dus met jouw muziekzomer komt het wel goedquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:11 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik was de kaartverkoop helemaal vergeten. Er zijn nu alleen nog platinum tickets van ¤200 over. Nah laat maar zitten
113 euro? Absurd duur voor een Ed Sheeranquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komt een extra concert van Ed Sheeran in Antwerpen op 7 augustus. Op dit moment voor 113 Euro in de verkoop op Ticketmaster. Dus met jouw muziekzomer komt het wel goed
https://www.ticketmaster.(...)r-2025-tickets/63599
Oh ik denk dat als je Ed Sheeran zélf wilt, het nog wel wat duurder zal zijn dan dat. Misschien wel 200 Euro. Voor 113 mag je alleen drie uur naar hem kijken.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
113 euro? Absurd duur voor een Ed Sheeran
Waar heeft Antwerpen deze straf aan verdiend?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:16 schreef Strani het volgende:
[..]
Er komt een extra concert van Ed Sheeran in Antwerpen op 7 augustus. Op dit moment voor 113 Euro in de verkoop op Ticketmaster. Dus met jouw muziekzomer komt het wel goed
https://www.ticketmaster.(...)r-2025-tickets/63599
In Madid kan je al voor rond de 62 naar Ed Sheeran trouwens, maar daar doen ze het dan ook in het stadion van Atlético.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:21 schreef BillDauterive het volgende:
Voor 20 euro meer zie je Neil Young en Van Morrison.
Dat is het gekke. Dat van 8 augustus is dus gewoon vrijwillig uitverkocht. En toen hebben ze er nog maar eentje bij gepland.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waar heeft Antwerpen deze straf aan verdiend?
Dat is een beter bedrag.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:22 schreef Strani het volgende:
[..]
In Madid kan je al voor rond de 62 naar Ed Sheeran trouwens, maar daar doen ze het dan ook in het stadion van Atlético.
(Terwijl ik dit opzocht om NQ blij te maken keek ik ook meteen even naar Madrid om een vriendin van me wellicht écht blij te maken).
Ik heb niet iets tegen hem maar heb ook niet zo veel met z'n muziek. Hoewel ik best snap dat iemand als NailQueen er heel erg fan van is want hij heeft wel veel uitstralingquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een beter bedrag.
In tegenstelling tot NailQueen ben ik geen Ed Sheeran fan trouwens. Ik was ooit op een festival waar hij ook stond, maar toen ben ik toch maar bij een andere artiest gaan kijken.
Door de ESF-fans zou je hiervoor gecanceld kunnen worden hè.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:29 schreef Strani het volgende:
Maar ik vind het serieus wel tof dat één van de bekendste artiesten wereldwijd gewoon een (van wat ik kan zien) nuchtere jongen met zelfspot is. Ik heb liever dat dan een 'Queen Bee' Beyonce of één of andere performer die verder totaal geen talent heeft.
Wat leuk! Ik zie dat het nog niet uitverkocht is en op ticketswap kaartjes worden aangeboden. Hmm, even in de gaten houdenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef H_T het volgende:
Mijn volgende concert is vanavond: Windows95Man
Goed zo. Ik ben trots op je!quote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:25 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dat is een beter bedrag.
In tegenstelling tot NailQueen ben ik geen Ed Sheeran fan trouwens. Ik was ooit op een festival waar hij ook stond, maar toen ben ik toch maar bij een andere artiest gaan kijken.
Ja, dat zou een hele grote eer zijnquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:56 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Door de ESF-fans zou je hiervoor gecanceld kunnen worden hè.
Leukquote:Op vrijdag 28 februari 2025 12:41 schreef H_T het volgende:
Mijn volgende concert is vanavond: Windows95Man
Hoe kun je nou trots zijn op iemand die afgeeft op jouw grote heldquote:
Waarom mag GAE niet Europa in?quote:Op donderdag 27 februari 2025 23:18 schreef BillDauterive het volgende:
Ze halen te weinig punten. Voor die 6de plek, met 2x rechtstreeks CL en 1x voorronde kan je het best Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente en FC Utrecht in europa hebben. Maar goed, liever GAE dan Heraclesquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waarom mag GAE niet Europa in?
Utrecht is anders ook geen garantie voor punten.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:48 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ze halen te weinig punten. Voor die 6de plek, met 2x rechtstreeks CL en 1x voorronde kan je het best Ajax, PSV, Feyenoord, AZ, FC Twente en FC Utrecht in europa hebben. Maar goed, liever GAE dan Heracles
Omdat die de keren dat ze Europees speelden het hoofdtoernooi niet eens haaldenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voordeel als ze de beker winnen, dan zitten ze daar gelijk.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Omdat die de keren dat ze Europees speelden het hoofdtoernooi niet eens haaldenDus liever clubs die wel nog wat kunnen.
Mocht je gaan, dan weet je me vast te vindenquote:Op vrijdag 28 februari 2025 13:00 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Wat leuk! Ik zie dat het nog niet uitverkocht is en op ticketswap kaartjes worden aangeboden. Hmm, even in de gaten houden
Billy geeft een hele logische reden maar haat eigenlijk gewoon alles wat niet VVOG Harderwijk is.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 14:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Voetbalvereniging Ons Genoegen…quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy geeft een hele logische reden maar haat eigenlijk gewoon alles wat niet VVOG Harderwijk is.
Je probeert hier toch niet te hinten dat je morgen jarig bent he?quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:45 schreef Strani het volgende:
Jeetje morgen is het alweer gewoon maartFeest!
Nee nee. Wel over vier weken precies. Ik doe niet aan hintsquote:Op vrijdag 28 februari 2025 16:22 schreef H_T het volgende:
[..]
Je probeert hier toch niet te hinten dat je morgen jarig bent he?
haha, zeker. Maar ik kan toch niet.quote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:28 schreef H_T het volgende:
[..]
Mocht je gaan, dan weet je me vast te vinden
Ik heb niet veel met VVOGquote:Op vrijdag 28 februari 2025 15:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Billy geeft een hele logische reden maar haat eigenlijk gewoon alles wat niet VVOG Harderwijk is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |