Mijn gevoel is ook goed!quote:Op woensdag 26 februari 2025 12:20 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb er een heel goed gevoel over.![]()
De andere landen die ik tot nu toe heb gehoord vind ik niveau circus, plus Claude is gewoon Claude. Dus ik heb het gevoel dat we echt met een geweldig en goed lied komen.![]()
Tot zover mijn dagboekje.
Een tweede Alors on Danse mag ook welquote:Op woensdag 26 februari 2025 12:08 schreef Eurochacha het volgende:
Ik hoop eigenlijk echt geen Grow vibes 😬 Liever iets zoals Ladada idd
liever een uptempo, past ook beter bij Claude. - (Ladada)quote:Op woensdag 26 februari 2025 11:58 schreef Momo het volgende:
Ben benieuwd of het een `Grow` is of een uptempo nummer met alleen eerste 30 seconden piano.
Dit ja ,of papaoutai up tempo, maar wel een lied met wat inhoudquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:08 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]
Een tweede Alors on Danse mag ook wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:29 schreef Fred_B het volgende:
Van de Twitter, al dan niet een lek.
AI of ESF-hit?
[ afbeelding ]Ik hoop AISPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Veel generieker wordt het niet.You won't be lost, hurt, tired or lonely - Something beautiful will come your way
Dat was Ladada ook.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:35 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ik hoop AI![]()
Veel generieker wordt het niet.
Die begon wel erg origineel. Dit begin is wat we elk jaar op het ESF voorbij horen komen. Totaal niet mijn smaak.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat was Ladada ook.
Had ook prima op het ESF gepast.
Het zou zo maar echt kunnen zijn. Lekker eenvoudig voor elke luisteraar.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:45 schreef Zigsky het volgende:
Tering, wat een slechte tekst.
Dit moet inderdaad wel AI zijn.
Als dit echt is vind ik het begin juist weer het allermooist haha.quote:Op woensdag 26 februari 2025 13:49 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die begon wel erg origineel. Dit begin is wat we elk jaar op het ESF voorbij horen komen. Totaal niet mijn smaak.
Refrein vind ik best oké.
Die zit niet de hele dag op X.quote:
Cornald zei dat het een winnend lied wasquote:Op woensdag 26 februari 2025 13:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het zou zo maar echt kunnen zijn. Lekker eenvoudig voor elke luisteraar.
Spannend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |