Het is een 16 jarige meisjes act.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze is echt aan het overacten, vreselijk irritant
Uit mag ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een 16 jarige meisjes act.
idd onwijs irritant en vooral rumoerig. mic van Milena mag wel paar tandjes zachter
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij de FEBO het verknald voor ons
als ze zouden zeggen Elsa mag blijven vanwege vertrek eva.. okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderen![]()
De vorige keer bij Jeff gingen er ook al verhalen rond over de partijdigheid van BB , heel wat vage complotten gingen rond op SM ..
Als het echt anders gaat zijn dan is er gerommeld en dan denk ik dat kijkers gaan afhaken.
En terecht wmb
Je was niet laatste kijk maar naquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry ik had het te laat door dat ik laatste was
ja vind het raar ik had topic nog open ik was laatste doet het sloot zag ik naderhand en nu in de lijst ben ik niet laatstequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je was niet laatste kijk maar na
Als er nu weer niemand gaat kap ik er ook meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze zouden zeggen Elsa mag blijven vanwege vertrek eva.. ok
maar iemand anders eruit dan Elsa
dan haak ik af
Same!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan haak ik af
Niet gekliktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien de grote fanclub van haar hier, een lied over haar
Bekijk deze YouTube-video
Misschien 1 of meerdere posten verwijderd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het raar ik had topic nog open ik was laatste doet het sloot zag ik naderhand en nu in de lijst ben ik niet laatste
ja alsof we dat willen zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Kleed je eens aanPootje
[ afbeelding ]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderen![]()
De vorige keer bij Jeff gingen er ook al verhalen rond over de partijdigheid van BB , heel wat vage complotten gingen rond op SM ..
Als het echt anders gaat zijn dan is er gerommeld en dan denk ik dat kijkers gaan afhaken.
En terecht wmb
Tokkiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Kleed je eens aanPootje
[ afbeelding ]
Salar was van tevoren al aan het roepen dat het de eerste keer ging zijn dat zijn poll niet klopend zou zijn want BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaan
Die uitslag was prima en ook te verwachten. Als Jordy nu die auto in zou moeten zou het inderdaad wel wat vreemder zijn.
Ja gek eigenlijk, slechts de helft van alle exits (4/8) zijn 'door ons' weg gestuurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan haak ik af
Kan ook komen omdat FOK!! weer wat trager is geworden waardoor je pas later ziet dat je geen lapo hadquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het raar ik had topic nog open ik was laatste doet het sloot zag ik naderhand en nu in de lijst ben ik niet laatste
echt een slechte timing zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
FOK! is weer zo sloom als..
ik hou mijn hart vast voor vanavond
dikke slob?? 😇quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Bb leest mee .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:37 schreef OmaJacky het volgende:
Maar waarom geen beelden nu van Elsa , ze zal in de suite zijn
Waarom die beelden op die Milena en Charice.
Die kan zoveel roepen. Vorig jaar zat z'n pol er ook minimaal 1x naast, shit happens.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Salar was van tevoren al aan het roepen dat het de eerste keer ging zijn dat zijn poll niet klopend zou zijn want BB
Omdat Milena zowat in haar blote kont zit met dat ‘kleedje’ aan.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:37 schreef OmaJacky het volgende:
Maar waarom geen beelden nu van Elsa , ze zal in de suite zijn
Waarom die beelden op die Milena en Charice.
Nog even en straks zit hij zo aan tafel te een.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Kleed je eens aanPootje
[ afbeelding ]
ach ja dat soort oproepen kennen we wel hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef Ireth het volgende:
In een fb-groep met meer dan 160 duizend leden...
"Zullen we weer een stunt uithalen zoals vorig jaar en massaal op Elsa stemmen? Nog alleen 2 uur tijd om te stemmen. Laten we al die Facebook racisten helden een lesje leren 😉 Axel mag er prima uit dan maar. Wie is in? Stemmen kan via big brother RTL website! Vorig jaar was het ons gelukt. Dit jaar ook?"
Voel me vereerd.....tijdje geleden dat ik een bakvis genoemd werd......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken en Jordy is daar WEER aan het zeiken over die valentijnskaarten. BB gaat hem sowieso alles gunnen volgende week. Anders krijgt ie die hele meute bakvissen over zich heen die hem nu op de 1e plek gestemd hebben.
ja zag het in het topiclijst ook idd maar had de topic nog open en daar was ik laatste met erna slot erop ach ja was toch even aan typen dus zoiezo te laatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:35 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan ook komen omdat FOK!! weer wat trager is geworden waardoor je pas later ziet dat je geen lapo had
Er waren nog twee mensen onder jouw 'laatste' post
En ik heb terug gekeken maar het klopte wel
ja dat word dan weer beetje irriquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:36 schreef greysbones het volgende:
Ik heb juist gelezen en in de podcast van Michelangelo gehoord dat mensen het huis wilden bestormen als Jeff wel zou mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaan
Die uitslag was prima en ook te verwachten. Als Jordy nu die auto in zou moeten zou het inderdaad wel wat vreemder zijn.
Wel te hopen dat het zometeen beter gaat wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, fok is net zo snel als pindakaas door een theezeefje...
Heb je hem ook fanmail gestuurd dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voel me vereerd.....tijdje geleden dat ik een bakvis genoemd werd......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
milena
ik heb wel mijn benen niet geschoren
wel of niet?
ja zegt heeft het er vaak over ja ik ben moeder en kan dat niet doen en of zeggen over andere dingen nou ik ben 47 en ik ben echt niet preuts en snel afkeurend houd ook wel van uitdagend, maar dit is echt TE kort hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat Milena zowat in haar blote kont zit met dat ‘kleedje’ aan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb juist gelezen en in de podcast van Michelangelo gehoord dat mensen het huis wilden bestormen als Jeff wel zou mogen blijven
dacht dat wij de mic gewoon nog hadden van hunquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:41 schreef Luna68 het volgende:
Ik hoor Die Twee heel hard in de suite ook??
tafellaken wat ze vaak om heeft is toch ook fleurigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:39 schreef Tascha071 het volgende:
Elsa heeft zich i.i.g. voor de eerste keer echt fleurig aangekleed
Nee op hem gestemd.....en mede gezorgd dat hij mag blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je hem ook fanmail gestuurd dan?
X vind ik juist een triestere bende de laatste tijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hier! Ze weten zelf niet eens wat ze nou willen!
(las het op X vorige week, moest er hoe dan ook smakelijk om lachen)
die heb ik niet gezien de sokkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god wat heeft elsa aan zeg die sokken ook
Dat gaat ook allemaal wel ver voor een hoop 'fans' Bizar welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hier! Ze weten zelf niet eens wat ze nou willen!
(las het op X vorige week, moest er hoe dan ook smakelijk om lachen)
ze heeft werkelijk niets wits aanquote:
Ik denk niet dat dat bakvissen zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken en Jordy is daar WEER aan het zeiken over die valentijnskaarten. BB gaat hem sowieso alles gunnen volgende week. Anders krijgt ie die hele meute bakvissen over zich heen die hem nu op de 1e plek gestemd hebben.
Regenboogvoetjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft werkelijk niets wits aan![]()
Denk het ook want ik hoor ze al even niet meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht dat wij de mic gewoon nog hadden van hun
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
Heb je als teddybeer Afghanistan en Irak overleefd zit je opeens in het Big Brother huis met een paar felgroene beenwarmers op je kop![]()
[ afbeelding ]
Jawel sokkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat groen van haar truitje staat haar wel hartstikke mooi bij haar donkere huid!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef lojanda het volgende:
Dat
[..]
tafellaken wat ze vaak om heeft is toch ook fleurig
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
Heb je als teddybeer Afghanistan en Irak overleefd zit je opeens in het Big Brother huis met een paar felgroene beenwarmers op je kop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweer
lik me beerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
kan ik jaloers op zijn he mensen die zich makkelijk en mooi kunnen opmaken hahaquote:
De afbeelding van voeten op haar sokken zijn wit met gekleurde tenen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is toch ook een manier om de beenwarmers e.v. mee naar huis te nemen. Mooie felle kleuren dat is wel wat voor Elsa.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
[ afbeelding ]
Elsa als clown gekleed, Leentje als clown geschminktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef Cupfighter het volgende:
Elsa gaat als clown eruit, wat een kleding zeg
Ze is ook behoorlijk wat afgevallen.. ze ziet er goed uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dat groen van haar truitje staat haar wel hartstikke mooi bij haar donkere huid!
ik wil wel om het uur kousenband tegen je schreeuwenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef ledn81 het volgende:
Ik zal Elsa missen mocht ze vanavond moeten vertrekken![]()
Had haar nog wel iets langer gegund en er stonden wat mij betreft nog wel 3 of 4 voor haar in de rij voor de uitgang
Daarom kom ik ook amper op X.. (naast dat ik blijkbaar ook nooit kan vinden waar ik naar zoekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
X vind ik juist een triestere bende de laatste tijd
die hebben hun mond vol over de moekes van FB
zelf zijn ze geen haar beter
Dit dus. Heel jammer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef ledn81 het volgende:
Had haar nog wel iets langer gegund en er stonden wat mij betreft nog wel 3 of 4 voor haar in de rij voor de uitgang
Hoop echt pas op het laatst wanneer het tussen hem en Elsa gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef Snensie het volgende:
Axel heeft wel heel erg veel zelfvertrouwen. Hopelijk krijgt hij niet als eerste te horen dat hij mag blijven.
Ik zie nu dat het een broekje is, soort van hotpantsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zegt heeft het er vaak over ja ik ben moeder en kan dat niet doen en of zeggen over andere dingen nou ik ben 47 en ik ben echt niet preuts en snel afkeurend houd ook wel van uitdagend, maar dit is echt TE kort hoor
Als je dan ook de was en de afwas doet hebben we een dealquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik wil wel om het uur kousenband tegen je schreeuwen
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef ledn81 het volgende:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Als je dan ook de was en de afwas doet hebben we een deal
ik zou nog 2x kunnen stemmenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee op hem gestemd.....en mede gezorgd dat hij mag blijven![]()
Ik vind haar net zo mooi als zonder.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
dat is de 3de laag mascara van Jane
Nee niet KiKiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou liever Keanu zien gaan vanavond
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef mazaru het volgende:
Die kan rechtstreeks door naar de Keileweg
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat het een signaal is dat mensen zo weinig hebben gestemd op Elsa en dat Keanu nu zelfs iets boven Axel staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou liever Keanu zien gaan vanavond
ach is daar echt wat mis mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
53 jaar en dan met een knuffel liggen in bed. Oke.
beetje jammer dan had minstens kleurtje moeten wezen/zijn (geen idee)quote:
Lick me beerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
aha zodoendequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
De afbeelding van voeten op haar sokken zijn wit met gekleurde tenen..
ik zie daar helemaal niets kwaads in eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Het is iets dat haar doet denken aan thuis. Heeft ze van haar kleindochter gekregen toen ze in Afhanistan of Irak zat begreep ik. Ik vind het lief en leeftijd heeft daar weinig mee te maken denkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe past Sharice daarin?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die kleren die milena aan heeft zijn van sharice. Kan het bijna niet geloven.
ja vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand gaat mij toch zeggen dat Milena nog wat aan moet doen qua kleding
onderschat de kont van Milena nietquote:
Die beer betekent meer dan alleen een beer voor haarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie daar helemaal niets kwaads in eigenlijk.
ja ik ook, dus of wij doen het fout of hun hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef Ireth het volgende:
Ik heb dat dus nooit begrepen, eerst make-up doen en daarna omkleden en je haar doen..
Die zeldzame keren dat ik make-up gebruik zorg ik dat mijn haar al klaar is en ik al omgekleed ben?
Weet ik, ik vind het zo liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beer betekent meer dan alleen een beer voor haar
Je moest eens weten hoeveel mensen er met een knuffel in bed liggen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Kan ook niet anders. De enige beweging die ze krijgt is draaien van haar rug naar haar zijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
onderschat de kont van Milena niet
die heeft echt geen mooi slank figuur, is erg vierkant met een platte reet
Ik hoop dat ze, na de bekendmaking van dat Jordy mag blijven, even uitzoomen. Gewoon om al hun gezichten even te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (quote:
Wicky is echt een skattiequote:
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Fijn om te weten dat Sharice heeft leren pijpenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Die had de afgelopen dagen geweldig gevonden!
Dat lijkt me heel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondje
Ze heeft een heel mooi figuur....en denk dat Axel dat ook gezien heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien was redelijk populair toen Elsa haar in de rug stak en voor Sharice koos, uitgerekend de minder populaire Sharicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een signaal is dat mensen zo weinig hebben gestemd op Elsa en dat Keanu nu zelfs iets boven Axel staat.
zou haast jammer wezen dat hij er niet uit moetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......Zit me een beetje te verkneuteren.
binnen kortere tijd ook nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Queen Jane heeft Queen Ashley ingehaald qua video bekijks![]()
[ afbeelding ]
Vond de actie van Jane ook echt mooierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Queen Jane heeft Queen Ashley ingehaald qua video bekijks![]()
[ afbeelding ]
Ja de views gingen heel hard idd voor die video. Staat misschien ergens gelinked ook ofzo. Geen ideequote:
Volumepoeder kan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:07 schreef kater1 het volgende:
Wat deed Sharice nou net in haar haar? Een soort droogshampoo waar het haar volume van krijgt? *Ik vraag dit voor een vriend
20 euro maar!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg de Axel komt me iets wat ik niet nodig heb verkopen vibe
Tomaten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg de Axel komt me iets wat ik niet nodig heb verkopen vibe
Dat sowieso, vorige jaar was het viswijf marktkoopvrouw gehalte vele malen hoger.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vond de actie van Jane ook echt mooier
Nee en daar in het huis vergeten ze alles snel , er gebeurt immers zoveel op een dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien was redelijk populair toen Elsa haar in de rug stak en voor Sharice koos, uitgerekend de minder populaire Sharice
Ood de opmerking over de oom van Wicky zal niet best gevallen zijn denk ik
Ik vind hem wel leuk, boeien hoe die pijpen vallenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:05 schreef zodeju het volgende:
Zal die broek van Elsa zelf gemaakt zijn.....de pijpen lopen niet eens recht.....
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef jooba het volgende:
[..]
Elsa elsa, dat ziet er toch niet uit. Precies een clown.
eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
Maakt het ook niet, ik tikte alleen wat axel er zelf over zeiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Denk dat ik hem als rok leuker had gevonden.....en dan met gelijke lijnen...want de kleur is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
het is een heel eigen stijl en het ziet er uit als handgeverfde stof.
en die kleuren staan haar goed
Gewoon netjes niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
Hij is wel erg arrogant vind ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zegt is een liveshow om niet te vergeten. Die is echt ervan overtuigd dat jordy weg gaat straks.
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste wekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
sorry vind het geen mooi pak
tenminste niet zijn maat
jasje is te grootquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste weken
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Als Sharice zich nou ook nog even groen schminkt en een groene pruik op doet kunnen we haar makkelijk weg editen
ik stem voor![]()
[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat Sharice de kleren aan Milena leent en dan zelf nooit zo iets aanheeft. Ja die leren broek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Als Sharice zich nou ook nog even groen schminkt en een groene pruik op doet kunnen we haar makkelijk weg editen
ik stem voor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het hem goed staan. Niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
Picss pleasequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kinga het volgende:
Oe, ik ben maandag voor Pitbull in Ziggodome.. zal ik ff langs het huis gaan bedenk ik me nu.
Ja, nu moet je .. wat ga je over de schutting roepen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kinga het volgende:
Oe, ik ben maandag voor Pitbull in Ziggodome.. zal ik ff langs het huis gaan bedenk ik me nu.
tis geen jurkjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat stukje stof wat voor Jurkje bij Milena door moet gaan, kan toch echt niet
Precies! Ook helemaal niks mis mee. Mensen hebben gewoon een eigen smaak. Beter zo dan al dat schaapgedrag en dragen wat de norm zou moeten zijn. Trek aan wat je zelf mooi vind en wees jezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Huh? Komt daar niks meer over dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar ligt ie precies? MediArena straat toch? Dan loop ik wel ff langs.
Tussen de P en de P Plus linksbovenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is in tegenwoordig he en hij had voetjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt dat zo lelijk he geen sokken aan bij een man
Volgens mij als je met je rug naar de ZD staat (de arena rechts) ligt het terrein van BB precies voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
zag een foto op zijn insta daar was hij even stukje breder als dat hij nu isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasje is te groot
vooral bij zijn schouders![]()
ik vind een man in pak mooi
maar dan moet het wel goed aansluiten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
Oke het staat nog steeds voor geen meterquote:
Ik zie geen broek dusquote:
Een boxershort met jasje meer...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij een broekje met een kolbertje.....
doet de kwoots van legoman het nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
Ik vind het wel mooi wat ze aan heeft. En vooral haar schoentjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
ze kan hem wel ergens anders om draaienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena draai die kabel niet zo om die zender
Gek![]()
Dat komt omdat het zo kort isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie geen broek dus
geenbroekpakding
achterkant zie je hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo kort is![]()
Jup ik zie pijpjes
je hebt teveel IMG tags erin staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel stukje breder
****MOD Edit foto verwijderd ivm AVG****
Elsa heeft een voorgevoel..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
wat een shitshow denkt elsa vanavond
*****Mod Edit Foto verwijderd ivm AVG*****quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel stukje breder
*** MOD Edit, foto verwijderd ivm AVG
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:28 schreef Kissingbird het volgende:
[..]staat ook op videoland
lekker er doorheen scrollen
Dat doet hij heel vaak. Hij is zich heel bewust van de camera. Vooral tijdens zijn huilbuienquote:
Altijd. Jordy is een Charlotte van 2 jaar terug.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet hij heel vaak. Hij is zich heel bewust van de camera. Vooral tijdens zijn huilbuien
wie weet hoe oud die pak is hahhaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hier is hij ook 10 jaar jonger Joyce![]()
Ook vaak voor ie begint te zingen. Effe zien welke 'm oppakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet hij heel vaak. Hij is zich heel bewust van de camera. Vooral tijdens zijn huilbuien
kun je in 3 termijnen betalenquote:
Het wordt met de dag gekkerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je in 3 termijnen betalen
dafuq
haar in termijnen betalen
Is het ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik vind dat echt bizar veel geld
Hij zoekt ze echt vaak op en dan veranderen meteen zijn houding.. daarom heb ik vaak het gevoel dat het veel nep is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nou echt he....wat een verademing zeg.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef mazaru het volgende:
Zo fijn om die discussies nou eens te kunnen volgen met ondertiteling. Dan is het zoveel duidelijker![]()
zo zeg kanonne en hoe vaak bijwerken? welke stream vertelde ze het?quote:
waar wil ik ook hahhaaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je in 3 termijnen betalen
dafuq
haar in termijnen betalen
denk 2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo zeg kanonne en hoe vaak bijwerken? welke stream vertelde ze het?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ikquote:
Ashley is de Temu versie van Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ik
Ja maar die waren van nylon, hing een kaartje aan " pas op voor open vuur"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ik
niet alleen aan de haren van Ashleyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar die waren van nylon, hing een kaartje aan " pas op voor open vuur"
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind die van Jane heel mooi, en ziet er heel natuurlijk uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat was echt een verschrikkingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die wie maar langer en langer Ze kon er op zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een verschrikkingmaar ook haar eigen haar was net een dode marmot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |