Ik vind haar net zo mooi als zonder.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:52 schreef greysbones het volgende:
dat is de 3de laag mascara van Jane
Nee niet KiKiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou liever Keanu zien gaan vanavond
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef mazaru het volgende:
Die kan rechtstreeks door naar de Keileweg
[ afbeelding ]
Ik denk wel dat het een signaal is dat mensen zo weinig hebben gestemd op Elsa en dat Keanu nu zelfs iets boven Axel staat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef mazaru het volgende:
[..]Ik zou liever Keanu zien gaan vanavond
ach is daar echt wat mis mee?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
53 jaar en dan met een knuffel liggen in bed. Oke.
beetje jammer dan had minstens kleurtje moeten wezen/zijn (geen idee)quote:
Lick me beerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweer
aha zodoendequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
De afbeelding van voeten op haar sokken zijn wit met gekleurde tenen..
ik zie daar helemaal niets kwaads in eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Het is iets dat haar doet denken aan thuis. Heeft ze van haar kleindochter gekregen toen ze in Afhanistan of Irak zat begreep ik. Ik vind het lief en leeftijd heeft daar weinig mee te maken denkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe past Sharice daarin?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Koos1958 het volgende:
Die kleren die milena aan heeft zijn van sharice. Kan het bijna niet geloven.
ja vind ik ookquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Kodiak100 het volgende:
Iemand gaat mij toch zeggen dat Milena nog wat aan moet doen qua kleding
onderschat de kont van Milena nietquote:
Die beer betekent meer dan alleen een beer voor haarquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:57 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie daar helemaal niets kwaads in eigenlijk.
ja ik ook, dus of wij doen het fout of hun hahahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:53 schreef Ireth het volgende:
Ik heb dat dus nooit begrepen, eerst make-up doen en daarna omkleden en je haar doen..
Die zeldzame keren dat ik make-up gebruik zorg ik dat mijn haar al klaar is en ik al omgekleed ben?
Weet ik, ik vind het zo liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beer betekent meer dan alleen een beer voor haar
Je moest eens weten hoeveel mensen er met een knuffel in bed liggen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
Kan ook niet anders. De enige beweging die ze krijgt is draaien van haar rug naar haar zijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
onderschat de kont van Milena niet
die heeft echt geen mooi slank figuur, is erg vierkant met een platte reet
Ik hoop dat ze, na de bekendmaking van dat Jordy mag blijven, even uitzoomen. Gewoon om al hun gezichten even te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (quote:
Wicky is echt een skattiequote:
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Fijn om te weten dat Sharice heeft leren pijpenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Die had de afgelopen dagen geweldig gevonden!
Dat lijkt me heel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondje
Ze heeft een heel mooi figuur....en denk dat Axel dat ook gezien heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien was redelijk populair toen Elsa haar in de rug stak en voor Sharice koos, uitgerekend de minder populaire Sharicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een signaal is dat mensen zo weinig hebben gestemd op Elsa en dat Keanu nu zelfs iets boven Axel staat.
zou haast jammer wezen dat hij er niet uit moetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......Zit me een beetje te verkneuteren.
binnen kortere tijd ook nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Queen Jane heeft Queen Ashley ingehaald qua video bekijks![]()
[ afbeelding ]
Vond de actie van Jane ook echt mooierquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef ledn81 het volgende:
Queen Jane heeft Queen Ashley ingehaald qua video bekijks![]()
[ afbeelding ]
Ja de views gingen heel hard idd voor die video. Staat misschien ergens gelinked ook ofzo. Geen ideequote:
Volumepoeder kan ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:07 schreef kater1 het volgende:
Wat deed Sharice nou net in haar haar? Een soort droogshampoo waar het haar volume van krijgt? *Ik vraag dit voor een vriend
20 euro maar!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg de Axel komt me iets wat ik niet nodig heb verkopen vibe
Tomaten?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik krijg de Axel komt me iets wat ik niet nodig heb verkopen vibe
Dat sowieso, vorige jaar was het viswijf marktkoopvrouw gehalte vele malen hoger.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:07 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Vond de actie van Jane ook echt mooier
Nee en daar in het huis vergeten ze alles snel , er gebeurt immers zoveel op een dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:05 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien was redelijk populair toen Elsa haar in de rug stak en voor Sharice koos, uitgerekend de minder populaire Sharice
Ood de opmerking over de oom van Wicky zal niet best gevallen zijn denk ik
Ik vind hem wel leuk, boeien hoe die pijpen vallenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:05 schreef zodeju het volgende:
Zal die broek van Elsa zelf gemaakt zijn.....de pijpen lopen niet eens recht.....
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef jooba het volgende:
[..]
Elsa elsa, dat ziet er toch niet uit. Precies een clown.
eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
Maakt het ook niet, ik tikte alleen wat axel er zelf over zeiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Denk dat ik hem als rok leuker had gevonden.....en dan met gelijke lijnen...want de kleur is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
het is een heel eigen stijl en het ziet er uit als handgeverfde stof.
en die kleuren staan haar goed
Gewoon netjes niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Hij is wel erg arrogant vind ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zegt is een liveshow om niet te vergeten. Die is echt ervan overtuigd dat jordy weg gaat straks.
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste wekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
sorry vind het geen mooi pak
tenminste niet zijn maat
jasje is te grootquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |