Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:06 schreef jooba het volgende:
[..]
Elsa elsa, dat ziet er toch niet uit. Precies een clown.
eensquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
Maakt het ook niet, ik tikte alleen wat axel er zelf over zeiquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Denk dat ik hem als rok leuker had gevonden.....en dan met gelijke lijnen...want de kleur is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:13 schreef Verida het volgende:
[..]
eens
het is een heel eigen stijl en het ziet er uit als handgeverfde stof.
en die kleuren staan haar goed
Gewoon netjes niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Hij is wel erg arrogant vind ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
Axel zegt is een liveshow om niet te vergeten. Die is echt ervan overtuigd dat jordy weg gaat straks.
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste wekenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef greysbones het volgende:
sorry vind het geen mooi pak
tenminste niet zijn maat
jasje is te grootquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal misschien wat kilo's kwijt zijn de laatste weken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |