Weet ik, ik vind het zo liefquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef mazaru het volgende:
[..]
Die beer betekent meer dan alleen een beer voor haar
Je moest eens weten hoeveel mensen er met een knuffel in bed liggen..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:55 schreef Koos1958 het volgende:
53 jaar en dan met een knuffel liggen in bed. Oke.
Kan ook niet anders. De enige beweging die ze krijgt is draaien van haar rug naar haar zijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Verida het volgende:
[..]
onderschat de kont van Milena niet
die heeft echt geen mooi slank figuur, is erg vierkant met een platte reet
Ik hoop dat ze, na de bekendmaking van dat Jordy mag blijven, even uitzoomen. Gewoon om al hun gezichten even te zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (quote:
Wicky is echt een skattiequote:
lolquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:59 schreef Cupfighter het volgende:
Er zijn mensen die ik liever zie gaan dan Elsa maar die zitten alle 3 niet op de bank, Keanu zou van mij ook mogen gaan maar ik irriteer me meer aan Elsa plus dat het een klap in de smoel is voor Milena en Sharice als Jordy door gaat in plaats van Elsa
Fijn om te weten dat Sharice heeft leren pijpenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sharice heeft vaak ruime kleding aan, laatst had ze leren pijpen (), dan ziet het er ineens heel anders uit.
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef Verity het volgende:
[..]
Die had de afgelopen dagen geweldig gevonden!
Dat lijkt me heel leukquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Lennie ook denk ik, stel je voor Lennie en Jane als bondje
Ze heeft een heel mooi figuur....en denk dat Axel dat ook gezien heeft.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:01 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Jolien was redelijk populair toen Elsa haar in de rug stak en voor Sharice koos, uitgerekend de minder populaire Sharicequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:56 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik denk wel dat het een signaal is dat mensen zo weinig hebben gestemd op Elsa en dat Keanu nu zelfs iets boven Axel staat.
zou haast jammer wezen dat hij er niet uit moetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik Vind het heerlijk dat Axel denk dat het tussen jordy of Keanu gaat......Zit me een beetje te verkneuteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |