quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Als Sharice zich nou ook nog even groen schminkt en een groene pruik op doet kunnen we haar makkelijk weg editen
ik stem voor![]()
[ afbeelding ]
Ongelofelijk dat Sharice de kleren aan Milena leent en dan zelf nooit zo iets aanheeft. Ja die leren broek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:16 schreef ledn81 het volgende:
Als Sharice zich nou ook nog even groen schminkt en een groene pruik op doet kunnen we haar makkelijk weg editen
ik stem voor![]()
[ afbeelding ]
Ik vind het hem goed staan. Niks mis meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Verida het volgende:
wat maakt het uit hoe duur het pak is van Axel?
hij heeft zich netjes aangekleed voor de uitzending
Picss pleasequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kinga het volgende:
Oe, ik ben maandag voor Pitbull in Ziggodome.. zal ik ff langs het huis gaan bedenk ik me nu.
Ja, nu moet je .. wat ga je over de schutting roepen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kinga het volgende:
Oe, ik ben maandag voor Pitbull in Ziggodome.. zal ik ff langs het huis gaan bedenk ik me nu.
tis geen jurkjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat stukje stof wat voor Jurkje bij Milena door moet gaan, kan toch echt niet
Precies! Ook helemaal niks mis mee. Mensen hebben gewoon een eigen smaak. Beter zo dan al dat schaapgedrag en dragen wat de norm zou moeten zijn. Trek aan wat je zelf mooi vind en wees jezelf.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:12 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Meh ik vind het helemaal bij Elsa passen, lekker kleurig en ik zie er niets clownesks in
Huh? Komt daar niks meer over dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Geen ideequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar ligt ie precies? MediArena straat toch? Dan loop ik wel ff langs.
Tussen de P en de P Plus linksbovenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
het is een broekjequote:
is in tegenwoordig he en hij had voetjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:15 schreef Gerrie_55 het volgende:
Vindt dat zo lelijk he geen sokken aan bij een man
Volgens mij als je met je rug naar de ZD staat (de arena rechts) ligt het terrein van BB precies voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Wowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
zag een foto op zijn insta daar was hij even stukje breder als dat hij nu isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasje is te groot
vooral bij zijn schouders![]()
ik vind een man in pak mooi
maar dan moet het wel goed aansluiten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
Oke het staat nog steeds voor geen meterquote:
Ik zie geen broek dusquote:
Een boxershort met jasje meer...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij een broekje met een kolbertje.....
doet de kwoots van legoman het nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
Ik vind het wel mooi wat ze aan heeft. En vooral haar schoentjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
ze kan hem wel ergens anders om draaienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena draai die kabel niet zo om die zender
Gek![]()
Dat komt omdat het zo kort isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie geen broek dus
geenbroekpakding
achterkant zie je hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo kort is![]()
Jup ik zie pijpjes
je hebt teveel IMG tags erin staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel stukje breder
****MOD Edit foto verwijderd ivm AVG****
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |