Het is een 16 jarige meisjes act.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ze is echt aan het overacten, vreselijk irritant
Uit mag ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is een 16 jarige meisjes act.
idd onwijs irritant en vooral rumoerig. mic van Milena mag wel paar tandjes zachter
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
tenzij de FEBO het verknald voor ons
als ze zouden zeggen Elsa mag blijven vanwege vertrek eva.. okquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderen![]()
De vorige keer bij Jeff gingen er ook al verhalen rond over de partijdigheid van BB , heel wat vage complotten gingen rond op SM ..
Als het echt anders gaat zijn dan is er gerommeld en dan denk ik dat kijkers gaan afhaken.
En terecht wmb
Je was niet laatste kijk maar naquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Sorry ik had het te laat door dat ik laatste was
ja vind het raar ik had topic nog open ik was laatste doet het sloot zag ik naderhand en nu in de lijst ben ik niet laatstequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Je was niet laatste kijk maar na
Als er nu weer niemand gaat kap ik er ook meequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
als ze zouden zeggen Elsa mag blijven vanwege vertrek eva.. ok
maar iemand anders eruit dan Elsa
dan haak ik af
Same!!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan haak ik af
Niet gekliktquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:29 schreef Cupfighter het volgende:
Gezien de grote fanclub van haar hier, een lied over haar
Bekijk deze YouTube-video
Misschien 1 of meerdere posten verwijderd?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:30 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vind het raar ik had topic nog open ik was laatste doet het sloot zag ik naderhand en nu in de lijst ben ik niet laatste
ja alsof we dat willen zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Kleed je eens aanPootje
[ afbeelding ]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:27 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar als dat echt gaat gebeuren dan staat alles en iedereen op SM op exploderen![]()
De vorige keer bij Jeff gingen er ook al verhalen rond over de partijdigheid van BB , heel wat vage complotten gingen rond op SM ..
Als het echt anders gaat zijn dan is er gerommeld en dan denk ik dat kijkers gaan afhaken.
En terecht wmb
Tokkiequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:31 schreef ledn81 het volgende:
Kleed je eens aanPootje
[ afbeelding ]
Salar was van tevoren al aan het roepen dat het de eerste keer ging zijn dat zijn poll niet klopend zou zijn want BBquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaan
Die uitslag was prima en ook te verwachten. Als Jordy nu die auto in zou moeten zou het inderdaad wel wat vreemder zijn.
Ja gek eigenlijk, slechts de helft van alle exits (4/8) zijn 'door ons' weg gestuurd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan haak ik af
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |