Kiki zit in de saunaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god houd je waffel krijsert![]()
ik ga wel naar de douche luisteren
Lijkt me ook zo top als Milena naast Jane op de bank komt en naar huis vliegtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe leuk zou het zijn als zij daadwerkelijk met Jordy er op zou staan
Hoewel ze na vanavond toch misschien anders zal piepen
Nee dit gaat echt als een bom inslaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Niemand verwacht dat Elsa weggaat..Dit wordt een mega bom vanavond..Snappen ze niks van
Zo mooi om te zien. Vooral als ze keanu en jordy samen als 1e laten zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Niemand verwacht dat Elsa weggaat..Dit wordt een mega bom vanavond..Snappen ze niks van
tenzij de FEBO het verknald voor onsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dit gaat echt als een bom inslaan
Dan schrikt ze zich een ongeluk vanavond, en terecht!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charice denkt dat als ze tegen Jordy of Pootje staat dat ze dan niet naar huis gaat, tegen de rest wel.
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe duur die van Jane? ze vertelde wel dat die van Ashley goedkoop waren had ik gelezen ofzo
van Jane blijven wel goed zitten.
Dat is toch heerlijke tv om het eens een keer te laten zien op volgorde van meeste stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien. Vooral als ze keanu en jordy samen als 1e laten zien.
Ze is echt aan het overacten, vreselijk irritantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god houd je waffel krijsert![]()
ik ga wel naar de douche luisteren
Daarom jordy echt als 1e laten zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef riri het volgende:
[..]
Dan schrikt ze zich een ongeluk vanavond, en terecht!
nee dat verteld Axel net dat Jane dat gezegd had vandaar dat ik dat net schreef ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mij
Dat gun ik hem wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom jordy echt als 1e laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |