Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat het tussen Keanu en Elsa gaat .
Keanu was al genomineerd en denkt dat hij weg moet en Elsa is een totale verrassing voor de bewoners.
Heerlijk, I love it, kan niet wachten, de was loopt op, stinkende wasmachines die niet leeggehaald worden, potje zout dat in no time leeg is .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets haha
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets haha
Ze spelen gezellig, maar ondertussen zitten ze daar met hun tweetjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:08 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag weg geweest en kom terug met een vrolijke Sharice en Mileentje
Axel zit nog net niet op schoot bij Mileenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze spelen gezellig, maar ondertussen zitten ze daar met hun tweetjes.
ja wonen er genoeg op hun zelf, maar denk wel dat Jordy het wel kan enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.
Als zoals de poll nu uitwijst en Elsa echt weg moet dan heeft de kijker gestemd om andere voor hun belangrijkere redenen dan het huis
Snel nog effe een Vrijspeel spelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Topshow incoming als BB het zelf weer niet gaat verkloten!
Er zijn er genoeg die al jaren op zichzelf wonen, die weten echt wel hoe alles werkt. Elsa heeft zichzelf opgeofferd als wasvrouw , gaat echt wel goed komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk, I love it, kan niet wachten, de was loopt op, stinkende wasmachines die niet leeggehaald worden, potje zout dat in no time leeg is .
mensen die constant moeten benadrukken hoeveel ze doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.
Als zoals de poll nu uitwijst en Elsa echt weg moet dan heeft de kijker gestemd om andere voor hun belangrijkere redenen dan het huis
ik zou het heerlijk vinden als BB voor de verandering de uitslag zou plaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Dat heulen met Axel is ook heel bewust van die Gif twins
Nu over Jordy die volgens hun down is ..
Axel denkt dat het tussen Kiki en Jordy gaat
ja ik schrijf het net ook al hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die al jaren op zichzelf wonen, die weten echt wel hoe alles werkt. Elsa heeft zichzelf opgeofferd als wasvrouw , gaat echt wel goed komen.
Maar het is ook met een reden dat mensen dat zo doen : zich belangrijk en nodig makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die constant moeten benadrukken hoeveel ze doen
doen niet meer dan een ander
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het heerlijk vinden als BB voor de verandering de uitslag zou plaatsen
precies en als je dat maar hard genoeg roeptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is ook met een reden dat mensen dat zo doen : zich belangrijk en nodig maken
Hoe leuk zou het zijn als zij daadwerkelijk met Jordy er op zou staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charice denkt dat als ze tegen Jordy of Pootje staat dat ze dan niet naar huis gaat, tegen de rest wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |