Dat kan en daar in het huis zal zo zijn maar zie dat vaak ook op de werkvloer en dan is het soms niet lolligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het wat overdreven reacties . het leven is al serieus genoeg
Kan ook een nep zijn he maar Hij is altijd dik geweest heeft altijd lollig gedaan om erbij te horen Kan ook een masker zijn dat die opzet maar goed ik ken hem niet dus kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
En ik denk dat Jordy het best wel leuk vindt hoe mensen hem zien..
Ik vind het allemaal zwaar overdreven en niet in overeenstemming met de persoon Jordyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan en daar in het huis zal zo zijn maar zie dat vaak ook op de werkvloer en dan is het soms niet lollig
Dat mag Ieder een mening hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zwaar overdreven en niet in overeenstemming met de persoon Jordy
Ja maar je betrekt het op jezelf en kijkt niet naar zijn persoon , en als je goed kijkt zie je dat die groep Jordy juist erg hoog heeft zitten, dus het gaat nergens overquote:
Ik zeg ja ook ik ken hem niet dus kan ik niet over oordelen en in het huis zullen ze het lollig bedoelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar je betrekt het op jezelf en kijkt niet naar zijn persoon , en als je goed kijkt zie je dat die groep Jordy juist erg hoog heeft zitten, dus het gaat nergens over
Keanu haalt alles uit zijn potentiele laatste dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Keanu het is verboden om overdag te slapen GO zegt BB
Zal hem straks tegenvallen ben ik bang. DIe denkt echt dat hij naar huis gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu haalt alles uit zijn potentiele laatste dag.
24 uur sauna om Elsa te reddenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn er nog geen onverwachte spelletjes geweest , de Red Elsa Van De Bank Games?
Idd, mede daarom hoop ik dat ze de uitslag erbij gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hem straks tegenvallen ben ik bang. DIe denkt echt dat hij naar huis gaat.
Is Milena ook al uit bed dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Keanu het is verboden om overdag te slapen GO zegt BB
Ik heb haar niet gezien, zit op stream 1 te kijkenquote:
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn er nog geen onverwachte spelletjes geweest , de Red Elsa Van De Bank Games?
Zou er niet echt een probleem mee hebben, maar dat oproepen om te gaan stemmen slaat dan nergens meer op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.
Die truc van afreizen naar een Luxe Hotel naast Ikea en dan spectaculair weer terugkomen is niet vaak gebruikt inderdaad... komt waarschijnlijk omdat daar geen hond zit die het verdiendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.
Aub niet kan niet wachten tot ze weg isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van mij mag er 1 vertrekken die elke dag is te vinden in bed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Aub niet kan niet wachten tot ze weg is
1 vaas geloof ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:05 schreef kater1 het volgende:
Zeg, vanmiddag maakte Jane boeketjes met bloemen voor de bankzitters. Waar had ze die (nep) bloemen vandaan?Heeft ze alle vazen in huis leeggehaald?
Ah die lag op de bank te slapen en is opgestaan om in bed verder te slapen. Bij Jolien was het precies andersom.quote:
Weg is wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Aub niet kan niet wachten tot ze weg is
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk gedaan wat er op Elsa's shirt staat?
Bloemen uit de tuin.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:05 schreef kater1 het volgende:
Zeg, vanmiddag maakte Jane boeketjes met bloemen voor de bankzitters. Waar had ze die (nep) bloemen vandaan?Heeft ze alle vazen in huis leeggehaald?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Grote godenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Fanweek:
- Je kunt een oud meubelstuk door bewoners laten pimpen
- Speel een spel namens een bewoner
- Filmpje insturen
- Je kop in plaats van het oog op het grote scherm
- Fan art insturen
Zie net pas dat het bericht uit meerdere onderdelen bestaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kreeg hem ook, zouden ze dan toch de freeze krijgen?
Best wel een soort van kinderlijk?!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Zie net pas dat het bericht uit meerdere onderdelen bestaat.
• Laat een meubel of vuurwerp pimpen door een bewoner
• Speel mee in een spel voor je favoriete bewoner
• Stuur een filmpje in voor de bewoners
• Word het oog in het huis
• Stuur je fan-art voor in het huis
quote:
Ja had de link ernaartoe geplaatst netquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:15 schreef Verity het volgende:
[..]
Zie net pas dat het bericht uit meerdere onderdelen bestaat.
• Laat een meubel of voorwerp pimpen door een bewoner
• Speel mee in een spel voor je favoriete bewoner
• Stuur een filmpje in voor de bewoners
• Word het oog in het huis
• Stuur je fan-art voor in het huis
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:13 schreef KinKiJan het volgende:
Fanweek:
- Je kunt een oud meubelstuk door bewoners laten pimpen
- Speel een spel namens een bewoner
- Filmpje insturen
- Je kop in plaats van het oog op het grote scherm
- Fan art insturen
En als ie al wat zegt, is het zo algemeen en vaag dat ze er niks mee kunnen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:17 schreef KinKiJan het volgende:
En opnieuw een gemiste papegaai-kans met die fanweek, dat ding staat er voor saus.
Of juist nietquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Verity het volgende:
Nu krijgt Jordy z'n fan art i.p.v. z'n Valentijnskaarten
En toch haalde ze die uit de tuin, was te zien op de streams.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:17 schreef kater1 het volgende:
[..]
Het waren veel nep margrieten. Heb ik never nooit niet in de tuin gezien?
Ja als Axel iets niet is dan is het Zwitserland zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Axel weer met de meangirls lol aan het trappen en dat noemt zich Zwitserland.
Dat weten wij, maar Jane vertrouwd hem helaas nog steedsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja als Axel iets niet is dan is het Zwitserland zijn
Bedoelde niet naar een hotel maar een andere ruimte zoals de panic roomquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die truc van afreizen naar een Luxe Hotel naast Ikea en dan spectaculair weer terugkomen is niet vaak gebruikt inderdaad... komt waarschijnlijk omdat daar geen hond zit die het verdiend
Die haalt gewoon zijn landen door elkaar Oostenrijk en Italiė liggen in de buurt.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja als Axel iets niet is dan is het Zwitserland zijn
Liever niet, gewoon lekker naar José en de macaroniquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Bedoelde niet naar een hotel maar een andere ruimte zoals de panic room
Zij speelt op haar eigen manier ook Zwitserland maar er klopt ook iets niet meer tussen die tweequote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar Jane vertrouwd hem helaas nog steeds
Je kunt toch gewoon lol hebben met de andere bewoners en Zwitserland zijn op het moment dat er iets speelt of gestemd moet worden?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Axel weer met de meangirls lol aan het trappen en dat noemt zich Zwitserland.
Grapjasquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:21 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Die haalt gewoon zijn landen door elkaar Oostenrijk en Italiė liggen in de buurt.
Dat kan dan niet voor al te lange duur zijn als donderdags die podcast opgenomen moet worden daar.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Maar wel zeer gescreend natuurlijk.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat zo'n week dat ze berichtjes mogen lezen?
Waarschijnlijk wel, vind dit afbreuk doen aan “ geen contact met de buitenwereld “ wanneer doen ze dat nu eens echtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Denk dat Axel haar minder/ niet meer vertrouwd, omdat ze niet op Jordy wilde stemmen en met een goede motivatie op Pootje heeft gestemd. Ik denk dat Axel had gedacht haar wel te kunnen sturen, maar dat het hem nu tegenvalt. Volgens mij is hun band niet meer zo hecht en Axel trekt steeds meer naar Pootje en die meiden.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij speelt op haar eigen manier ook Zwitserland maar er klopt ook iets niets tussen die twee meer
Maar hoe ben ik nog niet achter.. Er klopt iets niet, dat weet ik wel
Ja ik snap het, dat Luxe Hotel was in een ouwe BB voor een sterfgeval van een familielid van een bewoner.. maakt het nog niet goed, was een hele discussie.. "BB uit=Niet meer terug" maar ja de zielige kaart wonquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:21 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Daar gaat het al mis!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wel zeer gescreend natuurlijk.
Uiteraard.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:24 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar wel zeer gescreend natuurlijk.
Oh, dat zou dan wel weer leuk zijn! Sta ik helemaal achter, als jullie dat allemaal massaal gaan doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:18 schreef Verity het volgende:
Nu krijgt Jordy z'n fan art i.p.v. z'n Valentijnskaarten
Dank je, Weer een raadsel opgelost!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch haalde ze die uit de tuin, was te zien op de streams.
Fijn dat je even je culinaire kunsten met ons deelt, maar ik denk niet dat Jane daar nu veel aan heeftquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:24 schreef riri het volgende:
Wat een klontjes bloem in die saus die Elsa maakt, zo moet je dat ook niet doen.
Zo moet het, boter heet maken, bloem erbij en ongeveer 1 minuut aanbraden onder voortdurend roeren, wat de mensen dan vaak doen is terwijl alles heet is melk erbij gieten, dat is wanneer je vaak veel klontjes krijgt zoals het er in het begin bij Elsa uit zag.
Wat je moet doen is na die ene minuut van boter en bloem mengen de pan van het vuur nemen en af laten koelen.
Dan zonder het op het weer op te warmen met koude melk mengen, gewoon op het aanrecht dus, dan zitten er gewoon wat klontjes in maar dat is niet erg, kun je gewoon wegzetten totdat je de saus gaat maken.
Ben je daaraan toe, op het vuur zetten, niet te heet, goed roeren tijdens het opwarmen met een garde of pollepel en je krijgt een super gladde saus zonder ook maar één enkel klontje.
Dan op smaak brengen en klaar.
Dus niet zoals Elsa het net deed, dan blijf je bezig en gaan de klontjes bijna niet meer weg.
Zij is BB in gekomen met de behoefte om Axel te 'redden' ze vond hem zielig , en daar is dat bondje op gebaseerd.. Maar dynamiek veranderd continu en je kan op een gegeven moment mensen anders gaan zien, zoals wat ze nu bij Jolien heeft.. Ik denk wel dat Jane wat blind is en dat ze ook niet alles met elkaar bespreken , wat ook van de week bleekquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:24 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk dat Axel haar minder/ niet meer vertrouwd, omdat ze niet op Jordy wilde stemmen en met een goede motivatie op Pootje heeft gestemd. Ik denk dat Axel had gedacht haar wel te kunnen sturen, maar dat het hem nu tegenvalt. Volgens mij is hun band niet meer zo hecht en Axel trekt steeds meer naar Pootje en die meiden.
Hij mag doen wat hij wil. Laat hem lekker lol trappen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Nee een aantal dagen, is vorig jaar ook geweest toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan dan niet voor al te lange duur zijn als donderdags die podcast opgenomen moet worden daar.
Ik weet het niet zeker, maar heb altijd het idee dat ze die gewoon opnemen in het EndemolShine gebouw.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan dan niet voor al te lange duur zijn als donderdags die podcast opgenomen moet worden daar.
Maar wel een tip voor jullie dan toch? 😇quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn dat je even je culinaire kunsten met ons deelt, maar ik denk niet dat Jane daar nu veel aan heeft
Hij is aan het manifesterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu fluistert : Het is gewoon mijn tijd nog niet.
Zou kunnen, maar alle herkenbare dingen zoals deuren, ramen, scherm en aanrecht die in die ruimte zijn, zijn ook te zien in die podcast SL's.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb altijd het idee dat ze die gewoon opnemen in het EndemolShine gebouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles yit de tuin is nep, zijn allemaal geen echte planten, van plastic dusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch haalde ze die uit de tuin, was te zien op de streams.
Leuk, of raden voor welke bewoners bepaalde berichten zijn....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Iedereen die daar in BB zit weten drommels goed hoe andere BB's zijn verlopen , daar hoorde de Freeze-Dont move opdracht bij terwijl familie kwam rondlopen.. Veel HuilllieHuillie.. maar ja Resultaten uit het verleden bieden geen moerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:33 schreef Luna68 het volgende:
Maar begrijp ik goed dat de fans dus een spel gaan spelen voor de bewoners? Niet de familie zoals voorgaande jaren? Dat gaat een teleurstelling worden, heb ze er weleens over horen praten dat ze dat verwachte en ook freezes met familie
Gast lult echt uit zijn nek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
De bloemen die ze pakte voor de kaart waren ook van plasticquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef riri het volgende:
[..]
Maar alles yit de tuin is nep, zijn allemaal geen echte planten, van plastic dus
Nog wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar Jane vertrouwd hem helaas nog steeds
Nee, dan verkloot je het format van BB voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hop toch echt dat elsa er ook uit gaat vanavond en er niet weer iemand mag blijven want waarom laten ze ons dan stemmen. Slaat echt nergens meer op dan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh .. de uitzending vanavond wordt wel heel mooi. Dit is ooit op stream geweest, dus ik post het toch maar hier ... want spoileren in het tv topic mag niet. Maar dat muziekje erachter.....Ik ben benieuwdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
Pas maar op.. blijf opletten of het wie moet blijven niet stiekum veranderd in wie moet vertrekken veranderd als de uitslag niet bevaltquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hop toch echt dat elsa er ook uit gaat vanavond en er niet weer iemand mag blijven want waarom laten ze ons dan stemmen. Slaat echt nergens meer op dan.
Er was toch ook een keer dat er eentje naar de begravenis mocht van een oma maar er bewaking of personeel mee ging zodat diegene niet kom spreken over het programma met de familie.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:25 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja ik snap het, dat Luxe Hotel was in een ouwe BB voor een sterfgeval van een familielid van een bewoner.. maakt het nog niet goed, was een hele discussie.. "BB uit=Niet meer terug" maar ja de zielige kaart won
Dus Axel mag eigenlijk niet met Milena en Sharice lol hebben? Oké dan ..quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:28 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Hij mag doen wat hij wil. Laat hem lekker lol trappen.
Ik hou er wel rekening maar het zou ook meteen een hoop duidelijk makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pas maar op.. blijf opletten of het wie moet blijven niet stiekum veranderd in wie moet vertrekken veranderd als de uitslag niet bevalt
Klopt, bleeft toch een interessante discussie.. dat die Bewoner wel lekker in een Hotel zatquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er was toch ook een keer dat er eentje naar de begravenis mocht van een oma maar er bewaking of personeel mee ging zodat diegene niet kom spreken over het programma met de familie.....
Ik hoorde hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef Ebinas het volgende:
Speciaal voor @:Puzzie sloft Jane weer flink voorbij
Moet eerlijk zeggen dat van een hotel staat me helemaal niet bij.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt, bleeft toch een interessante discussie.. dat die Bewoner wel lekker in een Hotel zat
Was dat niet bij JvvjL?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat van een hotel staat me helemaal niet bij.
Je snapt wat er gebeurt als ze dat haleverwege veranderen, alle ratten blijven gewoon en het publiek word wildquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik hou er wel rekening maar het zou ook meteen een hoop duidelijk maken
Er was pasgeleden al een soort van relletje toen met de exit van jeffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Je snapt wat er gebeurt als ze dat haleverwege veranderen, alle ratten blijven gewoon en het publiek word wild
Hij speelt zijn spel, geen vijanden maken.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Mij wel.. ze mocht daar familie ontvangen voorafgaand aan de uitvaartquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Moet eerlijk zeggen dat van een hotel staat me helemaal niet bij.
Spel spelen is prima maar roep niet dat je Zwitserland bentquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Hij speelt zijn spel, geen vijanden maken.
Staat me vaag iets van bij, maar ik ben het ff kwijtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, wat dat heb ik niet gevolgd....was volgens mij een vrouw maar heel lang geleden.
Ok....zou best kunnen.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mij wel.. ze mocht daar familie ontvangen voorafgaand aan de uitvaart
Als dat je spel is mag je dat toch ook gewoon zeggen?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spel spelen is prima maar roep niet dat je Zwitserland bent
was charlotte in utopiaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:49 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Mij wel.. ze mocht daar familie ontvangen voorafgaand aan de uitvaart
Klopt ook, daar mocht een Dramakut naar huis om " relatieproblemen" op te gaan lossen .. 24 uur vrijquote:
Hoort er bij, ze roepen allemaal daar zoveel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:50 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Spel spelen is prima maar roep niet dat je Zwitserland bent
Ga mensen dan niet ergens verwijten wanneer ze niet doen wat jij verwachtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:53 schreef Verida het volgende:
[..]
Als dat je spel is mag je dat toch ook gewoon zeggen?
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:54 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Klopt ook, daar mocht een Dramakut naar huis om " relatieproblemen" op te gaan lossen .. 24 uur vrij
Kan me niet eens meer herinneren wie dat wasquote:
Kim van Jeffquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren wie dat was![]()
maar hier ga ik er niet van uit dat er iemand naar een Hotel of spiegelkamer gaat
Dat was toch omdat haar vader ziek was en met hulp zijn leven wilde beėindigen, ze is toen paar uur weggeweest en toen terug gekomen om mede te delen dat ze haar koffer zou pakken en zou vertrekkenquote:
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:58 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat was toch omdat haar vader ziek was en met hulp zijn leven wilde beėindigen, ze is toen paar uur weggeweest en toen terug gekomen om mede te delen dat ze haar koffer zou pakken en zou vertrekken
In deze BB zal een soortgelijk scenario lopen, maar pas in de laatste 2 weken als Het BB Huis is leeggelopen en de TV beelden te saai gaan worden als 6 mensen in een veel te groot huis rondhangenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Kan me niet eens meer herinneren wie dat was![]()
maar hier ga ik er niet van uit dat er iemand naar een Hotel of spiegelkamer gaat
Omdat net iemand zei dat er iemand naar huis mocht om relatieproblemen op te lossen. Daar kan ik me niets van herinneren en zal bij BB ook nooit gebeuren. Denk maar aan de vriendin van Mattie, die hem graag wilde spreken, daar doen ze niets mee, logisch ook.quote:
Ik vermoed dat kijkers toch een ander idee daarover haddenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
En toch had ik liever Keanu zien vertrekken
Ik milenaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:00 schreef Ebinas het volgende:
En toch had ik liever Keanu zien vertrekken
En niet een klein beetje ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vermoed dat kijkers toch een ander idee daarover hadden
Relatieproblemen kan ik mij niet herinnerenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Omdat net iemand zei dat er iemand naar huis mocht om relatieproblemen op te lossen. Daar kan ik me niets van herinneren en zal bij BB ook nooit gebeuren. Denk maar aan de vriendin van Mattie, die hem graag wilde spreken, daar doen ze niets mee, logisch ook.
Maar zij staat er niet op.quote:
Ergens wel logisch vind ik, kijkers kunnen in die zin weinig met hun stem maar soms zou je bijna denken dat ook zij tactisch stemmenquote:
Van mij mag hij lol trappen met wie hij wil.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:46 schreef Vergeet-mij-nietjes het volgende:
[..]
Dus Axel mag eigenlijk niet met Milena en Sharice lol hebben? Oké dan ..
lol maken is belangrijk in dat huisquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Van mij mag hij lol trappen met wie hij wil.
Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Relatieproblemen kan ik mij niet herinneren
Dat was het ja!!!! Helemaal geblokkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.
--
Keanu is terug: Watjes krijgen ze, suiker waarschijnlijk niet meer en de sauna gaat elke dag om 22:00 uit.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Attentie! Dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht?! Het is verboden om overdag te slapen"
Keanu en watjes dat is een pleonasmequote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.
--
Keanu is terug: Watjes krijgen ze, suiker waarschijnlijk niet meer en de sauna gaat elke dag om 22:00 uit.
Dat was axel toch die bb nadoetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Attentie, dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht? En de laatste zin hoorde ik niet
En dat geschuif met die vork, alles zo snel mogelijk naar binnen werken, vreselijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:16 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan, voedertijd!
Mute! Dat geschraap over die borden
Hij zei alleen Het is verboden.... ....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Attentie, dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht? En de laatste zin hoorde ik niet
Nou te hard geroepen net vol in beeld met mond vol en pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang Elsa geen onsamenhangende verhalen afsteekt met het eten half uit haar mond vind ik de eet-streams best meevallen dit jaar.
Maar als <smak> Elsa het woord <smak smak> heeft neemt, en ze <smak> heeft de volle <smak smak> 'aandacht'. Is het een <smak> gruwel!
Zie ongeveer hetzelfde met Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu ligt bijna met zijn gezicht in het bord. Weten mensen niet waar bestek voor is uitgevonden?
Als het echt gebeurt is waren er op zeker beelden van dus ik geloof er ook niets van en sws staat Shar dat nooit toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb de beelden van Mattie met Milena kussend of seksuele handelingen met elkaar uitvoeren gewoonweg niet gezien, dus ik geloof er ook weinig van, korrel zout etc.
Ik heb ook wel op SM gezocht en er zijn wel reacties hier en daar maar geen beelden van het gebeurde..
De meesten zeggen dat er niets is gebeurd , anderen denken dat er meer is gebeurd. Maar geen beelden of links waar meer duidelijkheid over te zien of lezen is..
Dat de vriendin van Mattie het huis niet in mag van BB kan daar mee te maken hebben?
Ik blijf het een raar verhaal vinden en ik vind de reactie van die vriendin ook wat erg snel qua conclusie.
De gemengde popcorn staat hier al klaar!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Topshow incoming als BB het zelf weer niet gaat verkloten!
Zeker, zin inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Gemengd is zo lekker! Eten wij hier ook altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
De gemengde popcorn staat hier al klaar!
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Axel krijgt als 1e te horen dat hij mag blijven, dan Keano.
Als laatste Jordy .
Elsa.
Ja zo denk ik dat ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Ik zou dat toch raar vinden , Jordy heeft de meeste stemmen gekregen en al zegt BB altijd dat het in willekeurige volgorde is, toch klopt het vaak wel met de eerste die van de bank mag.. de rest is wel vaak anders in volgordequote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Dat zou ook het eerlijkst zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordt
quote:
Zou ik ook zeker wel willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordt
Zou wat zijn als hij nu zegt Met grote verschil mag blijven Jordy..... Keanu mag ook blijven Het gaat dus tussen Elsa en Axel...............Elsa moet naar huis....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou dat toch raar vinden , Jordy heeft de meeste stemmen gekregen en al zegt BB altijd dat het in willekeurige volgorde is, toch klopt het vaak wel met de eerste die van de bank mag.. de rest is wel vaak anders in volgorde
Er zit nogal een gat tussen Jordy en de rest
Maar we gaan het zien..
Zou leuk zijn, geen sauna, toch zweten, topspel!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Het gaat wel spannend worden vanavond, we gaan het zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij nu zegt Met grote verschil mag blijven Jordy..... Keanu mag ook blijven Het gaat dus tussen Elsa en Axel...............Elsa moet naar huis....
Dit gaat wel een hele grote shock zijn daar denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef riri het volgende:
De niet genomineerden voelen zich allemaal veilig, totdat ze de uitkomst van vanavond zien, dan schrikken ze zich het lazarus, ik wil die geschrokken gezichten zien van Milena en Charise....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef riri het volgende:
De niet genomineerden voelen zich allemaal veilig, totdat ze de uitkomst van vanavond zien, dan schrikken ze zich het lazarus, ik wil die geschrokken gezichten zien van Milena en Charise en Pootje....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat niet gebeuren, maar het zou toch helemaal wat zijn als die salarpoll er totaal naast zit en Jordy die taxi in gepropt wordt. De chaos op alle socials en hier zou top zijn! Kun je me oprapen![]()
Het verschil tussen Axel en Elsa is te groot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat niet gebeuren, maar het zou toch helemaal wat zijn als die salarpoll er totaal naast zit en Jordy die taxi in gepropt wordt. De chaos op alle socials en hier zou top zijn! Kun je me oprapen![]()
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het verschil tussen Axel en Elsa is te groot.
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het oplettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.
Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het opletten
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
Zo te zien gaat het een lange 2,5 uur worden voor ze
Aflevering met Jane die de dames aanspreekt komt er nog voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijken
Bij die twee verbaasd niets mij meer. Ook best erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zit net even op x te neuzen en daar staat een filmpje van Charice en Milena dat Charice spuugt op Milena, weliswaar zogenaamd als grapje bedoeld maar dan toch.
Wat een raar wijf is het zeg.
ja het is net zoń stem van een kinderprogramma op de belgische tvquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice heeft het zwijgen verbroken en schreeuwt al weer lekker mee in dat huis. Milena is echt erg, met die schetterstem
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Droopie het volgende:
Jongens, wie heeft zijn bezem al opgestuurd naar het BB huis om te laten pimpen door Milena?
Mijn vriezer sturen vind ik een beetje overdreven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan als die uit het niks begint te schreeuwen terwijl ik hier post niet eens meer fatsoenlijk over m'n tekst denken joh
(Dus als ik zinnen maak zoals Pootje klinkt weet je genoeg)
Noooooooooo... krijgt ie toch zijn fanmail, UGH.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef Puzzie het volgende:
Ik denk dat het tussen Keanu en Elsa gaat .
Keanu was al genomineerd en denkt dat hij weg moet en Elsa is een totale verrassing voor de bewoners.
Heerlijk, I love it, kan niet wachten, de was loopt op, stinkende wasmachines die niet leeggehaald worden, potje zout dat in no time leeg is .quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets haha
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:09 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Elsa weg is vies huis die koters kunnen niets haha
Ze spelen gezellig, maar ondertussen zitten ze daar met hun tweetjes.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:08 schreef ledn81 het volgende:
Hele dag weg geweest en kom terug met een vrolijke Sharice en Mileentje
Axel zit nog net niet op schoot bij Mileenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:12 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ze spelen gezellig, maar ondertussen zitten ze daar met hun tweetjes.
ja wonen er genoeg op hun zelf, maar denk wel dat Jordy het wel kan enzoquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.
Als zoals de poll nu uitwijst en Elsa echt weg moet dan heeft de kijker gestemd om andere voor hun belangrijkere redenen dan het huis
Snel nog effe een Vrijspeel spelquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Er zijn er genoeg die al jaren op zichzelf wonen, die weten echt wel hoe alles werkt. Elsa heeft zichzelf opgeofferd als wasvrouw , gaat echt wel goed komen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef rinardo het volgende:
[..]
Heerlijk, I love it, kan niet wachten, de was loopt op, stinkende wasmachines die niet leeggehaald worden, potje zout dat in no time leeg is .
mensen die constant moeten benadrukken hoeveel ze doenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Als het goed is zijn er genoeg mensen die het kunnen aansturen , daar hebben ze Elsa niet voor nodig.
Als zoals de poll nu uitwijst en Elsa echt weg moet dan heeft de kijker gestemd om andere voor hun belangrijkere redenen dan het huis
ik zou het heerlijk vinden als BB voor de verandering de uitslag zou plaatsenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:13 schreef Puzzie het volgende:
Dat heulen met Axel is ook heel bewust van die Gif twins
Nu over Jordy die volgens hun down is ..
Axel denkt dat het tussen Kiki en Jordy gaat
ja ik schrijf het net ook al hahaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:13 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er zijn er genoeg die al jaren op zichzelf wonen, die weten echt wel hoe alles werkt. Elsa heeft zichzelf opgeofferd als wasvrouw , gaat echt wel goed komen.
Maar het is ook met een reden dat mensen dat zo doen : zich belangrijk en nodig makenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
mensen die constant moeten benadrukken hoeveel ze doen
doen niet meer dan een ander
Ik ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:14 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik zou het heerlijk vinden als BB voor de verandering de uitslag zou plaatsen
precies en als je dat maar hard genoeg roeptquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Maar het is ook met een reden dat mensen dat zo doen : zich belangrijk en nodig maken
Hoe leuk zou het zijn als zij daadwerkelijk met Jordy er op zou staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charice denkt dat als ze tegen Jordy of Pootje staat dat ze dan niet naar huis gaat, tegen de rest wel.
Kiki zit in de saunaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god houd je waffel krijsert![]()
ik ga wel naar de douche luisteren
Lijkt me ook zo top als Milena naast Jane op de bank komt en naar huis vliegtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hoe leuk zou het zijn als zij daadwerkelijk met Jordy er op zou staan
Hoewel ze na vanavond toch misschien anders zal piepen
Nee dit gaat echt als een bom inslaanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Niemand verwacht dat Elsa weggaat..Dit wordt een mega bom vanavond..Snappen ze niks van
Zo mooi om te zien. Vooral als ze keanu en jordy samen als 1e laten zien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:19 schreef Hznootje het volgende:
Niemand verwacht dat Elsa weggaat..Dit wordt een mega bom vanavond..Snappen ze niks van
tenzij de FEBO het verknald voor onsquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Nee dit gaat echt als een bom inslaan
Dan schrikt ze zich een ongeluk vanavond, en terecht!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:15 schreef OmaJacky het volgende:
Charice denkt dat als ze tegen Jordy of Pootje staat dat ze dan niet naar huis gaat, tegen de rest wel.
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mijquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:20 schreef Joyce-43 het volgende:
hoe duur die van Jane? ze vertelde wel dat die van Ashley goedkoop waren had ik gelezen ofzo
van Jane blijven wel goed zitten.
Dat is toch heerlijke tv om het eens een keer te laten zien op volgorde van meeste stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo mooi om te zien. Vooral als ze keanu en jordy samen als 1e laten zien.
Ze is echt aan het overacten, vreselijk irritantquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:17 schreef ledn81 het volgende:
Mijn god houd je waffel krijsert![]()
ik ga wel naar de douche luisteren
Daarom jordy echt als 1e laten zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:21 schreef riri het volgende:
[..]
Dan schrikt ze zich een ongeluk vanavond, en terecht!
nee dat verteld Axel net dat Jane dat gezegd had vandaar dat ik dat net schreef ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ashley had matten die Karen innaaide .. De extensions van Jane zijn niet goedkoop volgens mij
Dat gun ik hem wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Daarom jordy echt als 1e laten zien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |