Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het verschil tussen Axel en Elsa is te groot.
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het oplettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.
Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het opletten
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
Zo te zien gaat het een lange 2,5 uur worden voor ze
Aflevering met Jane die de dames aanspreekt komt er nog voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijken
Bij die twee verbaasd niets mij meer. Ook best erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zit net even op x te neuzen en daar staat een filmpje van Charice en Milena dat Charice spuugt op Milena, weliswaar zogenaamd als grapje bedoeld maar dan toch.
Wat een raar wijf is het zeg.
ja het is net zoń stem van een kinderprogramma op de belgische tvquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice heeft het zwijgen verbroken en schreeuwt al weer lekker mee in dat huis. Milena is echt erg, met die schetterstem
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Droopie het volgende:
Jongens, wie heeft zijn bezem al opgestuurd naar het BB huis om te laten pimpen door Milena?
Mijn vriezer sturen vind ik een beetje overdreven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan als die uit het niks begint te schreeuwen terwijl ik hier post niet eens meer fatsoenlijk over m'n tekst denken joh
(Dus als ik zinnen maak zoals Pootje klinkt weet je genoeg)
Noooooooooo... krijgt ie toch zijn fanmail, UGH.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |