Gemengd is zo lekker! Eten wij hier ook altijd.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:32 schreef LonesomeFairy het volgende:
[..]
De gemengde popcorn staat hier al klaar!
Waar baseer je dat op?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Axel krijgt als 1e te horen dat hij mag blijven, dan Keano.
Als laatste Jordy .
Elsa.
Ja zo denk ik dat ookquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Ik zou dat toch raar vinden , Jordy heeft de meeste stemmen gekregen en al zegt BB altijd dat het in willekeurige volgorde is, toch klopt het vaak wel met de eerste die van de bank mag.. de rest is wel vaak anders in volgordequote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordtquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Dat zou ook het eerlijkst zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordt
quote:
Zou ik ook zeker wel willen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Zou wel heel jammer zijn. Het mooist is als Jordy als eerste gesaved wordt
Zou wat zijn als hij nu zegt Met grote verschil mag blijven Jordy..... Keanu mag ook blijven Het gaat dus tussen Elsa en Axel...............Elsa moet naar huis....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik zou dat toch raar vinden , Jordy heeft de meeste stemmen gekregen en al zegt BB altijd dat het in willekeurige volgorde is, toch klopt het vaak wel met de eerste die van de bank mag.. de rest is wel vaak anders in volgorde
Er zit nogal een gat tussen Jordy en de rest
Maar we gaan het zien..
Zou leuk zijn, geen sauna, toch zweten, topspel!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:39 schreef OmaJacky het volgende:
Mijn voorspelling:
Als laatste Jordy .
Elsa.
Het gaat wel spannend worden vanavond, we gaan het zienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:51 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou wat zijn als hij nu zegt Met grote verschil mag blijven Jordy..... Keanu mag ook blijven Het gaat dus tussen Elsa en Axel...............Elsa moet naar huis....
Dit gaat wel een hele grote shock zijn daar denk ikquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef riri het volgende:
De niet genomineerden voelen zich allemaal veilig, totdat ze de uitkomst van vanavond zien, dan schrikken ze zich het lazarus, ik wil die geschrokken gezichten zien van Milena en Charise....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:52 schreef riri het volgende:
De niet genomineerden voelen zich allemaal veilig, totdat ze de uitkomst van vanavond zien, dan schrikken ze zich het lazarus, ik wil die geschrokken gezichten zien van Milena en Charise en Pootje....
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat niet gebeuren, maar het zou toch helemaal wat zijn als die salarpoll er totaal naast zit en Jordy die taxi in gepropt wordt. De chaos op alle socials en hier zou top zijn! Kun je me oprapen![]()
Het verschil tussen Axel en Elsa is te groot.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef KinKiJan het volgende:
Gaat niet gebeuren, maar het zou toch helemaal wat zijn als die salarpoll er totaal naast zit en Jordy die taxi in gepropt wordt. De chaos op alle socials en hier zou top zijn! Kun je me oprapen![]()
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Het verschil tussen Axel en Elsa is te groot.
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het oplettenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Deadline om dingen in te sturen is 27/2, dus denk de week erop pas.
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:57 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Het verschil tussen Jordy en de rest is ook best duidelijk
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat sws die heeft absoluut de meeste stemmen.
Hebben we allemaal wel eens last van.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:58 schreef -river- het volgende:
[..]
Oh, week erop dus, dan ben ik niet goed aan het opletten
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:01 schreef KinKiJan het volgende:
Zo te zien gaat het een lange 2,5 uur worden voor ze
Aflevering met Jane die de dames aanspreekt komt er nog voorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ook voor ons, kan die klok wel voorruit kijken
Bij die twee verbaasd niets mij meer. Ook best erg eigenlijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:02 schreef OmaJacky het volgende:
Ik zit net even op x te neuzen en daar staat een filmpje van Charice en Milena dat Charice spuugt op Milena, weliswaar zogenaamd als grapje bedoeld maar dan toch.
Wat een raar wijf is het zeg.
ja het is net zoń stem van een kinderprogramma op de belgische tvquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Sharice heeft het zwijgen verbroken en schreeuwt al weer lekker mee in dat huis. Milena is echt erg, met die schetterstem
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:04 schreef Droopie het volgende:
Jongens, wie heeft zijn bezem al opgestuurd naar het BB huis om te laten pimpen door Milena?
Mijn vriezer sturen vind ik een beetje overdreven.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:06 schreef KinKiJan het volgende:
Ik kan als die uit het niks begint te schreeuwen terwijl ik hier post niet eens meer fatsoenlijk over m'n tekst denken joh
(Dus als ik zinnen maak zoals Pootje klinkt weet je genoeg)
Noooooooooo... krijgt ie toch zijn fanmail, UGH.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:54 schreef -river- het volgende:
Volgende week is de fan week wat zal Jordy blij zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |