Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:01 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Relatieproblemen kan ik mij niet herinneren
Dat was het ja!!!! Helemaal geblokkeerdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.
--
Keanu is terug: Watjes krijgen ze, suiker waarschijnlijk niet meer en de sauna gaat elke dag om 22:00 uit.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:14 schreef KinKiJan het volgende:
BB: "Attentie! Dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht?! Het is verboden om overdag te slapen"
Keanu en watjes dat is een pleonasmequote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:10 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wanda ging er bij EJVJL uit omdat haar vriend het uitmaakte, maar die mocht niet terug. Verder weet ik het zo ook niet.
--
Keanu is terug: Watjes krijgen ze, suiker waarschijnlijk niet meer en de sauna gaat elke dag om 22:00 uit.
Dat was axel toch die bb nadoetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Attentie, dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht? En de laatste zin hoorde ik niet
En dat geschuif met die vork, alles zo snel mogelijk naar binnen werken, vreselijkquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:16 schreef Ireth het volgende:
Ik zet de streams aan, voedertijd!
Mute! Dat geschraap over die borden
Hij zei alleen Het is verboden.... ....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:15 schreef LonesomeFairy het volgende:
Attentie, dit is Big Brother. Mag ik jullie aandacht? En de laatste zin hoorde ik niet
Nou te hard geroepen net vol in beeld met mond vol en pratenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:19 schreef KinKiJan het volgende:
Zolang Elsa geen onsamenhangende verhalen afsteekt met het eten half uit haar mond vind ik de eet-streams best meevallen dit jaar.
Maar als <smak> Elsa het woord <smak smak> heeft neemt, en ze <smak> heeft de volle <smak smak> 'aandacht'. Is het een <smak> gruwel!
Zie ongeveer hetzelfde met Axel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:26 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Keanu ligt bijna met zijn gezicht in het bord. Weten mensen niet waar bestek voor is uitgevonden?
Als het echt gebeurt is waren er op zeker beelden van dus ik geloof er ook niets van en sws staat Shar dat nooit toe.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:20 schreef Puzzie het volgende:
Ik heb de beelden van Mattie met Milena kussend of seksuele handelingen met elkaar uitvoeren gewoonweg niet gezien, dus ik geloof er ook weinig van, korrel zout etc.
Ik heb ook wel op SM gezocht en er zijn wel reacties hier en daar maar geen beelden van het gebeurde..
De meesten zeggen dat er niets is gebeurd , anderen denken dat er meer is gebeurd. Maar geen beelden of links waar meer duidelijkheid over te zien of lezen is..
Dat de vriendin van Mattie het huis niet in mag van BB kan daar mee te maken hebben?
Ik blijf het een raar verhaal vinden en ik vind de reactie van die vriendin ook wat erg snel qua conclusie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De gemengde popcorn staat hier al klaar!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Topshow incoming als BB het zelf weer niet gaat verkloten!
Zeker, zin inquote:Op vrijdag 21 februari 2025 18:30 schreef freaky40 het volgende:
Topshow incoming als BB het zelf weer niet gaat verkloten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |