Hij mag doen wat hij wil. Laat hem lekker lol trappen.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Axel weer met de meangirls lol aan het trappen en dat noemt zich Zwitserland.
Nee een aantal dagen, is vorig jaar ook geweest toch?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan dan niet voor al te lange duur zijn als donderdags die podcast opgenomen moet worden daar.
Ik weet het niet zeker, maar heb altijd het idee dat ze die gewoon opnemen in het EndemolShine gebouw.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:22 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat kan dan niet voor al te lange duur zijn als donderdags die podcast opgenomen moet worden daar.
Maar wel een tip voor jullie dan toch? 😇quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:27 schreef Verida het volgende:
[..]
Fijn dat je even je culinaire kunsten met ons deelt, maar ik denk niet dat Jane daar nu veel aan heeft
Hij is aan het manifesterenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:31 schreef Li0nHeart het volgende:
Keanu fluistert : Het is gewoon mijn tijd nog niet.
Zou kunnen, maar alle herkenbare dingen zoals deuren, ramen, scherm en aanrecht die in die ruimte zijn, zijn ook te zien in die podcast SL's.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker, maar heb altijd het idee dat ze die gewoon opnemen in het EndemolShine gebouw.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar alles yit de tuin is nep, zijn allemaal geen echte planten, van plastic dusquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef spapaars het volgende:
[..]
En toch haalde ze die uit de tuin, was te zien op de streams.
Leuk, of raden voor welke bewoners bepaalde berichten zijn....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:23 schreef spapaars het volgende:
[..]
Is dat zo'n week dat ze berichtjes mogen lezen?
Iedereen die daar in BB zit weten drommels goed hoe andere BB's zijn verlopen , daar hoorde de Freeze-Dont move opdracht bij terwijl familie kwam rondlopen.. Veel HuilllieHuillie.. maar ja Resultaten uit het verleden bieden geen moerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:33 schreef Luna68 het volgende:
Maar begrijp ik goed dat de fans dus een spel gaan spelen voor de bewoners? Niet de familie zoals voorgaande jaren? Dat gaat een teleurstelling worden, heb ze er weleens over horen praten dat ze dat verwachte en ook freezes met familie
Gast lult echt uit zijn nek.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:19 schreef Aardbeienmoes het volgende:
En Axel weer met de meangirls lol aan het trappen en dat noemt zich Zwitserland.
De bloemen die ze pakte voor de kaart waren ook van plasticquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:35 schreef riri het volgende:
[..]
Maar alles yit de tuin is nep, zijn allemaal geen echte planten, van plastic dus
Nog wel.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Dat weten wij, maar Jane vertrouwd hem helaas nog steeds
Nee, dan verkloot je het format van BB voor de 3e keer.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:40 schreef Koos1958 het volgende:
Hop toch echt dat elsa er ook uit gaat vanavond en er niet weer iemand mag blijven want waarom laten ze ons dan stemmen. Slaat echt nergens meer op dan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |