Dat kan en daar in het huis zal zo zijn maar zie dat vaak ook op de werkvloer en dan is het soms niet lolligquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:34 schreef Puzzie het volgende:
Ik vind het wat overdreven reacties . het leven is al serieus genoeg
Kan ook een nep zijn he maar Hij is altijd dik geweest heeft altijd lollig gedaan om erbij te horen Kan ook een masker zijn dat die opzet maar goed ik ken hem niet dus kan ik niet over oordelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:35 schreef Puzzie het volgende:
En ik denk dat Jordy het best wel leuk vindt hoe mensen hem zien..
Ik vind het allemaal zwaar overdreven en niet in overeenstemming met de persoon Jordyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat kan en daar in het huis zal zo zijn maar zie dat vaak ook op de werkvloer en dan is het soms niet lollig
Dat mag Ieder een mening hequote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:42 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik vind het allemaal zwaar overdreven en niet in overeenstemming met de persoon Jordy
Ja maar je betrekt het op jezelf en kijkt niet naar zijn persoon , en als je goed kijkt zie je dat die groep Jordy juist erg hoog heeft zitten, dus het gaat nergens overquote:
Ik zeg ja ook ik ken hem niet dus kan ik niet over oordelen en in het huis zullen ze het lollig bedoelenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ja maar je betrekt het op jezelf en kijkt niet naar zijn persoon , en als je goed kijkt zie je dat die groep Jordy juist erg hoog heeft zitten, dus het gaat nergens over
Keanu haalt alles uit zijn potentiele laatste dag.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Keanu het is verboden om overdag te slapen GO zegt BB
Zal hem straks tegenvallen ben ik bang. DIe denkt echt dat hij naar huis gaat.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:52 schreef Droopie het volgende:
[..]
Keanu haalt alles uit zijn potentiele laatste dag.
24 uur sauna om Elsa te reddenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn er nog geen onverwachte spelletjes geweest , de Red Elsa Van De Bank Games?
Idd, mede daarom hoop ik dat ze de uitslag erbij gooien.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:53 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zal hem straks tegenvallen ben ik bang. DIe denkt echt dat hij naar huis gaat.
Is Milena ook al uit bed dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef Dotteke het volgende:
Keanu het is verboden om overdag te slapen GO zegt BB
Ik heb haar niet gezien, zit op stream 1 te kijkenquote:
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:51 schreef 5thencounter het volgende:
Zijn er nog geen onverwachte spelletjes geweest , de Red Elsa Van De Bank Games?
Zou er niet echt een probleem mee hebben, maar dat oproepen om te gaan stemmen slaat dan nergens meer op.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.
Die truc van afreizen naar een Luxe Hotel naast Ikea en dan spectaculair weer terugkomen is niet vaak gebruikt inderdaad... komt waarschijnlijk omdat daar geen hond zit die het verdiendquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik denk dat er vanavond wel een exit van Elsa is, alleen mag ze dan naar de PR of andere ruimte en komende week weer terug. Is al vaker gebeurd in BB en dan klopt het weer een beetje met het aantal bewoners.
Aub niet kan niet wachten tot ze weg isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 16:57 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Van mij mag er 1 vertrekken die elke dag is te vinden in bed.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Aub niet kan niet wachten tot ze weg is
1 vaas geloof ik.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:05 schreef kater1 het volgende:
Zeg, vanmiddag maakte Jane boeketjes met bloemen voor de bankzitters. Waar had ze die (nep) bloemen vandaan?Heeft ze alle vazen in huis leeggehaald?
Ah die lag op de bank te slapen en is opgestaan om in bed verder te slapen. Bij Jolien was het precies andersom.quote:
Weg is wegquote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:00 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Aub niet kan niet wachten tot ze weg is
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 17:08 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Heeft iemand eigenlijk gedaan wat er op Elsa's shirt staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |