Volgens mij als je met je rug naar de ZD staat (de arena rechts) ligt het terrein van BB precies voor je.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:20 schreef Kinga het volgende:
[..]
Waar ligt ie precies? MediArena straat toch? Dan loop ik wel ff langs.
Wowquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
zag een foto op zijn insta daar was hij even stukje breder als dat hij nu isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
jasje is te groot
vooral bij zijn schouders![]()
ik vind een man in pak mooi
maar dan moet het wel goed aansluiten
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
het is een broekje
met een jasje
Oke het staat nog steeds voor geen meterquote:
Ik zie geen broek dusquote:
Een boxershort met jasje meer...quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
volgens mij een broekje met een kolbertje.....
doet de kwoots van legoman het nogquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
Ik vind het wel mooi wat ze aan heeft. En vooral haar schoentjesquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat stukje stof wat voor Jurkje bij Milena door moet gaan, kan toch echt niet
ze kan hem wel ergens anders om draaienquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kodiak100 het volgende:
Milena draai die kabel niet zo om die zender
Gek![]()
Dat komt omdat het zo kort isquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef engine het volgende:
[..]
Ik zie geen broek dus
geenbroekpakding
achterkant zie je hetquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat komt omdat het zo kort is![]()
Jup ik zie pijpjes
je hebt teveel IMG tags erin staanquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
Axel stukje breder
****MOD Edit foto verwijderd ivm AVG****
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |