Ik heb juist gelezen en in de podcast van Michelangelo gehoord dat mensen het huis wilden bestormen als Jeff wel zou mogen blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:32 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bij Jeffrey waren het vooral wat FB Miepkes die gewoon niet wilden snappen dat 'hun Sjefke' zomaar eens niet zo geliefd zou kunnen zijn. Die riepen zelfs dat ze de boel gingen blokkeren daar mocht ie moeten gaan
Die uitslag was prima en ook te verwachten. Als Jordy nu die auto in zou moeten zou het inderdaad wel wat vreemder zijn.
Wel te hopen dat het zometeen beter gaat wordenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef Ireth het volgende:
Mijn god, fok is net zo snel als pindakaas door een theezeefje...
Heb je hem ook fanmail gestuurd dan?quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Voel me vereerd.....tijdje geleden dat ik een bakvis genoemd werd......![]()
![]()
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:25 schreef greysbones het volgende:
milena
ik heb wel mijn benen niet geschoren
wel of niet?
ja zegt heeft het er vaak over ja ik ben moeder en kan dat niet doen en of zeggen over andere dingen nou ik ben 47 en ik ben echt niet preuts en snel afkeurend houd ook wel van uitdagend, maar dit is echt TE kort hoorquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:40 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Omdat Milena zowat in haar blote kont zit met dat ‘kleedje’ aan.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:44 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb juist gelezen en in de podcast van Michelangelo gehoord dat mensen het huis wilden bestormen als Jeff wel zou mogen blijven
dacht dat wij de mic gewoon nog hadden van hunquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:41 schreef Luna68 het volgende:
Ik hoor Die Twee heel hard in de suite ook??
tafellaken wat ze vaak om heeft is toch ook fleurigquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:39 schreef Tascha071 het volgende:
Elsa heeft zich i.i.g. voor de eerste keer echt fleurig aangekleed
Nee op hem gestemd.....en mede gezorgd dat hij mag blijvenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Heb je hem ook fanmail gestuurd dan?
X vind ik juist een triestere bende de laatste tijdquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hier! Ze weten zelf niet eens wat ze nou willen!
(las het op X vorige week, moest er hoe dan ook smakelijk om lachen)
die heb ik niet gezien de sokkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:43 schreef Gerrie_55 het volgende:
Mijn god wat heeft elsa aan zeg die sokken ook
Dat gaat ook allemaal wel ver voor een hoop 'fans' Bizar welquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef KinKiJan het volgende:
[..]Hier! Ze weten zelf niet eens wat ze nou willen!
(las het op X vorige week, moest er hoe dan ook smakelijk om lachen)
ze heeft werkelijk niets wits aanquote:
Ik denk niet dat dat bakvissen zijnquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:42 schreef Kinga het volgende:
Ik zit de aflevering van gisteren te kijken en Jordy is daar WEER aan het zeiken over die valentijnskaarten. BB gaat hem sowieso alles gunnen volgende week. Anders krijgt ie die hele meute bakvissen over zich heen die hem nu op de 1e plek gestemd hebben.
Regenboogvoetjequote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft werkelijk niets wits aan![]()
Denk het ook want ik hoor ze al even niet meerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:45 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dacht dat wij de mic gewoon nog hadden van hun
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
Heb je als teddybeer Afghanistan en Irak overleefd zit je opeens in het Big Brother huis met een paar felgroene beenwarmers op je kop![]()
[ afbeelding ]
Jawel sokkenquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:47 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ze heeft werkelijk niets wits aan![]()
Dat groen van haar truitje staat haar wel hartstikke mooi bij haar donkere huid!quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:46 schreef lojanda het volgende:
Dat
[..]
tafellaken wat ze vaak om heeft is toch ook fleurig
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:48 schreef ledn81 het volgende:
Heb je als teddybeer Afghanistan en Irak overleefd zit je opeens in het Big Brother huis met een paar felgroene beenwarmers op je kop![]()
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweer
lik me beerquote:Op vrijdag 21 februari 2025 19:49 schreef engine het volgende:
[..]
Likmebakvis of hoe heette dat ding ook alweer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |