Hij zoekt ze echt vaak op en dan veranderen meteen zijn houding.. daarom heb ik vaak het gevoel dat het veel nep is.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:29 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat doet hij heel vaak. Hij is zich heel bewust van de camera. Vooral tijdens zijn huilbuien
Nou echt he....wat een verademing zeg.....quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:42 schreef mazaru het volgende:
Zo fijn om die discussies nou eens te kunnen volgen met ondertiteling. Dan is het zoveel duidelijker![]()
zo zeg kanonne en hoe vaak bijwerken? welke stream vertelde ze het?quote:
waar wil ik ook hahhaaquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
kun je in 3 termijnen betalen
dafuq
haar in termijnen betalen
denk 2quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
zo zeg kanonne en hoe vaak bijwerken? welke stream vertelde ze het?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
even tussendoor
al bekend hier dat Jill weer zwanger is![]()
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ikquote:
Ashley is de Temu versie van Janequote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ik
Ja maar die waren van nylon, hing een kaartje aan " pas op voor open vuur"quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:44 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat zie je ook wel.. die van Ashley waren een heel stuk goedkopen denk ik
niet alleen aan de haren van Ashleyquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ja maar die waren van nylon, hing een kaartje aan " pas op voor open vuur"
quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik vind die van Jane heel mooi, en ziet er heel natuurlijk uitquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Dat was echt een verschrikkingquote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En die wie maar langer en langer Ze kon er op zitten.quote:Op vrijdag 21 februari 2025 20:48 schreef lojanda het volgende:
[..]
Dat was echt een verschrikkingmaar ook haar eigen haar was net een dode marmot
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |