En morgen twijfelt hij weerquote:Op maandag 17 februari 2025 01:36 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Hij heeft eindelijk zichzelf gevonden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 38% gewijzigd door Kodiak100 op 17-02-2025 01:45:14 ]
echt triest vind ik ik ikquote:Op maandag 17 februari 2025 01:39 schreef Flory- het volgende:
Bij Keanu is echt alleen maar constant ik ik ik
Die vindt het sowieso raar als een van de mannen op haar zou kunnen gaan.quote:Op maandag 17 februari 2025 01:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Jolien vindt het raar dat Axel mogelijk op haar zou gaan
Dat is Jordyquote:Op maandag 17 februari 2025 07:43 schreef Fritsie1960 het volgende:
Stream 1 iemand in beeld.... nieuwe bewoner?? Ik herken deze niet
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.quote:Op maandag 17 februari 2025 07:39 schreef Rhosyn het volgende:
Op stream 1 de bedden van ik denk Charice en Milena, Dat zijn drie bedden tegen elkaar geschoven. En ze liggen heel ver van elkaar af. Het middelste bed leeg.
Moeten alle lege bedden niet ingeleverd worden? Of is dit nog steeds het wisselbed?
Ik vroeg me al af waarom.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:05 schreef Fritsie1960 het volgende:
Lichten aan, en Pootje heeft op de bank geslapen bij de knop
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee daar liggen nu anderen dat is in de suite.
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:09 schreef Willewa het volgende:
[..]
Er was toch een tweepersoonsbed op de gewone slaapkamer waar Jolien en Jeffrey in sliepen? Of is die weggehaald? Het leek niet alsof het een apart bed was die er tussenstond iig, meer echt dat tweepersoonsbed.
Huh, ik zou toch zweren dat die een tweepersoonsbed/twijfelaar hadden in diezelfde hoekquote:Op maandag 17 februari 2025 08:10 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Jolien en Jeffrey hadden hun bedden tegen elkaar geschoven. Ik weet niks van een tweepersoonsbed in die tentkamer.
Ja tochquote:Op maandag 17 februari 2025 08:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Ja.. daar is een 2-persoons bed. Was vanochtend goed te zien op de nachtbeelden.
Ik dacht dat het over het douchen gingquote:Op maandag 17 februari 2025 08:12 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee die gaat niet zo vaak. ‘s morgens te vroeg n ‘s avonds te lui.
Dus Jeffrey en Jolien kregen een 2persoonbed omdat ze een setje waren?quote:
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:22 schreef Willewa het volgende:
Zal wel goed koud daar zijn bij die douches trouwens. -3 daar nu, gevoelstemperatuur -7 zegt weeronline.
True ik hou ook niet van dat publieke ruftenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:23 schreef Snensie het volgende:
Als je zoveel scheten moet laten zit er iets dwars wat je op een toilet zou kunnen lozen. Ik vind het zo goor die lui die altijd tot het uiterste wachten en hun kak al de ruimte in smijten. Ga naar de plee goorlappen.
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brrquote:Op maandag 17 februari 2025 08:24 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En dan zullen mensen hier wel reageren met dat er warmtelampen hangen maar het blijft koud hoor.
Ik heb jaren gewoond zonder cv en met douchen zo'n warmte straal kachel ding boven mij en het was nog steeds koud.
En daar staan ze buiten in de vrieskou.
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:28 schreef Willewa het volgende:
[..]
Gek genoeg heb ik nog niemand gehoord erover volgens mij. Lijkt me echt koud brr
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef marky het volgende:
[..]
Er hangen onder het afdak warmte lampen Als het douchealarm gaat gaan die ook aan. In het begin vergat BB die nog wel eens uit te zetten en dan stonden ze daar lekker warm.
En ik hoor ze nu met bibberende stem roepen brrr het is echt koud.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:31 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou ik wel hoor. Maar sommigen zijn er aan gewend en klagen er niet meer over.
Het zal ook niet heel veel doen nu het echt koud is.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:33 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ohh dat heb ik gemist wtf. Ik las het net ook niet goed bij Rhosyn. Dat scheelt dan vast ja.
Maar Jordy zegt nu ook wel ‘oehhh echt heel koud’.
Hoort zo ook voor hare majesteit.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:06 schreef Willewa het volgende:
[..]
Dat was volgens mij dat tweepersoonsbed waar Milena in lag.
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:37 schreef Rhosyn het volgende:
Waar blijft het zelfgebakken brood.
Ze hebben een broodbakmachine.
Wat? Eieren in het broodquote:Op maandag 17 februari 2025 08:39 schreef marky het volgende:
[..]
Zolang er gedacht wordt dat ze eieren nodig hebben voor het brood vraag ik mij af of ze echt gaan bakken.
Mwoahquote:Op maandag 17 februari 2025 08:36 schreef Rhosyn het volgende:
Vroeghar met de kinderen in het zwembad met afdrogen en aankleden stonden ze ook te bibberen van de kou he.
En in het zwembad is het niet koud.
Als je lijf nat is en je haren nat koel je af. Laat staan daar buiten.
Los van de straal warmte kachels want dat is alleen als je er onder staat.
In de douche zelf hangen ze niet.
Ik vind het bikkels.
Ze moet maar een troon aanvragen bij BB. Daar kan ze tenminste vanaf worden gestotenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hoort zo ook voor hare majesteit.
quote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Snensie het volgende:
[..]
Mwoah
Met die gasprijzen van het moment zijn er heel veel mensen die in een koud huis zitten.
Ja dat dacht ik ookal of een percolatorquote:Op maandag 17 februari 2025 08:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Waarom geven ze die mensen niet gewoon een fatsoenlijk filterkoffie apparaat?
het zijn toch echt een stel ondankbare hondenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:40 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Sharice zei vanochtend dat Pootje zou gaan uitzoeken hoe deze werkt. Dus ik denk voorlopig nog geen brood.
Ik hoorde Axel ook zeggen: jij bent een bestellerquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane : 500 g tarwebloem [in de maatbeker]
Axel : Maar dat is milliliter
Jane zoekt andere maatbeker.
Axel : Maar we hebben toch een weegschaal, lieve schat.
ze hebben nu lekker vers brood voor de lunchquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Een broodbakmachine duurt toch wel even voor dat dat brood klaar is?
Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen en bakken. Afkoelen.
Dat moet je de avond er voor doen en een timer instellen. Dan wordt je wakker met de geur van brood.
Het zal ook niet zo'n heel groot brood worden. Allemaal 1 klein stukje.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:52 schreef Verida het volgende:
[..]
ze hebben nu lekker vers brood voor de lunch
Of gewoon programmerenquote:Op maandag 17 februari 2025 08:51 schreef Rhosyn het volgende:
Een broodbakmachine duurt toch wel even voor dat dat brood klaar is?
Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen. Kneden. Rijzen en bakken. Afkoelen.
Dat moet je de avond er voor doen en een timer instellen. Dan wordt je wakker met de geur van brood.
Die hopen dat daar gewoon een brood uitvalt zoals uit de vendingmachine.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:45 schreef Verida het volgende:
[..]
het zijn toch echt een stel ondankbare honden
wekenlang met die slob gezeten, krijgen ze eindelijk een broodmachine en dan zijn ze te belazerd om uit te zoeken hoe dat moet.
Had je iets anders verwacht danquote:Op maandag 17 februari 2025 08:59 schreef Dotteke het volgende:
Jane bakt een brood, althans ze doet alles wat Axel zegt want ze kan er niets van
Ik zit echt met stomme verbazing te kijken hoe dom ze is in deze.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:00 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Had je iets anders verwacht dan![]()
Deze generatie loopt liever naar de supermarkt
Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.quote:Op maandag 17 februari 2025 08:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
Moet je het niet met de hand kneden of doet die machine het
Aha ok wist ik niet thnxquote:Op maandag 17 februari 2025 09:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Machine doet alles. Maar je kan 15 uur van te voren instellen.
Morgen.quote:
Ja vreselijkquote:Op maandag 17 februari 2025 09:06 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Morgen.
Echt niet normaal.
Jane mag geen brood bakken want dat zou Charice doen, maar vanmiddag.
Mattie mag geen zout van de grote pot want moet van het kleine buisje.
Ik zou zo een ruzie krijgen met haar, dat gecommandeer sjees.
Zonder te douchen zoals meestal.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:07 schreef Li0nHeart het volgende:
Iedereen ergens mee bezig, alleen Milena en Sharice, die net uit bed gerold zijn, moeten eerst een uur in het boudoir zitten, aan de make-up.
De broodbakmachinequote:Op maandag 17 februari 2025 09:09 schreef ruudpuntenel het volgende:
Wat is dat voor een alarmgeluid op de achtergrond?
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:08 schreef Rhosyn het volgende:
Mattheus staat eten voor zichzelf te maken.
Jane zegt: gaan we niet samen ontbijten dan? Axel zegt jawel. Jane wijst met haar hoofd naar Mattheus en Mattheus zegt: straks komt er een game en dan ben ik de enig die heeft gegeten. ready for war. Of zoiets.
Hopelijk moeten ze op hun kop hangen of zo een afwikkeldingspel...
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:13 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Die heeft vannacht al lopen jatten, zou niks moeten krijgen
Ja iddquote:Op maandag 17 februari 2025 09:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Elsa observeert de keuken als een havik
Dit telt trouwens ook voor Jordy die ook meedeedquote:Op maandag 17 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.
Ligt al weer in de kastquote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Haal dat zout maar uit je zak hypocriet mens
Wie? Heeft die bewoner ook een naam?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
ze had het ook niet gejat voor zichzelf maar veilig gesteld voor waar het voor was bedoeldquote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik reageerde op een stukje van Elsa dus ik bedoel Elsa, ik zal dat de volgende keer erbij vermelden mijn foutquote:Op maandag 17 februari 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wie? Heeft die bewoner ook een naam?
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisjequote:Op maandag 17 februari 2025 09:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
dan hadden ze gisteren ook niet hoeven zeiken over geen zout bij de pasta.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisje
Ze vinden het ook supergrappig allemaal, wat had ze gelet om het gisteren even te vertellen in de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:16 schreef Snensie het volgende:
[..]
Inderdaad, zo laag bij de grond. En dat terwijl ze genoeg hadden gisteren maar ze willen het gewoon voor de eigen kop. Zo iemand zou ook nooit moeten kunnen winnen lijkt me.
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BBquote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja dat had ze al gedaan ,matti wou zout uit de grote pot pakken maar dat mocht niet moest uit het buisje
Ja snap ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 09:24 schreef Verida het volgende:
[..]
dan hadden ze gisteren ook niet hoeven zeiken over geen zout bij de pasta.
Ooo okquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BB
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:27 schreef Cupfighter het volgende:
Mijn ergernis is dat Elsa dat wel allemaal zelf bepaald alsof zij de chef eten en keuken is
Uiteraardquote:Op maandag 17 februari 2025 09:18 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Dit telt trouwens ook voor Jordy die ook meedeed
Toen waren ze nog met 9 ???quote:Op maandag 17 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
David nu al voor de 4e keer naar de DBK in een uur tijd?
Weird
Misschien voor de dokter?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:36 schreef Rhosyn het volgende:
David nu al voor de 4e keer naar de DBK in een uur tijd?
Weird
duidelijk dusquote:Op maandag 17 februari 2025 09:25 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De grote pot is voor enkel het brood volgens de instructie van BB
hahaha zit jij te fokken op het werk ?quote:Op maandag 17 februari 2025 09:23 schreef Jockari het volgende:
Ik heb deze morgen niet ontbeten toen ik naar werk vertrok, maar krijg nu wel honger...
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 februari 2025 09:39 schreef rinardo het volgende:
[..]
hahaha zit jij te fokken op het werk ?
Hier in Brabant wordt het toch ook vaak gezegd. Een tas koffie vinden ze hier heel normaalquote:Op maandag 17 februari 2025 09:26 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel melk in een tas, ik zou geen melk in een tas doen
Matt komt niets te kort daar...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:41 schreef Li0nHeart het volgende:
Toch iedereen aan tafel. Mattheus eet gewoon nog een keer.
Dit is toch belachelijk....het zoutquote:Op maandag 17 februari 2025 08:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Els legt het zout terug voor de eieren
Sorry hoor maar die honger heeft niets gebracht. Ze werden er helemaal lamlendig van.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Mag ik alvast een suggestie doen voor volgende week.
Hell week enkel slob
Nou ze heeft op haar 1e dag veel gewonnen door over een kringspier te beginnenquote:Op maandag 17 februari 2025 09:45 schreef Droopie het volgende:
Ik vind Jane best een leuke en mooie vrouw zo zonder haar makeup.
Als die vanaf dag 1 haar eigen kleding en makeup had gehad, was ze nooit zo populair geweest denk ik.
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch belachelijk....het zout
is voor de eieren met spek.....wat al zout genoeg is maar de pasta mocht geen zout terwijl dat wel nodig is.....
Wie en wat is Elsa meer dat zij uitmaakt dat ze zout nodig heeft terwijl ze er spek bij eet. En speciaal dat apart houdt.
Elsa is heilig bij een groot deel van de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dit is toch belachelijk....het zout
is voor de eieren met spek.....wat al zout genoeg is maar de pasta mocht geen zout terwijl dat wel nodig is.....
Wie en wat is Elsa meer dat zij uitmaakt dat ze zout nodig heeft terwijl ze er spek bij eet. En speciaal dat apart houdt.
Gister mocht er van haar geen zout gebruikt worden want dat was voor de eieren...quote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.
En voor de warme maaltijd niks....????quote:Op maandag 17 februari 2025 09:38 schreef Verida het volgende:
[..]
duidelijk dus
grote pot voor het brood
buisje voor de eieren.
Heeft het ook niet maar naar een week overdaad geeft het denkt ik wel leuke tv als weer een week het minimum staanquote:Op maandag 17 februari 2025 09:44 schreef marky het volgende:
[..]
Sorry hoor maar die honger heeft niets gebracht. Ze werden er helemaal lamlendig van.
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijdquote:Op maandag 17 februari 2025 09:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
En voor de warme maaltijd niks....????
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....quote:Op maandag 17 februari 2025 09:51 schreef Snensie het volgende:
[..]
Ze legt het nu terug maar ze hield het achter voor het avondeten omdat daar gisteren dus geen smaak aan zat. Waarom ze het nu terug legt weet ik niet. Ms krijgen ze meer zout.
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....
Wilde Elsa dat Jordy's pasta zou mislukken??
Toch is zout heel erg belangrijk bij de maaltijd, eitje kan ook zonder zout kruiden genoeg zou je zeggen beetje paprika peper.......noem maar op. Maar zonder zout in het brood en maaltijden is moeilijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijd
Het zout lag gisterenavond tijdens het koken nog gewoon in de kast.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Waarom zei Jolien dan tegen Jordy.....jammer dat we geen zout hebben.....
Wilde Elsa dat Jordy's pasta zou mislukken??
Zonder een beetje zout is daar ook met andere kruiden niets aan. Zout is een smaakversterker. Als je wat zout gebruokt worden de smaken van de andere kruiden ook versterkt.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zijn heel veel andere kruiden voor de warme maaltijd
Denk je......heb mijn twijfels....ze vond het ook heel niet leuk dat Jordy geen kerrie bij de pasta deed terwijl ze dat zei.quote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.
Nou sorry maar ik zie haar er wel voor aan, Elsa dusquote:Op maandag 17 februari 2025 09:58 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Nee, zo is ze volgens mij absoluut niet.
Zoutloos eten is echt geen pretje zout arm is prima te doen. Als ze gister de pasta met zout erbij hadden gekook hadden ze veel meer smaak gehad. Ze hadden nu spek bij de eieren dat geeft al een zoute smaak dat is voor de eieren genoeg.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:01 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Het zout lag gisterenavond tijdens het koken nog gewoon in de kast.
Gisterenochtend tijdens het ontbijt is met de hele groep afgesproken, dat het buisje zout zou worden gebruikt voor de eieren. Vervolgens gaat matttheus zijn eten opbakken en pakt het zout, daarna heeft Elsa het gepakt en bij zich gehouden.
Er zit in de kipkruiden die ze gebruiken ook ook zoutquote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef marky het volgende:
[..]
Zoutloos eten is echt geen pretje zout arm is prima te doen. Als ze gister de pasta met zout erbij hadden gekook hadden ze veel meer smaak gehad. Ze hadden nu spek bij de eieren dat geeft al een zoute smaak dat is voor de eieren genoeg.
ze hebben peper en knoflook en paprika poeder door de kip gedaanquote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Er zit in de kipkruiden die ze gebruiken ook ook zout
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:03 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou sorry maar ik zie haar er wel voor aan, Elsa dus
Hhmm.. zoveel mensen, zoveel inzichten, zoveel meningen. Naar mijn idee doet Elsa voornamelijk dingen in het belang van Elsa...quote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.
Een vorm van goedbedoelde zorgzaamheid/bemoeizucht die bij bepaalde mensen irritatie kan opleveren en gezien wordt als bemoeizucht.
Ik zie dat echter liever in een mens dan onverschilligheid en eigen belang.
Dat kan.....maar zie liever een die voor iedereen zo is en niet dat ze de bewoners er op uitkiest.....zoals de mensen die bij haar mogen slapen....en lievelingetjes heeft.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:06 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Nee. Elsa doet heel veel in het algemeen belang. Een soort behoefte om dingen goed te laten verlopen en vooral eerlijk.
Een vorm van goedbedoelde zorgzaamheid die bij bepaalde mensen irritatie kan opleveren en gezien wordt als bemoeizucht.
Ik zie dat echter liever in een mens dan onverschilligheid en eigen belang.
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:08 schreef greysbones het volgende:
Elsa heeft aan een aantal het buisje zout laten zien
en weer in haar broekzak gestoken
of het haar goud was
en zij bepaald wie het kan krijgen
niks algemeen belang
Grappig, Michel met zijn militaire achtergrond werd gezien als een voorkruiper, betweter en alles-beslisserquote:Op maandag 17 februari 2025 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.
Ging over Jane die de giftige appel aan Mattie gaf in de DR.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:04 schreef Rhosyn het volgende:
Milena is zwaar geïrriteerd. Niet duidelijk op wie maar iets met: als je zegt ik stem niet op uw maar geeft u dan een appel
??
magquote:Op maandag 17 februari 2025 10:11 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens. Ze houdt van orde en overzicht met haar defensie achtergrond. In groepen zonder een beetje leiding wordt het een zootje. Niet iedereen kan dat accepteren zonder een bepaalde groepservaring.
Dus dan is het niet erg dat ze het achterhoudt.....????quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef mazaru het volgende:
Die pasta was echt niet alleen niet te eten omdat er geen zout in zat, wat trouwens makkelijk met andere kruiden opgelost had kunnen worden. Het was 1 grote, kleffe, overgare, kleverige, bulk pasta met zompige champignons.
waarom nu weerquote:
Die wil je toch niet met Elsa vergelijken.....die was niet opdringerig .stond achter iemand als die het wou.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef Ireth het volgende:
[..]
Grappig, Michel met zijn militaire achtergrond werd gezien als een voorkruiper, betweter en alles-beslisser
Jolien : ik weet niet wat er met haar aan de hand isquote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom nu weer
als ze zelf hierin besluiteloos doet
ze had weer dat stemmetjequote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien : ik weet niet wat er met haar aan de hand is
Axel : ze zit er niet lekker in
Sowieso duurde het te lang bij dat teamquote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
waarom nu weer
als ze zelf hierin besluiteloos doet
Ja, dat kan ook gebeuren als je leiding niet wordt geaccepteerd door figuren die het denken beter te weten. En het is hier natuurlijk niet het leger, dat vergeet ik ook nietquote:Op maandag 17 februari 2025 10:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
mag![]()
ik zie vooral iemand die zoals @:Ireth al zei
dingen graag bepaald en boos wordt als anderen die rol pakken
Axel hakte de knoop door, hij zei : ik ga wel met Jolienquote:Op maandag 17 februari 2025 10:17 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Sowieso duurde het te lang bij dat team
Niveautje van "ja maar ik heb toen ik 4 was een puzzel van 6 stukjes gedaan dat ging niet zo goed, maar toen ik 7 was ging het wel goed bij een puzzel van 24 stukjes. "
Kies gewoon joh!
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:15 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die wil je toch niet met Elsa vergelijken.....die was niet opdringerig .stond achter iemand als die het wou.
Ja anders hadden ze nog zitten bakkeleienquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Axel hakte de knoop door, hij zei : ik ga wel met Jolien
Toen stond Elsa op en liep weg
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus dan is het niet erg dat ze het achterhoudt.....????
Dat is onzin. Zout is een wezelijk onderdeel in alles wat je eet. Pasta heeft van zichzelf geen zout. Kip heeft heel weinig zout Champignons hebben geen zout. Dan kan je er nog een berg andere kruiden ingooien maar dan blijft het een waterig hapje. Er hoeft niet veel zout in maar geen is echt nooit lekker.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:12 schreef mazaru het volgende:
Die pasta was echt niet alleen niet te eten omdat er geen zout in zat, wat trouwens makkelijk met andere kruiden opgelost had kunnen worden. Het was 1 grote, kleffe, overgare, kleverige, bulk pasta met zompige champignons.
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
Wijze uitspraak Jordy: "Als we deze winnen, hebben we gewonnen. Als we deze verliezen, hebben we verloren."
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!![]()
MeMichel
dat dusquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.
het is een hoopje kleutersquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook gebeuren als je leiding niet wordt geaccepteerd door figuren die het denken beter te weten. En het is hier natuurlijk niet het leger, dat vergeet ik ook niet
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.
ieder mens heeft zijn valkuilenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!![]()
MeMichel
Oh dat stelen vind ik erg laag dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
met een beetje geluk mogen we 2 uur naar een zeurende Milena of Elsa kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Met een beetje geluk is het geen Jeffrey-SL meer
Dat lijkt me een logisch gevolg als 'haar' deel steeds uit de voorraadkast verdwenen was als ze wat wou pakken. Er lopen er daar een paar rond die vinden dat als 'hun' deel op is ze dan recht hebben op het deel van de andere bewoners die er zuinig mee zijn geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.
net zoals anderen hun deel pakken en gelijk opeten of ergens anders verstoppenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.
Maar waarom moet ze voor de groep handelen en denken? Wie heeft besloten dat ZIJ dat moet doen? Zijzelf!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
ze had het zout achtergehouden voor de hele groep.
net zoals ze in het begin de olie achterhield voor de hele groep
Geen persoonlijk belang, geen lievelingetjes die het krijgen, geen nachtelijke vreetpartijen waarbij het wordt gebruikt.
Het is echt niet mijn favoriet, Elsa, maar in dit opzicht vind ik haar gewoon eerlijk handelen en voor de groep denken.
Die is heel nerveus dat ze op de bank komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is weer haar vrolijke zelf.
BB zal er wel weer voor zorgen dat het niet gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is heel nerveus dat ze op de bank komt.en terecht. Ik hoop dat team roze verliest
Die nachtelijk vreet partijen heb ik niet gezien behalve als het om een slobprut ging. Wat ik tot nog toe in de nacht gezien heb is een paar popcorns of een chippie pikken uit de potten. Dat zijn geen vreetpartijen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
ze had het zout achtergehouden voor de hele groep.
net zoals ze in het begin de olie achterhield voor de hele groep
Geen persoonlijk belang, geen lievelingetjes die het krijgen, geen nachtelijke vreetpartijen waarbij het wordt gebruikt.
Het is echt niet mijn favoriet, Elsa, maar in dit opzicht vind ik haar gewoon eerlijk handelen en voor de groep denken.
De enige waar ik geen moeite mee heb is Mattheus. De rest van die Belgen versta ik voor 50% niet...quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Sharice is ook niet te verstaan als ze met een medebelg praat
Dat hoop ik ook zo.....quote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is heel nerveus dat ze op de bank komt.en terecht. Ik hoop dat team roze verliest
sharice is gewoon aan het stokenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef Flow3r het volgende:
Sharice had niet verwacht dat Jolien een connectie had met jane ?
De intentie van Elsa is goed, want het zijn net kinderen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Maar waarom moet ze voor de groep handelen en denken? Wie heeft besloten dat ZIJ dat moet doen? Zijzelf!
Ga een groepsgesprek aan, "luister, is het op, is het op. Ieder zijn verantwoordelijkheid om er goed mee om te gaan"
Ze is geen drillinstructor in het leger, ze is niet meer (of minder) dan de rest. Laat ze zelf nadenken en verantwoordelijk zijn voor hun eigen daden.
Gaat dit serieus de eerste BB worden waar we op dezelfde lijn zitten qua denken?!?!?quote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Die nachtelijk vreet partijen heb ik niet gezien behalve als het om een slobprut ging. Wat ik tot nog toe in de nacht gezien heb is een paar popcorns of een chippie pikken uit de potten. Dat zijn geen vreetpartijen.
Ze verstopt zgn haar deel onder het bed om het met haar mensen op te eten. Zij is niet door de groep aangewezen om dat te bepalen dat heeft ze zelf besloten. Ze heeft ze een week mager eten gegeven en toen wisten ze op zaterdag niet wat ze met het voedsel doen moesten. Ze wil gewoon heel graag bepalen. Ze kan overigens ook gewoon niet koken ze doet ook maar alsof.
het was meer armen strak over elkaarquote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dit is wel haar standaard gelaatsuitdrukking, dus bij haar weet je het nooit
Dat binnenmonds gebrabbel, daarom ben ik af en toe best wel blij met de schelle stem van Milenaquote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Sharice is ook niet te verstaan als ze met een medebelg praat
Gisteren is er een pot spinazie van drie weken oud gevondenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:27 schreef marky het volgende:
[..]
Die nachtelijk vreet partijen heb ik niet gezien behalve als het om een slobprut ging. Wat ik tot nog toe in de nacht gezien heb is een paar popcorns of een chippie pikken uit de potten. Dat zijn geen vreetpartijen.
Ze verstopt zgn haar deel onder het bed om het met haar mensen op te eten. Zij is niet door de groep aangewezen om dat te bepalen dat heeft ze zelf besloten. Ze heeft ze een week mager eten gegeven en toen wisten ze op zaterdag niet wat ze met het voedsel doen moesten. Ze wil gewoon heel graag bepalen. Ze kan overigens ook gewoon niet koken ze doet ook maar alsof.
Ze zijn lui .. of heel veel camera's nodig in de GR.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:31 schreef greysbones het volgende:
echt er zijn gewoon mensen in het huis
er zijn er 4 in een gameroom
hoe dan
stomme stomme FEBO
luiquote:Op maandag 17 februari 2025 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn lui .. of heel veel camera's nodig in de GR.
Elsa is een groot kind.....als je die bij leeftijdgenoten zet zie je denk ik het verschil.....quote:Op maandag 17 februari 2025 10:28 schreef Droopie het volgende:
[..]
De intentie van Elsa is goed, want het zijn net kinderen.
Maar zeg dan dat je in het belang van het team de kruiden bewaart zodat iedereen er wat aan heeft.
Niet als een gestolen snoepje rondparaderen en bij de happy few ermee pronken.
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:34 schreef OmaJacky het volgende:
Dus na dit spel weten we wie de targets krijgen.
Naast Keanu.
Of jolien,Axel,Elsa Mattie
Of jordy,Jane, charice ,Pootje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |