quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef Jockari het volgende:
Wijze uitspraak Jordy: "Als we deze winnen, hebben we gewonnen. Als we deze verliezen, hebben we verloren."
quote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!![]()
MeMichel
dat dusquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.
het is een hoopje kleutersquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ja, dat kan ook gebeuren als je leiding niet wordt geaccepteerd door figuren die het denken beter te weten. En het is hier natuurlijk niet het leger, dat vergeet ik ook niet
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het zijn toch geen geestelijk beperkten daar? Ze kunnen toch gewoon zeggen dat ze het zout nodig hebben voor die bal brei? Maar ik kan me best voorstellen dat ze dingen apart houdt omdat er bepaalde mensen anders graaien wat ze graaien kunnen. Ze is dat gaan doen omdat er eten gestolen werd. Ik vind dat kwalijker dan zout achterhouden voor de groep.
ieder mens heeft zijn valkuilenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee maar die werd wel dingen verweten door velen, wat bij Elsa door velen bejubeld wordt!![]()
MeMichel
Oh dat stelen vind ik erg laag dat ben ik helemaal met je eensquote:Op maandag 17 februari 2025 10:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
met een beetje geluk mogen we 2 uur naar een zeurende Milena of Elsa kijkenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:22 schreef KinKiJan het volgende:
Met een beetje geluk is het geen Jeffrey-SL meer
Dat lijkt me een logisch gevolg als 'haar' deel steeds uit de voorraadkast verdwenen was als ze wat wou pakken. Er lopen er daar een paar rond die vinden dat als 'hun' deel op is ze dan recht hebben op het deel van de andere bewoners die er zuinig mee zijn geweest.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.
net zoals anderen hun deel pakken en gelijk opeten of ergens anders verstoppenquote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef marky het volgende:
[..]
Maar er is toch nergens besloten dat mevrouw hamster het zou doen? Zelf pakt ze zgn "haar" deel en verstopt het onder haar bed.
Maar waarom moet ze voor de groep handelen en denken? Wie heeft besloten dat ZIJ dat moet doen? Zijzelf!quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
ze had het zout achtergehouden voor de hele groep.
net zoals ze in het begin de olie achterhield voor de hele groep
Geen persoonlijk belang, geen lievelingetjes die het krijgen, geen nachtelijke vreetpartijen waarbij het wordt gebruikt.
Het is echt niet mijn favoriet, Elsa, maar in dit opzicht vind ik haar gewoon eerlijk handelen en voor de groep denken.
Die is heel nerveus dat ze op de bank komt.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice is weer haar vrolijke zelf.
BB zal er wel weer voor zorgen dat het niet gebeurdquote:Op maandag 17 februari 2025 10:24 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Die is heel nerveus dat ze op de bank komt.en terecht. Ik hoop dat team roze verliest
Die nachtelijk vreet partijen heb ik niet gezien behalve als het om een slobprut ging. Wat ik tot nog toe in de nacht gezien heb is een paar popcorns of een chippie pikken uit de potten. Dat zijn geen vreetpartijen.quote:Op maandag 17 februari 2025 10:21 schreef Verida het volgende:
[..]
dat dus
ze had het zout achtergehouden voor de hele groep.
net zoals ze in het begin de olie achterhield voor de hele groep
Geen persoonlijk belang, geen lievelingetjes die het krijgen, geen nachtelijke vreetpartijen waarbij het wordt gebruikt.
Het is echt niet mijn favoriet, Elsa, maar in dit opzicht vind ik haar gewoon eerlijk handelen en voor de groep denken.
De enige waar ik geen moeite mee heb is Mattheus. De rest van die Belgen versta ik voor 50% niet...quote:Op maandag 17 februari 2025 10:26 schreef greysbones het volgende:
Sharice is ook niet te verstaan als ze met een medebelg praat
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |